Het was mij inderdaad ook al opgevallen dat er alleen maar blondjes door zijn :think: …
En tja, Sonja Silva…mooie vrouw hoor, maar of ik haar nou in K3 vind passen 8)
Het was het eerste wat wij zeiden, ze zijn allemaal blond (nu lijkt mij dit ook wel een criterium om eerlijk te zijn, DAT was K3 immers, een donker harige, een rood harige en een blondine, wel zo mooi om dit voort te zetten)
De bezwaren over de zwangere dame maken op mij geen enkele indruk, de baby is er gewoon bij net als dat bij Kristel zo was en het ook zo zal zijn bij Karen die nu zwanger is.
Als Karen en Kristel al moeder zijn lijkt het me ook geen enkel probleem dat zij moeder is. Wie weet bevalt ze in een poep en een scheet en hupt ze de dag erna weer rond, ook die bevallingen bestaan!
Ik ben benieuwd.
Het lijkt mij in ieder geval geen ideale situatie, begrijp me goed, maar geen belemmering om dit avontuur niet aan te gaan.
Onze favoriet is Madelon!
en Patty :sick: (maar daar is haar aanwezigheid op de tv al genoeg voor)
Ik ben het helemaal met Kaboutertje eens.
Bovendien vind ik deze zwangere Kathleen (zo heet ze toch?) wel precies het type voor K3, en ze is ook goed qua zang en dans.
Ik hoop in ieder geval dat óf zij, óf Madelon het wordt. :thumbup:
als je al die bio’s bekijkt van de meiden…
Dan is eigenlijk maar eentje (anneke) die helemaal geen ervaring heeft…en die kunnen ze nog mooi kneden :mrgreen: …vind haar wel grappig…bio’s onder spoiler anders wordt het zo’n lap teskt
Kathleen": 33 jaar, Vlaams, mezzo-sopraanstem. Zwanger van eerste kindje (zoon), uitgerekend op 6 september 2009. Werkt deeltijds als administratief bediende bij een domotica-bedrijf, en is deeltijds artieste (zang, dans, theater).
Ze verbleef zes maanden in New York om een acteursopleiding te volgen. Daarnaast volgde ze workshops in Amsterdam, Brussel en München. Ze krijgt ook privézangles en dictielessen.
Ze werd bekend in 1998 als leadzangeres van Astroline en later van Orion Too featuring Caitlin. (Caitlin is haar artiestennaam.) Met die bands zag ze een stukje van de wereld : Spanje, Canada, Japan, Duitsland, Oostenrijk, Zuid- Afrika, Amerika, Frankrijk.
Ze acteerde een jaar in de succesvolle televisiesoap “Familie� op VTM en pikte hier en daar nog wat kleinere gastrollen mee. Ook het theater is geen onbekende voor Kathleen. Ze speelde in een educatief theater voor scholen en bedrijven kunnen haar boeken om rollenspellen te spelen met werknemers.
Josje volgde ook de musicalopleiding maar is danseres. Onlangs stond ze nog op het podium van de Amsterdam Arena met “De Toppers�. Ze is 23, altijd vrolijk, en een vat vol energie. Ze verbleef zes maanden in New York om een acteursopleiding te volgen. Daarnaast volgde ze workshops in Amsterdam, Brussel en München. Ze krijgt ook privézangles en dictielessen. Josje komt uit een gezin met vijf kinderen en is de jongste. Ze heeft twee broers en twee zussen. Toen ze twaalf was, werd ze plots vegetariër, maar die periode is voorbij. Ze houdt van koffie, winkelen en sporten. Als er pannenkoeken op het menu staan, schuift Josje als eerste aan.Josje wil nog duizend plekken op de wereld ontdekken, maar Zuid-Amerika staat erg hoog op haar verlanglijst.
Ze noemt zichzelf eigenwijs en ongeduldig, maar ook spontaan en sprankelend.
MadelonIs 25 jaar en zangeres/actrice/danseres. Woont samen met haar vriendje en zou samen met hem een hele grote reis door Californië gaan maken deze zomer, maar dat draait nu even anders uit…
Ze heeft nog twee kleine zusjes, is gek op Hollandse stamppot en toetjes ! Het is een echt meisje : ze spreekt graag af met vriendinnen en is dol op shoppen. Madelon trekt het liefst op vakantie naar Ibiza. Niet om wild te gaan feesten, wel om er te genieten van heerlijk mooie, rustige strandjes, lekkere restaurantjes en de vriendelijke lokale bevolking.
