Ze zeggen altijd ‘een streep is een streep’, hoe vaag ook! (staat ook in de bijsluiter)
Ik zie op beide testen een 2e streepje, heel licht, maar hij zit er!
Vreemd dat je met andere testen negatief test :think:
Ik hoop dat 'ie woensdag het testje uitspringt dat 2e streepje!
Spannend hoor!
Sommige testen zijn natuurlijk gevoeliger dan andere. Vandaar misschien de een positief en de ander negatief. Heb ik ook gehad.
vanmorgen een test gedaan en negatief,
de huisarst gebelt en overlegt met de assistente.
ze denken toch aan een vroege miskraam…
zwaar balen en ben verdrietig!
:hug: :hug:
:hug:
:hug: :hug: :hug:
Ik zag inderdaad ook een hele lichte streep op de eerste testen…
He wat vervelend
Hoe gaat het nu verder?? Krijg je nog een echo of is het nu afwachten op wat er gaat gebeuren??
Wat klote zeg :hug:
eerst even afwachten tot ik ongesteld word
als dat te lang duurd moet ik langs komen…
hoe is het nu met je? :hug:
:hug: :hug: :hug:
met mij gaat het nu wel weer.
was een hele rare gewaarwording maar
het ergste is nu dat ik zit te wachten tot ik ongi word en
elke dag dat dat niet gebeurd ga je toch hopen terwijl je weet dat het valse hoop is.
Ik wil je geen valse hoop geven, maar zolang je geen bloedverlies hebt en/of krampen, dan weet je nog niks zeker.
Toen wij zwanger wilden worden, was ik een paar dagen voor NOD o.a. wat misselijk geworden. Ik heb 2 dagen voor NOD een CB-test gedaan en deze was licht positief.
De volgende dag weer een test gedaan (van apotheek) en deze was negatief, de dag van NOD ook negatief, daarna 2 dagen gewacht en weer negatief. Uiteindelijk heb ik na mijn 1e licht positieve test zeker 4 a 5 negatieve testen (ClearBlue) gehad.
Pas 8 dagen na mijn 1e licht positieve test kreeg ik weer een licht positieve test in handen.
En hij wordt binnenkort 3 jaar :inlove:
Groetjes Saskia
@sassie1980 wrote:
Ik wil je geen valse hoop geven, maar zolang je geen bloedverlies hebt en/of krampen, dan weet je nog niks zeker.
Toen wij zwanger wilden worden, was ik een paar dagen voor NOD o.a. wat misselijk geworden. Ik heb 2 dagen voor NOD een CB-test gedaan en deze was licht positief.
De volgende dag weer een test gedaan (van apotheek) en deze was negatief, de dag van NOD ook negatief, daarna 2 dagen gewacht en weer negatief. Uiteindelijk heb ik na mijn 1e licht positieve test zeker 4 a 5 negatieve testen (ClearBlue) gehad.
Pas 8 dagen na mijn 1e licht positieve test kreeg ik weer een licht positieve test in handen.
En hij wordt binnenkort 3 jaar :inlove:
Groetjes Saskia
hahaha het zou super zijn natuurlijk daar niet van maar wat je zegt wil geen valse hoop hebben das frustrerend!
Jeetje, wat een onzekerheid :hug:
Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt!
Moest je niet over een x aantal dagen opnieuw testen om te kijken of het duidelijker wordt? Of een bloedtest? Dit lijkt me zo frustrerend…
Ik heb het ook gehad, herhaalde lichte positieve testen (2e zwangerschap) zelfs na een ongesteldheid. Heb toen een echo gehad en dat kon toen 2 kanten op, een beginnende prille zwangerschap of een mk die aan het 'herstellen’is. Ik moest na de echo 2 weken later opnieuw testen en als die nog positief was opnieuw een echo en anders was het klaar/over… Helaas was het het laatste…
Gelukkig voor mij was ik 6 weken later in verwachting van Jesse!
Ik zat die weken ook zooo in spanning! 'k Weet hoe je je voelt… :hug:
Onder tussen nog steeds niet ongesteld geworden!
geen idee meer hoe of wat en laat t even achter me liggen (probeer ik)
We blijven proberen natuurlijk maar mijn gevoel zegt dat ik pas over een half jaartje zwanger zal zijn!
:think: Dat is toch wel vreemd. Heb je recent nog eens getest?
En ben je bij de huisarts geweest met dit verhaal? Als je niet zwanger bent is het vreemd dat je menstruatie uitblijft. Dat zou dan toch onderzocht moeten worden?
Raar dat je nog niet ongi bent …
Wat zegt de huisarts ervan ??
Hee dit is echt heel apart! :shock: Ik zou er ook mee langs de HA gaan! Dit is heel vreemd!