Kan niet kiezen. welk badpak?

Ik ben op zoek naar een badpak. Ik zag een paar leuke via wehkamp, van beachwave. Die hebben hele leuke (corrigerende) badpakken, maar ik kan niet kiezen.

Ik ben 1,50 en heb maat 40. rubensfiguur dus :wink:

Welke vinden jullie het leuks?

Nummer 1

Nummer 2

Nummer 3

Nummer 4

Nummer 5

Moeilijk, vind ze op nr. 2 na allemaal wel leuk :mrgreen:

Kies toch voor nr. 4 !

Ik vind nummer 1 en 2 het leukst!

Lekker fleurig!

Ik zou voor 3 of 5 gaan :thumbup: (en dan meer voor 5)

Nr 1 en 2 vind ik persoonlijk dan weer té fleurig :wink:

Kun je ze niet allemaal bestellen en dan terugsturen wat je niet wilt?

Want het is ook maar net welke kleur huid en haar je hebt, bij mijn lichte huid vind ik een donker badpak namelijk niet mooi, maar ik weet niet hoe jij eruit ziet :wink:

@Marlous79 wrote:

Want het is ook maar net welke kleur huid en haar je hebt, bij mijn lichte huid vind ik een donker badpak namelijk niet mooi, maar ik weet niet hoe jij eruit ziet :wink:

Ja dat is inderdaad ook zo :thumbup:

@EstHe wrote:

@Marlous79 wrote:

Ja dat is inderdaad ook zo :thumbup:

eens :thumbup: Je moet echt het badpak aan zien, hoe staat het bij jou en welke vind je lekker zitten…is wel belangrijk toch?

idd… passen… en dan kiezen… Maar vind 3 en 5 het leukst. :thumbup:

Thanks lady’s! Leuk zijn ze he. keuzestress :mrgreen:

Ik zat ook al te denken om er meer te bestellen, maar ik vraag me af hoe lang het duurt voordat ik het geld dan weer terug heb op mijn rekening.

(hoewel, ik kan natuurlijk ook achteraf betalen, maar doe het normaal eigenlijk liever vooraf met ideal)

Ik ga vanavond beslissen, anders heb ik het niet op tijd in huis voor de vakantie!

oja, mijn huid is vrij licht.

Ik vind nummer 1 en 2 helemaal leuk. Maar ik zou inderdaad ook gewoon lekker passen en de rest weer terug sturen.

Bij een lichte huidskleur zou ik niet voor nummer 3 gaan volgens mij.

Nummer 2 vind ik te druk.

Ik zou dus nummer 1, 4 en 5 bestellen en degene die het beste zit en het leukste staat houden :wink:

Gewoon lekker een acceptgiro vragen! En die kun je via internetbankieren betalen.

Ideal mag natuurlijk maar als het niet hoeft, zou ik het niet doen.

Op de site van Wehkamp staat overigens dat ze binnen 5 dagen terugstorten.

Ik vind 1 wel bij je passen maar zelf vind ik die te druk dus zou ik voor 3 of 5 gaan

Ach, jullie hebben gelijk!

Ik bestel ze gewoon allemaal en dan stuur ik terug wat ik niet wil hebben.

moet je dan alsnog met de acceptgiro de hele bubs betalen, of betaal je dan alleen de artikelen die je houdt?

De 2e, ik ben dol op veel bloemetjes, streepjes, druk, veel kleuren :smiley: Maar de andere 2 die helemaal gebloemd zijn vind ik ook super! Die met de effen onderkant zou ik zelf niet zo snel kopen voor mezelf, omdat je dan bij mij elk rolletje ziet zitten, denk ik

Je betaalt alleen wat je houdt, moet je uiteraard zelf even uitrekenen + de verzendkosten.

Wat een super gave badpakken :shock:

Ga bijna zelf aan de shop :mrgreen:

Ik hou van fleurig :inlove:

Wat betreft betalen, je betaalt alleen wat je houd, rest stuur je terug. :wink:

Leuk he. En de revieuws bij deze badpakken zijn ook erg positief. Deze zijn ook licht corrigerend. En dan toch nog zo leuk en niet tuttig! Ben erg benieuwd hoe ze in het echt zijn.

ik vind nr 2 het leukst :mrgreen:

Ik heb net nummer 2 besteld.

Kan hem morgen al op gaan halen hier bij een afgifte punt.

Ben heel benieuwd.

Ben jij er al uit?