Kan niet kiezen. welk badpak?

@MamavanImke wrote:

Ik heb net nummer 2 besteld.

Kan hem morgen al op gaan halen hier bij een afgifte punt.

Ben heel benieuwd.

Ben jij er al uit?

O leuk zeg. je hebt ook geshopt!! :mrgreen:

Ik laat ze alle 5 komen en kies dan de mooiste uit en de rest stuur ik terug. (nouja, als ze heel mooi zijn, hou ik er 2)

Oh leuk.

Ben benieuwd welke het gaat worden bij jou.

Ik vind 1 en 5 het leukst.

Denk alleen dat als je wat wil corrigeren, je beter nr 1 kunt nemen, of in ieder geval een drukke print. Volgens mij haalt dat meer de aandacht van het figuur af, dan een effen badpak.

Vind dat bloemetje op het bandje ook erg leuk.

Ben benieuwd welke het gaat worden.

@Anneke wrote:

Ik vind 1 en 5 het leukst.

Denk alleen dat als je wat wil corrigeren, je beter nr 1 kunt nemen, of in ieder geval een drukke print. Volgens mij haalt dat meer de aandacht van het figuur af, dan een effen badpak.

Vind dat bloemetje op het bandje ook erg leuk.

Ben benieuwd welke het gaat worden.

Wilde ik ook zeggen. Printjes bij rubensvrouwen doen vaak meer dan effe kleuren.

In dat kader zou ik tussen 1 en 4 kiezen.

Hoewel je met een lichte huid beter geen zwart kan kiezen, zou ik (zelfs met mijn blanke huid) wel voor 4 gaan,omdat roze eveneens iets geks doet met mijn kleur…bepaalde warme kleuren moet ik niet dragen,dus zwart met blauwtinten (en groen e.d.) doet dan toch meer, je hebt bleek en bleek natuurlijk…

Qua kleurstelling verder vind ik 1 ook goed. Beetje retro/lief stijl…

Wehkamp heeft vandaag 20 procent korting op badkleding dus mocht je nog niet besteld hebbben… Of evt. Annuleren en opnieuw bestellen loont wel,scheelt toch weer paar euro.

Ik vind nummer 4 het leukst.

Nummer 3 en nummer 5 zou ik persoonlijk niet doen. Ben zelf ook niet mager en heb best een blubberbuik. Juist door deze badpakken zou dat nog meer opvallen.

@mlk1982 wrote:

Wehkamp heeft vandaag 20 procent korting op badkleding dus mocht je nog niet besteld hebbben… Of evt. Annuleren en opnieuw bestellen loont wel,scheelt toch weer paar euro.

Dat ga je niet menen. Wat een pech.Ik heb al besteld en het komt vandaag binnen.

Vrijdag gaan we op vakantie. Het zou net kunnen, maar dat vind ik een beetje riskant zeg maar.

Ik zou het toch even melden, vaak kun je het verschil dan gewoon terug krijgen. Maar ik denk dat badpak 1 of 5 jou het mooiste zou staan.

Allemaal leuk. Ik heb ze geloof ik ook allemaal thuis gehad via wehkamp. Ik hoefde niet vantevoren te betalen, maar pas nadat ik de badpakken die ik niet hoefde terug had gestuurd.

Bij mij is het overigens geen van die fleurige geworden, maar deze:

He lady`s, ze zijn binnen! Nr 1 is het geworden. Deze is het mooist ( nog mooier dan op de foto) hij staat het mooist, de pasvorm is het best en hij zit het lekkerst. Last ik nu ook nog een korte fel roze pareo in de kast vinden. Helemaal goed dus.

Die anderen gaan terug en ik neem nog even contact op overdie korting van vandaag. Opnieuw bestellen doe ik niet. Teveel gedoe zo vlak voor de vakantie.

Bedankt voor de keuzehulp!!!

@cees77 wrote:

Allemaal leuk. Ik heb ze geloof ik ook allemaal thuis gehad via wehkamp. Ik hoefde niet vantevoren te betalen, maar pas nadat ik de badpakken die ik niet hoefde terug had gestuurd.

Die is ook mooi.

Nr. 1 dus geworden. Leuk hoor.

Ik baal dat ik er niet een paar besteld heb.

Ik kreeg nr. 2 vandaag thuis. Stond leuk, maar zat niet lekker. Door de touwtjes in de nek.

Die gaat terug, maar kost me wel de verzendkosten en heb er nu geen badpak voor.

Balen.

O wat jammer zeg. Masr retourneren is toch gratis? Volgende kerr misschien ook masr meer laten komen. Ik kan je nr 1 alsnog aanraden hoor!

O wat jammer zeg. Masr retourneren is toch gratis? Volgende kerr misschien ook masr meer laten komen. Ik kan je nr 1 alsnog aanraden hoor!

@meisje1974 wrote:

@cees77 wrote:

Die is ook mooi.
dank je :mrgreen:

Bij retourneren blijven de verzendkosten staan.

Ik geloof dat wehkamp ook moeilijk is met kortingen achteraf. Maar weet niet of dat nog steeds is.

Maar nr 1, leuk!

Volgens mij hoef je geen verzendkosten te betalen als je de gehele bestelling terugstuurd.

Alleen als je minimaal 1 product houdt dan betaal je de verzendkosten.

(Of is dat weer via Neckermann, ik bestel bij beide…)

We zullen zie. Vanavond wordt de retourzending opgehaald en binnen 2 weken wordt het financieel verwerkt, dus dan zal wel blijken hoe het zit met verzendkosten. Ben benieuwd. Maar als het wel moet, jammer dan. Ik heb in jaren niet zo,n leuke zwemoutfit kunnen vinden, dus die paar euri kunnen me niet zo schelen op.dit moment. :mrgreen:

Als je 1 artikel houd betaal je sowieso verzendkosten.

Maar stuur je alles terug, dan blijven ze ook staan.

En voor zo’n groot bedrijf vind ik de verzendkosten ook altijd behoorlijk fors daar.