Ze zegt van zichzelf dat ze geen dom blondje is, maar soms haar “haarkleur wel eer aan doet�. Door haar natuurlijke enthousiasme kan ze soms wat klunzig/onhandig overkomen. Als ze zenuwachtig is, gaat ze op haar nagels bijten en begint haar lip te trillen.Madelon kan uren voor de spiegel staan om vervolgens in haar oude kloffie te vertrekken.Ze heeft graag mensen om zich heen, maar voor een avondje alleen thuis tekent ze meteen.Ze is gek op spelletjes spelen, en vooral spelletjes winnen…
Tamara Opdebeeck, 24 jaar, Vlaams. Artiestennaam is Noa. Kylie Minogue is haar grote idool en voorts houdt ze ook van de muziek van Kelly Clarkson. Voor de audities van K2 zoekt K3 had ze 120 nummers en bijhorende choreografieën ingestudeerd. Zij gaat ervoor !
Vanaf haar 15de begint Noa met zanglessen bij Bea Keuppens in Antwerpen. Zij brengt haar de basis van muziek bij en samen oefenen ze aan haar eigen nummers. Op 16-jarige leeftijd trok ze voor het eerst naar een opnamestudio om er enkele Nederlandstalige demo’s in te zingen en dit werden haar eerste stappen in de muziekwereld. Intussen reisde ze zes maanden rond de wereld met Up With People.
Ze typeert zichzelf als een doorzetter die erg kritisch is voor zichzelf… . Ze was ook eerste eredame van Miss Belgian Beauty in 2008.
Flore is dertig en moeder van twee dochters (Liv is 2 jaar en Xara is vier). Ze werkt deeltijds als gastvrouw bij een hair-, skin- en stylesalon. Daarnaast heeft ze ook een eigen fotografie-bedrijfje, maar dat is eigenlijk een uit de hand gelopen hobby. In haar vrije tijd zingt ze in een rockbandje. Toen ze zeventien was, trok ze voor een jaartje naar Ierland om daar als au pair-meisje te werken in een gezin met vijf kinderen. Ze had er de tijd van haar leven. Flore is een impulsieve vrouw. Ze heeft haar leven niet zo graag gepland. Ze wil graag ruimte houden voor als er iets leuks op haar pad komt. Ze is meer van het “we zien wel-type�. Ze is een levensgenieter en probeert van dag tot dag te leven.Ze komt uit een warm nest met één zus en twee broers en dat zijn ook meteen haar grootste supporters. Flore heeft eigenlijk helemaal niks met zingen of dansen. Ze kan het gewoon toevallig goed, én ze doet het nog graag ook….
JaquelineIs 27 jaar en musicalactrice. Ze is al sinds haar vier jaar vastberaden om het te maken in de muziekwereld. Ze heeft jarenlang in de Efteling gewerkt, onder andere als Tika, de dochter van Tita Tovenaar in de musical. Ze speelde ook een vaste rol in “Sportlets�, een reeks op Nickleodeon.Haar muzieksmaak gaat nogal de rock-kant op: Anouk, Lenny Kravits, Jason Mraz kunnen haar wel bekoren.Jacqueline woont samen met haar vriend en houdt van Californië als reisbestemming. Ze typeert zichzelf als positief, vrolijk en ongecompliceerd. Jacqueline is dol op honden. Ze heeft al vijf jaar een boxer die ze bijna overal mee naartoe neemt.
Anneke Is politica in Hasselt voor Open VLD, en heeft een lerarenopleiding achter de rug. Ze is 26 jaar. Ze heeft absoluut geen ervaring met zang of dans, behalve dan als liefhebber. Ze heeft de voorbije vijf jaar bij Fortis gewerkt als “assistent personal banking� voor mensen met grote vermogens, maar daar had ze nu genoeg van. Ze gaat in september opnieuw les geven aan kinderen tussen 12 en 16 jaar (vakken Engels, Nederlands en Economie). Anneke is altijd onwaarschijnlijk goed gezind, een echte spring in ’t veld.
Ze is sinds begin juli verloofd met haar vriend Jonathan. Ze trouwen volgende zomer.
