K3 allice in wonderlandjurkje

Wij hebben hem gelijk meegenomen bij studio100…

Je had ook de amika step 8)



Het regenboogjurkje had ik ook via de sire gedaan, alleen dat duurde toen zoooo lang die was ik alweer vergeten toen die ei delijk binnenkwam…

@Marieke1978 wrote:

Heb je hem al ontvangen, ik zag dat bij ons het geld ook al was afgeschreven, heb alleen niet gekeken naar de datum haha.




nee nog niet, maar denk dat dit nog wel een paar wkn kan duren… teminste zo stond het op de site.

Hmmm, nouja jammer dan, dan maar een gewone jurk aan naar K3 zaterdag!

Nou hier het jurkje dus niet binnen, het feest zal er niet minder om zijn straks denk ik :lol:



Had ook nog ff gebeld, maar als het geld was afgeschreven duurt het 2 weken voordat dat verwerkt is bij de tros en daarna zouden ze het jurkje opsturen.

@Marieke1978 wrote:

Nou hier het jurkje dus niet binnen, het feest zal er niet minder om zijn straks denk ik :lol:



Had ook nog ff gebeld, maar als het geld was afgeschreven duurt het 2 weken voordat dat verwerkt is bij de tros en daarna zouden ze het jurkje opsturen.




duurt wel lang bij hun zeg…



eerst een mnd voordat ze het afschrijven en dan nog 2 wkn voordat het verwerkt is… :think:



veel plezier in ieder geval morgen bij k3

Het was vanmiddag, erg gezellig en leuk!!! Roos vond het fantastisch!!



Er staat daar zelf een stand van de tros, dus terplekke kan je je lid maken en een jurkje krijgen… :?

marieke. fijn dat het leuk was. maar balen van dat er een stand staat… had roos eigenlijk dus wel als alice kunnen gaan als jeje meteen lid had gemaakt…

En jawel…het jurkje zat vandaag bij de post, toch net een paar dagen te laat :?

is hij mooi?



dan zullen wij m deze wk of vlg wk wel ontvangen… gelukkig voor ons ruim op tijd voor de verjaardag…

Ja hij is wel leuk, wij hebben de paarse, is alleen leeftijd 4-6 jaar maar vrees dat ie Roos bijna te klein is…nouja we zien het vanavond.

hou oud is roos? en welke kledingmaat heeft zij?

Roos word in december 6 en zit in maat 116-122

ohhh dat zal het hier nog wel passen… de oudste heeft mt 98/104 en soms 110

Ja dat gaat wel lukken, en hier moet ie anders maar over naar Jasmijn alleen daar zal Roos niet zo blij mee zijn.

hihi



ons jurkje komt net binnen…gelukkig zijn de kinderen niet thuis… kan ik m snel wegleggen… :angel:

waar kan ik lid worden??

kan online niets vinden…

tros en dan steun de tros.

Bedankt,

Maar daar zie ik alleen de regenboog jurk…helaas…

Mijn dochter past em nog net! Zit in 116/122.

We hebben em gekocht bij de voorstelling, vrijdagavond :slight_smile:

Nou ja, gekocht… mijn moederis dus lid geworden van de Tros.

Gelijk maar doorgeven dat ze niet moet vergeten zich weer af te melden volgend jaar.