K3

misschien een domme vraag, maar moet je voor een dreumes van 1,5 die op schoot zit ook een kaartje kopen???

geen domme vraag hoor.

Ja, je moet voor die kleintjes ook een kaartje kopen de goedkoopste die er zijn.

okay. wel goed om te weten. Ik denk dat Noortje er nog een beetje te klein voor is, maar ze reageert zo leuk op die muziek :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: Ik twijfel nog of ik nu al ga. Voor wie wel gaat, veel plezier!!!

@meisje1974 wrote:

okay. wel goed om te weten. Ik denk dat Noortje er nog een beetje te klein voor is, maar ze reageert zo leuk op die muziek :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: Ik twijfel nog of ik nu al ga. Voor wie wel gaat, veel plezier!!!

Die van jou is een maand en een paar dagen ouder zo te zien moet toch kunnen zou gewoon gaan als het gaat

Zelf ben ik ook benieuwd hoe mijn meissie het gaat vinden :mrgreen:

Hebben jullie de kaartjes via de tros al binnen?

Nee, nog niet… geloof dat we ze 2 weken van te voren zouden krijgen toch?

Haha Deann kent trouwens alle liedjes ook al uit d’r hoofd (hm, en ik dus ook :roll: :wink: )

ik heb de kaartjes al binnen vanaf zaterdag!

Jaaaaaaaaaaaa hier zijn de kaartjes ook binnen! :dance:

:dance: hier zijn ze ook afgelopen dinsdag al bezorgd :dance:

Nog 2 weekjes geduld :dance:

Wij zijn vandaag geweest hier in Antwerpen in het sportpaleis… het is de moeite!! vooral het podium en de verrassing op het einde is knap!!

veel plezier alvast!!

Wij gaan morgen.

Fenna heeft er zoveel zin in.

Ze hoopt dat ze Mama Sé gaan zingen :mrgreen:

En ze moet ‘heel hard zingen en heel hard klappen’, zegt ze.

veel plezier morgen

Wij gaan ook vandaag! Helaas heeft Emma sinds gister koorts :thumbdown: maar we gaan het toch proberen.

Romi & Debbel: hoe was het???

Wij gaan dus morgen, en Deann is zoooo zenuwachtig… (haha zelfs zó erg dat ze gisterochtend 2x moest spugen :? ), nog 1 nachtje slapen :dance: :dance: :dance:

Wij gaan ook morgen. Ik ben benieuwd wat mijn dochter er van vind.

Wij waren er zaterdag, show van 16.00 waar t schip t dus niet deed…

Maar wij vonden t super! Kleine meid heerlijk gedanst en gezongen!

Jaaaaaaaaaaaaaa wij gaan ook morgen, hebben er superzin in!!!

Vraagje aan de mensen die al geweest zijn: Hoe was het parkeren geregeld? Kon je bij de Ahoy zelf parkeren en wat kostte dat? Of heeft iemand anders tips waar je beter kunt parkeren en dan met de metro verder kan gaan?

Parkeren was n probleem bij de show van 16uur, wij waren redelijk vroeg en hebben lang moeten wachten om te parkeren bij zuidplein, ahoy zelf konden we niet op

Durf 't ook niet te zeggen; wij gaan het hele stuk (vanuit midden van 't land) met 't OV.

Met de metro is Ahoy wel goed te bereiken, vanaf de halte is het dan een minuut of 2 lopen nog. Maar zou echt niet weten waar je in of rond R’dam je auto (veilig en betaalbaar :wink: ) weg kunt zetten…

Hoe lang van te voren zou verstandig zijn om bij Ahoy te staan? Haha voel me net weer 13 ofzo, voor 't eerst naar een concert :mrgreen: maar zou 't voor Deann zo sneu vinden als er dingen mislopen :wink: