:dance: whoei!!! Net kaartjes besteld voor het K3-concert in Ahoy in maart :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Heb kaartjes voor de 3e rang; niet de meest ideale plekken, maar goed, ons meisje gaat het ongetwijfeld geweldig vinden.
:silenced: nu m’n mond nog dichthouden tot die tijd… ze is in mei jarig en dit wordt alvast een verjaardagscadeautje, ga dus proberen het zo lang mogelijk ‘geheim’ te houden :mrgreen:
Zijn er nog meer mensen op KoK die zaterdag 17 maart gaan??
Wij denk ik, ga zo boeken als manlief akkoord is…ff bellen op zijn werk.
Geboekt, 2 de rang, voor manlief, mezelf, Roos en Jasmijn, heb er nu al zin in!!! De cd word hier al hard meegezongen!!! :dance: :dance: :dance:
Gaan jullie ook om 16:00 uur of om 13:00 uur?
Leuk!!!
Wij gaan om 16.00u :dance:
Wij ook, toevallig ook via de tros geboekt? :mrgreen:
yep! Boekje werd vandaag bezorgd en uhm kwartiertje later had ik geboekt!
Haha ik had em ook net uit de brievenbus en zag toen hier het topic en dacht laat ik ook snel boeken haha.
Scheelt voor ons in totaal toch 20 euro, altijd fijn meegenomen!! :thumbup:
Ja daarom, voor ons scheelt het 10 euro, maar da’s mooi voor de treinreis…
Had laatst al zitten kijken maar vond het toch wel erg veel geld… maar op deze manier scheelt het behoorlijk wat en ik weet gewoon dat ze er helemaal gelukkig van wordt. Hihi, heb 't al een beeeetje verklapt; ze zag de folder liggen :wall: :wall: :wall:
Ja ik vind het ook veel geld hoor, helemaal zoals bij ons nu we met de twee meiden gaan maar als je dan die happy gezichtjes ziet :inlove: :inlove: , houden er komende weken gewoon rekening mee dat er niet zoveel andere uitjes inzitten die geld kosten, dan compenseren we het wel weer
Je word zelf zo happy er van he, als je weet hoe enorm die moppies genieten dat het moeilijk is om voor je te houden, hier heb ik het dus ook al verklapt en met name Jasmijn was helemaal happy en ging uit haar dak haha. :inlove:
Wij gaan 10 maart! Leukleukleuk!
ja wij gaan ook de 17e en zitten 1e rang!
Wij gaan ook 17 maart (2de rang). Mijn dochter weet het nog niet ze krijgt de kaartjes voor haar verjaardag van mijn moeder. Dan gaan we samen met mijn moeder de 17de daar naar toe. Gezellig meidendagje
Gezellig, benieuwd of er nog meer gaan!
Heb ook meteen kaarten geboekt voor de week erna voor de efteling, das ook geen geld :mrgreen:
@debbel wrote:
Wij gaan 10 maart! Leukleukleuk!
Wij gaan ook 10 maart om 13.00 uur! Hoe laat gaan jullie en waar zitten jullie???
Wij ook om 13.00 uur! We hebben droomstoelen rij 7. En jullie?
Wij hebben zitplaatsen 2e ring. Wij gaan met de buren en hun kids… Ik moet zeggen ik ben niet meer op de hoogte van de nieuwe nummers van K3. Kan iemand mij wat titels opgeven, zodat ik ze nog even kan instuderen?
Groetjes en veel plezier allemaal!
Viratine
Ik heb de nieuwe cd speciaal gekocht :oops: Wil wel mee kunnen zingen natuurlijk haha. Hij ligt in de auto maar ik weet zo uit mijn hoofd Eyo en Willem-Alexander.
ik ga samen met mijn dochtertje 11 maart naar K3 om 16.00 uur
heb er zin in ze staat nu ook al heen en weer te wiebelen/dansen als K3 opstaat :mrgreen:
Wie gaan er nog meer op 11 maart