“Je betaalt verzendkosten voor het verwerken en bezorgen van je bestellingen. Retourneren is gratis. Retourneer je de gehele bestelling, dan brengt wehkamp.nl ook geen verzendkosten in rekening. Het verwerken van retouren kan maximaal 2 weken duren. Is het artikel al teruggeboekt op je rekening, maar de verzendkosten nog niet? We vragen je het eerstvolgende rekeningoverzicht af te wachten.
Als je bij je retour een nieuwe bestelling plaatst, brengt wehkamp.nl wel verzendkosten in rekening voor het verwerken en bezorgen van deze nieuwe bestelling. Dit geldt ook voor dezelfde artikelen in een andere maat of kleur.”
@sassie1980 wrote:
“Je betaalt verzendkosten voor het verwerken en bezorgen van je bestellingen. Retourneren is gratis. Retourneer je de gehele bestelling, dan brengt wehkamp.nl ook geen verzendkosten in rekening. Het verwerken van retouren kan maximaal 2 weken duren. Is het artikel al teruggeboekt op je rekening, maar de verzendkosten nog niet? We vragen je het eerstvolgende rekeningoverzicht af te wachten.
Als je bij je retour een nieuwe bestelling plaatst, brengt wehkamp.nl wel verzendkosten in rekening voor het verwerken en bezorgen van deze nieuwe bestelling. Dit geldt ook voor dezelfde artikelen in een andere maat of kleur.”
Dank je wel voor deze informatie. Dan haal ik mijn betaaldopdracht uit de computer.
Ik betaal nu het badpak, zonder verdere kosten. Dan wacht ik tot over 2 weken, totdat het retour zenden helemaal is verwerkt, en dan zie ik vanzelf wat er nog meer openstaat.
Ik zag trouwens ook allemaal leuke tassen, laarzen, broeken… :drool:
als je een houdt, moet je ook de verzendkosten betalen, dus die moet je erbij optellen (4,95 volgens mij)
Als je minstens een artikel houdt moet je ook de verzendkosten betalen (5,95) deze moet je zelf bij elkaar op tellen en betalen.
Als je niets houdt hoef je ook geen verzendkosten te betalen.
Wat raar, bij mij blijven ze altijd staan.
Het heet dan ineens ‘administratiekosten’ ipv ‘verzendkosten’.
Ik heb het al meerdere keren gehad, dus ben nu heel terughoudend daar te bestellen als ik niet zeker weet of ik het ga houden.
Even snel vanuit Frankrijk. We genieten enirm en wat ben ik blij met mijn badpak. Ook met zwemmen zit ie goed en blijft ie mooi. Ik maak me niet druk om vetrollen envoel me een stuk aantrekkelijker dan in bikini. Ik denk dat ik volgend jaar een nieuw printje koop zodat ik kan afwisselen. :mrgreen: