K3

@purpled82 wrote:

Vraagje aan de mensen die al geweest zijn: Hoe was het parkeren geregeld? Kon je bij de Ahoy zelf parkeren en wat kostte dat? Of heeft iemand anders tips waar je beter kunt parkeren en dan met de metro verder kan gaan?

Ben expres niet met de auto gegaan maar met de metro want las op hyves al dat het parkeren verleden week een drama was heel veel mensen kwamen te laat

parkeren bij ahoy is 10 euro dacht ik

Parkeren kost 11 euro :shock: . Wij waren er een uur voordat de show begon en toen was er nog plek zat. We vonden het superleuk dus veel plezier voor de meiden die nog gaan!

Wij hebben toch gewoon bij de ahoy zelf geparkeerd. We waren er om 11 uur al dus plek zat. Bij de tweede show was het vast wel een drama omdat dan de mensen van de eerste show nog weg moeten en de andere mensen er al zijn.

De show was geweldig! Emma heeft enorm genoten en was ook wel een beetje overdonderd door hoe groots het was. Het schip wat over het publiek heen “vliegt” vond ze echt helemaal geweldig!

Een heel mooi momentje was toen ze een nummer met alleen pianobegeleiding gingen doen (wanneer zie ik jou terug) en ze heel even stil stonden bij het busongeluk in zwitserland. En toen ze daarna het nummer oma’s aan de top gingen doen vertelden ze dat Kristel’s oma die nacht was overleden. Karen werd er heel emotioneel van en je zag tijdens het zingen ook dat ze de hele tijd tranen aan het wegvegen was. Ik als emomuts moest toen ook wel even slikken hoor.

Maar wij hebben echt een hele gezellige dag gehad :smiley:

Wij zijn ook weer thuis, wij hadden geparkeerd bij het ikazia ziekenhuis, is maar klein stukje lopen en stukken goedkoper.

Show was geweldig en ook wij werden emo toen ze stil stonden bij het busongeluk.

En het schip, geweldig, de meiden hebben genoten!!!

:oops: ben dus niet de enige mama die heeft zitten jánken tijdens de nummers met piano… :cry: pfff…

En snap nu de emotie van Karen tijdens de show van 4u nog beter; bij ons werd niet verteld over de oma van Kristel. Logisch natuurlijk, dat zo’n nummer en dan drie keer zo hard inhakt… vond het wel heeel mooi gezongen trouwens, veel ingetogener dan normaal.

Wij hebben écht een supermiddag gehad die zeker voor herhaling vatbaar is :inlove:

(alleen dan de volgende keer wel droomstoelen… dan maar de dubbele prijs per kaartje betalen, het is wel waard heb ik het idee…)

Wij hadden ook liever droomstoelen gehad maar helaas waren die al niet meer verkrijgbaar toen we bestelden. Volgend jaar proberen zo snel mogelijk te bestellen.

Wij gaan 24 juni naar het studio100 zomerfestival ! Met droomstoelen :wink: heb er nu al zin in haha.