Kan ik een klacht indienen of niet?

@nachtvliinder wrote:

Doet mij denken aan vroeger :inlove:

Had ik ook van die schoenen aan met luchtjes… Ik voelde mij helemaal de “bom” :mrgreen:

Super service idg! :thumbup:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Haha, sorry… erg grappig zo :lol: :lol: :lol:

ja de tijd van LA gear ooo wat voelde ik me toen stoer zeg!!

met om je nek een ketting met speentjes…

en om je arm zo een lelijk dik klaparmband…

:mrgreen:

De dames waren poeslief maar ja dat zou ik ook zijn als je mij aan de telefoon hebt gehad hahahaha!

Wat was ik kwaad van de week zeg, ik heb op het laatst wat geroepen en de hoorn erop gegooid.

Maar goed, heb ze wel gewoon in die winkel omgeruild tegen een ander paar (zonder lichtjes) en toen was het probleem opgelost!

:thumbup: :thumbup:

eerst had Luuk deze:

en nu heeft hij die omgeruild in deze:

nou toch goede service :thumbup:

Ik had eens het omgekeerde…paar gympen gekocht om gymles op te geven, van la-gear. Er zaten toevallig lichtjes in en dat wilde ik eigenlijk niet, maar dacht, ach die dingen zijn zo stuk. Maar nee hoor, ik geloof dat ze het nu nog steeds doen, na een jaar of 10 :shock: (maar dan had ik ze maar eens per week een uurtje aan he)

@marieke_dm wrote:

@nachtvliinder wrote:
Doet mij denken aan vroeger :inlove:

Had ik ook van die schoenen aan met luchtjes… Ik voelde mij helemaal de “bom” :mrgreen:

Super service idg! :thumbup:

Haha, sorry… erg grappig zo :lol: :lol: :lol:

LA idd :inlove:

@Lientjuh wrote:

ja de tijd van LA gear ooo wat voelde ik me toen stoer zeg!!

met om je nek een ketting met speentjes…

en om je arm zo een lelijk dik klaparmband…

:inlove:

Love it!! Hahah inc alles wat je zegt haha

@WoLa wrote:

nou toch goede service :thumbup:

Ik had eens het omgekeerde…paar gympen gekocht om gymles op te geven, van la-gear. Er zaten toevallig lichtjes in en dat wilde ik eigenlijk niet, maar dacht, ach die dingen zijn zo stuk. Maar nee hoor, ik geloof dat ze het nu nog steeds doen, na een jaar of 10 :shock: (maar dan had ik ze maar eens per week een uurtje aan he)