Maandag zou mijn Nod zijn maar er was niets en is nog niets gearriveerd
Dinsdag heb ik een test gedaan die was zooo ontzettend licht positief dat ik t niet vertrouwde.
Nu heb ik donderdag nog een test gedaan en die is zowaar ook zo ligt positief.
Mijn vraag is wat vinden jullie???
Aiii… Das inderdaad een heeeeel licht streepje. :think: Ik zie m vooral bij t onderste plaatje trouwens.
Ze zeggen altijd, een licht streepje, is óók een streepje.
Volgens mij is dit een kruitvat test hè? ( die is trouwens wel goed hoor).
Ik zou anders maandag een ander merk test uitproberen. Misschien zitten er dan ook wat meer hormonen in je lijf…en wie weet.
Ik zal voor je duimen. :thumbup:
mijn eerste test was ook zo licht.
ik ben nu bijna 32 wkn zwanger.
Mijn eerste test was net zoals jouw onderste foto. 2 dagen later knalde hij al beter van het venstertje. Misschien morgen nog een testje eraan wagen?
Bij mijn 1e zwangerschap (en mijn 2e, die helaas uitliep op een mk) had ik ook zo’n licht streepje. Over een paar dagen nog een keer proberen. Misschien dat hij dat donkerder is. Misschien heb je verkeerd gerekend? Of is je cyclus iets langer dan je dacht.
Dit is die van mij van gisteren en vandaag. Ik zit nog wel voor mijn NOD.
Die van gisteren (wel met mobiel):
Die van vanmorgen (met mijn camera):
De duimen draaien in ieder geval
dat kan goed kloppen.
Heb nl juni overgeslagen
en werd in juli weer ongesteld dus kan idd best datmijn cyclus wat langer is geworden.
Heb wel eens vaker een test gedan maar daar was echt niets op te zien,
gewoon helemaal blanco (op controle streep na)
Morgen ochtend doe ik nog een test (vroege test) is een anders merk (komt uit duitsland was er toevallig) dus ben benieuwd
Ik heb ook de dag na mijn nod getest, negatief. Dag daarna, weer negatief. Dag daarna had ik net zo´n streepje als jij vandaag hebt. Pas 5 dagen na nod had ik een goede donkere streep. Volgens de vk had ik een late innesteling waardoor ik pas laat positief testte.
Maarre… Van harte proficiat. Een streep is een streep :dance: :dance:
Patty dat ziet er veel belovend uit je 2e testfoto :inlove: :thumbup:
@Sooki wrote:
Patty dat ziet er veel belovend uit je 2e testfoto :inlove: :thumbup:
hopen dat het goed is en goed blijft Zoals het er nu uitziet ben ik op 4 mei uitgerekend.
@Pattycoat wrote:
@Sooki wrote:Patty dat ziet er veel belovend uit je 2e testfoto :inlove: :thumbup:
hopen dat het goed is en goed blijft Zoals het er nu uitziet ben ik op 4 mei uitgerekend.
duim heel hard voor je meis (en voor de ts natuurlijk ook!)
:dance: :dance: :dance:
heb even een vraagje,
Daarstraks ging ik plassen en toen ik wou door trekken zag ik een heldere slijm achtig propje liggen best groot vond ik. er was geen spoor van bloed te bekennen. iemand een ide wat het geweesd kan zijn?
misschien haal ik me wel dingen in mijn hoofd, maar kan er niet tegen vechten…
Heb je weer een testje gedaan??
Ik verlies nu ook meer wittige afscheiding.
nee morgen ochtend doe ik weer een testje
Wie weet is hij dan duidelijker
Heb je het met ochtendurine gedaan? Zo nee; nog es proberen direct als je uit bed bent.
Tja op die eerste zie ik m amper, maar op de laatste vind ik het wel echt een streep, ook al is ie licht. En ze zeggen… een streep is een streep!! Gefeliciteerd!
al mijn testen heb ik met ochtend urine gedaan!
dus dat is het niet,
Van morgen met een ander merk getest (vroege test) en die was zo negatief als maar kan.
Woensdag test ik nog eens met die van kruidvat.
weet t anders ook niet meer.
kruidvat testen zijn net iets gevoeliger dan andere testen,
kan zijn dat je wat minder lang zwanger bent.
Ik had iets voor mijn NOD ook zo’n licht streepje en zie banner.
succes met afwachten, weet hoe vervelend die onzekerheid is!
Kruidvat werd bij mij ook eerder positief dan de andere testen.
Als het nou zo blijft, zou je mischien aan je huisarts een bloedtest kunnen vragen?
idd vandaag ander merk getest en was idd negatief ik wacht nog tot woensdag en dan test ik weer met kruidvat.
als ik dan nog geen duidelijkheid heb ga ik naar de huisarts!