k2 zoekt k3

katleen wint het vast wel

vindt haar erg goed aleen ze is hoogzwanger

Ik heb gekeken!

Vind Anneke idd ook wel erg leuk, past op zich ook wel bij de andere 2 dames vind ik…maar net als wat Karin2 zegt met alleen lief en schattig zijn kom je er denk ik niet.

Heb nog niet echt een voorkeur…alleen die met die zwarte haarband op de foto hierboven…weet zo even haar naam niet… :sick: ik vind haar vreselijk, wat een eigenwijs mens is dat zeg!

Gok dat Kathleen wint omdat ze een relatie heeft met de ex van de vorige Kathleen, en die zit in het productieteam van k2 zoekt k3… Natuurlijk roepen ze dat ze onpartijdig zijn, yeah right :mrgreen:

Vind het echt onzin dat Anneke erin is gehouden, volgens mij puur omdat Karen en Kristel weg van haar zijn… Ik vind het maar een (schattige) muts. Ik zie het niet voor me dat zij het onder die druk, stress en spanning volhoudt.

vind Anneke inderdaad erg schattig, maar die kan de druk niet aan.

Of ze moet zich NU gaan ontpoppen.

@Elif wrote:

Gok dat Kathleen wint omdat ze een relatie heeft met de ex van de vorige Kathleen, en die zit in het productieteam van k2 zoekt k3… Natuurlijk roepen ze dat ze onpartijdig zijn, yeah right :mrgreen:

Echt waar ?? Wist ik niet..
Denk dan dat die hele show alleen maar voor het geld is, lekker veel kijkers trekken..maar eigelijk is de winnaar allang bekend...Idd Kathleen :thumbup:

Als Kathleen inderdaad wint dan voel me goed belazerd… (en toch blijven kijken hè :mrgreen: )

@Elif wrote:

Als Kathleen inderdaad wint dan voel me goed belazerd… (en toch blijven kijken hè :mrgreen: )

Ja idd.

Heb nu wel een beetje het gevoel '‘bedrogen’'te worden, maar zal volgende week zeker weer kijken…

Dochter was helemaal blij dat Anneke door was.

Maar ik lees net de bio’s en ineens komt Flore me zo bekend voor, qua namen van haar kindjes.

Volgens mij zat ze op het forum waar ik ook jaren heb meegeschreven…

@Elif wrote:

.
Dit klopt niet hoor, het is Anne die een relatie heeft met de ex van Kathleen :wink:

even ge-edit de namen zitten er nog niet

net eens even op het profiel van kathleen gekeken en ze is dus al bevallen 31 aug van een zoon en mijn gevoel zegt ook dat ze het wordt.

2maand de tijd om op het podium te gaan dat moet toch haalbaar zijn en voor de kleine man zouden ze wel achter de schermen hele kinder kamer of wat dan ook verzorgen.

zelf persoonlijk is ze ook mijn 1ste keuze :oops:

Anne heeft een relatie met een regisseur van Studio 100, het bedrijf dat de talentenjacht organiseert. De regisseur is bovendien een ex van Kathleen van K3. Dat ruikt volgens heel veel mensen naar belangenvermenging. De Nederlandse krant De Telegraaf titelde gisteren dat ‘de opvolgster van Kathleen van K3 al gevonden was’. De finale van K2 zoekt K3 vindt plaats op 3 oktober.

Dit is wat ik net las, op

http://www.standaard.be/Artikel/Detail.aspx?artikelId=QB2F0BUI

Ik hoop dat Anneke wint… Ze doet het goed bij Karen en Kristel, goed bij de kindjes, en ze is volgens mij zéker gemotiveerd om er uit te halen wat er inzit.

@Mama_jeanet wrote:

@Elif wrote:

.
Dit klopt niet hoor, het is Anneke die een relatie heeft met de ex van Kathleen :wink:

O jee dan kan het nog wel eens spannend worden…zal dan toch Anneke het worden… :mrgreen:

Geef Anne eens ongelijk… Jasper is een vet lekker ding hahahaha. :stuck_out_tongue:

:angel: Ik zeg dat er geen Belg in de finale zit. :angel:

O excuses, dacht echt dat het Kathleen was… Maar dit maakt een hoop duidelijk, wat mij betreft past Anneke absoluut niet bij de 8 (ondertussen 6) besten… Klinkt gemeen, maar voor mijn gevoel is dit wel een verklaring voor dat ze steeds maar weer door is. (Al ga je nu natuurlijk overal wat achter zoeken, dat besef ik ook)

@Elif wrote:

O excuses, dacht echt dat het Kathleen was… Maar dit maakt een hoop duidelijk, wat mij betreft past Anneke absoluut niet bij de 8 (ondertussen 6) besten… Klinkt gemeen, maar voor mijn gevoel is dit wel een verklaring voor dat ze steeds maar weer door is. (Al ga je nu natuurlijk overal wat achter zoeken, dat besef ik ook)

Vraag het een kind…

Misschien naief gesteld, maar mijn dochter vond haar leuk.

Niet dat zij de baas is natuurlijk :mrgreen:

Tuurlijk, smaken verschillen, en ik snap dat kinderen haar geweldig vinden (ze is heel lief en schattig), maar bij dat programma kijkt de jury (gelukkig) naar meer dan dat… En het gebrek aan zelfvertrouwen en zangtalent… Puur voor haarzelf denk ik niet dat zij geschikt is voor k3, volgens mij gaat ze onderdoor aan de drukte. Maar ik hoop dat ze me het tegendeel bewijst!

ik vind die Noa echt niks, vind haar totaal niet bij de andere 2 passen.

Dat zij maar lekker paris-look-a-like gaat spelen.

@Natascha1975 wrote:

ik vind die Noa echt niks, vind haar totaal niet bij de andere 2 passen.

Dat zij maar lekker paris-look-a-like gaat spelen.

idd, wát een muts…

En Kathleen is wel goed, maar joh, die heeft straks hooguit 2 mnd? Komop, ga lekker van je kind genieten. Vind Anneke leuk, al betwijfel ik of ze het ‘durft’. Madelon vind ik ook goed

volg het ook, maar heeft iemand de voorstukje al gezien van de concerten met de nieuwe k3???

ze is blond, dun en stijl haar (teminste wat ik zo kan zien hoor, maar heb een bril, dus miss is die aan vervanging toe)

Maar ben benieuwd of dat ook iemand is opgevallen.

ben gistern aan het uitpluizen geweest wie het kon zijn… maar herken ze nog niet zo.

(als het maar niet noa is. anneke denk ik niet dat het haalt)

Nee niet gezien maar ze zijn allemaal blond met (vrijwel) stijl haar :mrgreen:

Noa hoop ik niet, die komt totaal niet natuurlijk over, helemaal niet naar de kinderen.