Kan ik een klacht indienen of niet?

Op 30 maart 2011 heb ik in een schoenzaak hier in Tilburg een paar Skechers gekocht voor mijn zoontje welke lichtjes bevatten tijdens beweging.

Nu is het geval dat deze lichtjes aan 1 schoen na een dag al ophielden, na een dagje rust deed de schoen het weer.

Om na weer een dag er mee op te houden.

Nu doet de hele schoen het niet meer, eentje doet het wel.

Na contact te hebben gehad met die winkel kreeg ik als antwoord dat de batterij op was.

Ja…en dus?

Ik mag toch wel verwachten dat ik, als ik schoenen koop dat ik daar wel langer plezier van mag beleven dan een kleine 2 weken?

De batterijen zijn niet te vervangen werd mij gezegd.

Ik vind 55 euro best prijzig en vind het dan ook erg teleurstellend voor een 6-jarige om te zeggen dat hij nu geen andere krijgt.

Ik vind het zelf dan eigelijk ook helemaal geen service om dan niet eens naar een oplossing te kijken of te zoeken.

Om eerlijk te zijn vind ik het ronduit schandalig dat ik met een paar schoentjes niet langer kan doen dan een kleine twee weken…

Wat vinden jullie hiervan?

Kan ik hierover een klacht indienen?

De schoenen zijn een kleine 2 weken oud.

Dat is inderdaad wel teleurstellend!!!

Wat jammer dat ze niet meedenken voor een oplossing. Misschien dat de schoenmaker ze toch nog kan vervangen ofzo? (tenminste, die kan toch de zool ofzo eraf halen?)

Ik weet niet waar je een klacht wilt indienen, maar ik zou in ieder geval voortaan ergens anders schoenen kopen!!

Succes ermee!

Tuurlijk kun je een klacht indienen.

Als je schoenen koopt mede om de lichtjes is het balen als ze al na 2 weken kapot zijn.

Ze waren de volgende dag al kapot in 1 schoen, maar de dag daar op deed hij het weer om het vervolgens na een dag wederom niet te doen en ga zo maar door.

Dacht, dat zit wel goed maar ja nu doet hij het helemaal niet meer en das gewoon frustrerend voor dat manneke. Hij trekt ze dus ook niet meer aan, omdat die ene het niet meer doet, nou daar staat dan 55 euro op zijn kamer in de kast, hardstikke zonde.

Ik dacht misschien een klacht naar het hoofd van de winkelketen?

De directie of zoiets dergelijks? :oops:

Daarna kan ik denk ik wel proberen of een schoenenmaker weet of hij die lichtjes kan vervangen.

even contact opnemen met skechers.nu

ow ik zal eens gaan kijken, thanks Gab!

@Rooike wrote:

ow ik zal eens gaan kijken, thanks Gab!

Telefonisch voicemail dus stuur ze maar een mailtje!! :thumbup:

Ik zou de klacht naar Sketcher richten.

Ik heb hetzelfde met Geox gehad en daar vertelde ze dat batterij-probleem ook. Ik heb toen gezegd dat ik niets met die informatie kon en dat ik wilde dat ze de schoenen naar Geox terugstuurde. Hebben gedaan met kopie bon.

Ik heb mijn geld terug gekregen.

@Madre wrote:

Ik zou de klacht naar Sketcher richten.

Ik heb hetzelfde met Geox gehad en daar vertelde ze dat batterij-probleem ook. Ik heb toen gezegd dat ik niets met die informatie kon en dat ik wilde dat ze de schoenen naar Geox terugstuurde. Hebben gedaan met kopie bon.

Ik heb mijn geld terug gekregen.

Hier 2 paar Geoxx met lampjes. In de winkel kregen we het bericht mee: bewaar de bon goed, er zit 4 maanden garantie op de lampjes (bij hen).

Dat vond ik netjes,want nam niet aan dat die krengen net zo lang vol zouden houden.

Ik zou er wel melding van maken (klagen pas doen als ze niet mee willen denken).

Ik had een mail gestuurd naar dat wat Gab me aanbeveelde en die hebben mn mail alweer doorgestuurd naar Sketchers zelf want een man belde mij net op!!

Hij vond dat zij mij mijn geld terug moesten geven op zijn minst!

Dus hij gaat nu even kijken wat wijsheid is en belt mij zo meteen terug!

Wat een snelle service!!! :thumbup:

Zo snel heb ik het nog nooit gehad hahahaha! :oops: :mrgreen:

Sj.ips… had hij teruggebeld was ik boven met de kleine…

teruggebeld…hij belt mij terug, hij was bezig met een klant zei zijn collega…

Allereerst onze excuses voor dit misverstand. Ik kan me goed voorstellen dat u verwacht dat een duur paar lichtjesschoenen langer meegaat. De frustratie en woede van uw kant kan ik me dan ook goed voorstellen.

We zullen ons uiterste best doen om uw klacht alsnog naar volle tevredenheid op te lossen. De schoenen kunnen worden omgeruild voor een nieuw paar of we geven u uw aankoopbedrag terug. De garantie op lichtjesschoenen is natuurlijk niet oneindig maar wel langer dan 2 weken! Mocht u hier ooit weer klachten over hebben, dan lossen we die uiteraard netjes op. Ik zal mijn collega’s in ons filiaal Tilburg Westermarkt over uw komst en de gemaakte afspraken informeren. Als u liever naar filiaal Tilburg Centrum gaat, kan dit uiteraard ook.

Nogmaals onze welgemeende excuses voor deze ontstane situatie. Hopelijk kunnen we uw klacht alsnog netjes afhandelen.

Met vriendelijke groet,

gelukkig maar… kind ook weer blij. :thumbup:

Dat is netjes :thumbup: . Zo hoort het ook vind ik :slight_smile:

ik wilde net een berichtje doen wat een service en dan lees ik alweer de update helemaal goed geregeld dus op naar nieuwe schoenen voor de kleine man ( als deze nu ook weer binnen 2 weken gaan kun je wel elke 2 weken nieuwe schoenen halen hihih grapje natuurlijk :wink: )

hahaha ik koop ze in ieders geval niet met lichtjes dit keer! :mrgreen:

:thumbup:

blij dat ze weer een goede service hebben geleverd !

en met die nieuwe schoenen kan je net zo snel terug…

Heb al veel klachten om me heen gehoord over de sketchers alle lampen houden er zo snel mee op…

Mijn zoontje wilde sketchers en na deze verhalen was ik echt niet van plan 60 euro neer te tellen voor een paar schoenen…

Maargoed schoenen gingen kapot dus hij moest nieuwe dus heb ik ze in de Sale kunnen kopen voor 25 euro…

Na 3 dagen 1 schoen kapot en nu na een weken zijn alle lampjes kapot…

Nee hoor hier komen ze er niet in voor die belachelijke prijs.

Voor meisjes vind ik ze dan wel de moeite waard vind ik ze veel leuker van jongens zijn het eigenlijk gewoon lelijke schoenen met lichtjes :mrgreen:

Daarom zeg ik al, zonder lichtjes dit keer, want heb geen zin in nog zo’'n akkefietje.

Skechers zijn goed, Luuk heeft ze meestal wel en doet er best lang mee gelukkig.

Goede service Rooike.

Ik had 2 paar Geox en van die ene doen alle lampjes het nog wel gewoon.

Maar hier komen ze er ook niet meer in hoor.

Doet mij denken aan vroeger :inlove:

Had ik ook van die schoenen aan met luchtjes… Ik voelde mij helemaal de “bom” :mrgreen:

Super service idg! :thumbup: