K3 allice in wonderlandjurkje

Voor 6 euro lidworden van de tros en je krijgt dit jurkje gratis erbij, vorige jaar ook al het gewone k3 jurkje zo ontvangen. Je kan je lidmaatschap zo weer opzeggen na een jaar…



De jurk is er in paars, groen en blauw, mijn meisje heeft de paarze gekozen :inlove:





Jurkje kost normaal 29.95 euro.



Nu maar hopen dat ie binnen is voor 6 augustus, dan gaan we namelijk naar de voorstelling!

Bedankt voor de tip. Wij gaan 12 augustus. Ze kent de cd al uit haar hoofd :smiley:

Ja hier hebben ze de cd ook, het zit ook hele dagen in mijn hoofd haha, dat vind ik wel wat minder.

ik hoop ook dat ik m ontvang… hier krijgt ze m pas met haar verjaardag… samen met de cd…

hebben jullie het jurkje al?

Ik heb de cd gedaan voor Y.eline :thumbup: die krijgt ze op de verjaardag van Indy. Die gaat zeker in de smaak vallen :lol:



Ik heb hem begin van de week besteld dus dat zal even duren nog denk ik…

@Marieke1978 wrote:

Je kan je lidmaatschap zo weer opzeggen na een jaar…



maar dat doe je natuurlijk niet zodat fiep ook volgend jaar haar huur kan betalen :wink:

Maar ben je dan vorig jaar lid geworden van de tros, na een jaar weer opgezegd en toen weer meteen opnieuw lid geworden?

@purpled82 wrote:

Maar ben je dan vorig jaar lid geworden van de tros, na een jaar weer opgezegd en toen weer meteen opnieuw lid geworden?




je kunt meerdere gezinsleden lid maken…





maar vind het wel jammer dat de tros dus nu geen aangekochte series meer uitzend.

zoals k3, plop, enzo…



zo verlies je wel je leden…

Ik heb em nog niet binnen helaas, nog 2 weekjes en dan heb ik em nodig!!!



Ennuh Fiep, ik ben net als jij… :mrgreen:

@Marieke1978 wrote:





Ennuh Fiep, ik ben net als jij… :mrgreen:




:think: ik snap um niet… :oops:

Euwh ikke snap dat jij nie snap, verkeerd gelezen lol, nog steeds naar je zin daar?

@fiep klophout wrote:

@Marieke1978 wrote:
Je kan je lidmaatschap zo weer opzeggen na een jaar…



maar dat doe je natuurlijk niet zodat fiep ook volgend jaar haar huur kan betalen :wink:


Werk jij voor de Tros o.i.d., Fiep?
Ik zag jullie een paar maanden terug in de Efteling lopen op zo'n Tros-familiedag-gebeuren, dat verbaasde me toen al een beetje. Ik weet niet, ik vind de Tros toch een beetje, uhm... on-Fieps eigenlijk? :wink: :mrgreen:

@Noasmama wrote:

@fiep klophout wrote:
@Marieke1978 wrote:
Je kan je lidmaatschap zo weer opzeggen na een jaar…



maar dat doe je natuurlijk niet zodat fiep ook volgend jaar haar huur kan betalen :wink:


Werk jij voor de Tros o.i.d., Fiep?
Ik zag jullie een paar maanden terug in de Efteling lopen op zo'n Tros-familiedag-gebeuren, dat verbaasde me toen al een beetje. Ik weet niet, ik vind de Tros toch een beetje, uhm... on-Fieps eigenlijk? :wink: :mrgreen:


haha wat grappig. Ja werk er, anders was ik idd vast niet op die dag geweest, heb je goed ingeschat :wink:

Maar jeetje…



Die troskroontjes zijn zo leuk…

is er bij jullie al iets afgeschreven?



ik heb dus voor 2.5 wk geleden mij lid gemaakt… en het geld is nog steeds niet afgeschreven…



niet handig dat het zolang duurt… is dat bij jullie ook?



machtiging moet toch niet zolang duren… :think:



het welkomstgeschenk zou enkele wkn duren, maar dat geloof ik wel…dat kan altijd…



enne hoop wel dat de tros, k3 enzo blijft uitzenden… :pray:

Ik heb er een mail aangewaagt en dit was hun reactie…



Geachte mevrouw van der Vaart,











Hartelijk dank voor uw e-mail.











Uit ons systeem blijkt dat uw lidmaatschap op de Tros familie vorige week is aangemaakt,



hier van is de eerste betaling verzonden.



Zodra de eerste betaling voldaan is zult uw spoedig daarna het Alice in Wonderland jurkje thuis ontvangen.











We hopen uw hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.











Vriendelijk groet



Abonneeservicé Tros

moet je nagaan bijna 1 mnd…



ik zie het voor me… krijg je dadelijk een mail… het geschenk is niet meer beschikbaar…



ik heb vorige wk gebeld met de vraag of er iets mis was gegaan met doorgeven omdat er nog niks was afgeschreven… en dat meisje zei… dat vind ik ook vreemd, zoiets moet toch niet lang duren, maar stond we in het systeem…



dus wacht nog geduldig :liar: af…

vandaag is het geld afgeschreven… dus nu is het wachten op het jurkje… :inlove:



heb nog even… heb m pas half september nodig…

Heb je hem al ontvangen, ik zag dat bij ons het geld ook al was afgeschreven, heb alleen niet gekeken naar de datum haha.