Anne is 25, Nederlandse, heeft een sopraanstem, en ze is musicalactrice. Ze speelde nog maar pas de hoofdrol in Pinokkio. Ze woont in Amsterdam. Ze leerde Kristel van K3 al kennen bij de repetities van die musical. Ze is tegelijkertijd gek op sushi en uitgebreide dineetjes. Ze heeft een tweelingbroer die meteen ook haar grootste supporter is.
Anne zingt al heel haar leven, houdt van avontuur en wil graag de hele wereld zien. Ze omschrijft zichzelf als ambitieus maar toch bescheiden
@Noasmama wrote:
Ik ben het helemaal met Kaboutertje eens.
Bovendien vind ik deze zwangere Kathleen (zo heet ze toch?) wel precies het type voor K3, en ze is ook goed qua zang en dans.
Ik hoop in ieder geval dat óf zij, óf Madelon het wordt. :thumbup:
Het zwanger zijn is opzich ook niet een probleem, maar ik vind het feit dat ze de baby krijgt vlakvoor dat het allemaal gaat beginnen voor haar toch wel een probleem…lijkt me voor haar zelf ook erg zwaar hoor zo vlak na de bevalling.
Ik heb eigelijk nog niet echt een voorkeur…
Dat ze allemaal blond zijn was ook wel te verwachten, denk dat ze toch wel een dezelfde groep willen houden…de populariteit van K3 moet natuurlijk wel zo blijven. Het moet niet ineens een heel ander groepje worden en dat wordt het natuurlijk wel snel als er een heel ander type bij komt.
ik las net dit op de site
Kathleen is op 31 augustus 2009 bevallen van een zoontje, Bodhi. Mama en zoon maken het goped. De kleine jongen is net al zijn moeder een ‘blond kopje’. Hij weegt 3 kg 400 g en is 50 cm groot.
Wat leuk zeg!
Wist niet eens dat ze zwanger was hahaha!
@lizzy wrote:
ik las net dit op de site
Kathleen is op 31 augustus 2009 bevallen van een zoontje, Bodhi. Mama en zoon maken het goped. De kleine jongen is net al zijn moeder een ‘blond kopje’. Hij weegt 3 kg 400 g en is 50 cm groot.
Ohhhhhh Lizzy wat goed, ik was al aan het zoeken gegaan, maar kon niets vinden! (weet niet over welke site jij het hebt hoor hihihi)
SUPER, dan kan ze nog mooi even herstellen!
Zo te lezen is het geen BEER dus hopelijk gaat het herstel snel!
LEUK! Weer een mensje erbij!
LEUK ook die bio’s van de deelneemsters!
Mama ik moet er ook niet aan denken hoor, al gelijk weer HUP aan het hupsen en hossen zo kort na de bevalling. poeh!
dus om een bevalling te bepoedigen:
- Hart van een ananas
- Bitterlemon
- sex
- hobbelweggetjes
- audities voor K3
:mrgreen: dan was dat het waarschijnlijk hahaha had alles geprobeerd behalve audities van k3
nou eigen schuld dus want ik zie in jou (met geblondeerd haar uiteraard) een prima Kathleentje hoor,
kun je een beetje zingen en dansen? :think:
bedacht me ook net iets,
Er is toen een dametje afgewezen voor haar “sillouet” :roll: ik weet niet hoe deze dame er na de bevalling uit ziet, maar MIJN sillouet voldoet nu nog steeds niet aan de K3 norm hoor :oops: :roll:
Hopelijk ploept zij meteen weer in het oude model terug hahaha anders kan ze alsnog vertrekken
:lol: nou dansen lukt me nog wel maar euuhh zingen :silenced:
en na 2 bevallingen heb ik ook nog steeds niet een mooie platte buik ik denk dat het ook nooit meer van komt :? maar daar hebben ze speciaal ondergoed voor he :mrgreen:
klopt maar alleen daar al voor moet je een beetje figuur hebben hoor, ik moet nog ruim 15 kilo kwijt sinds de laatste bevalling :oops:
en toch sta ik hier in de kamer nog heel vaak met de kindjes op K3 te dansen hoor :lol: het is alleen niet tv waardig
Rooike: dit is niet DE Kathleen hoor;-)
Maar de Kathleen die audities heeft gedaan.
Ik vind de dames met rode stip het beste passen bij K2.
Dat zijn als ik me niet vergis Madelon, Flore & Kathleen.
Anneke vind ik ook heel schattig en die zal het zeker leuk doen bij de kinderen maar ik denk dat ze het niet onder de knie zal krijgen. Je kunt niet alleen maar schattig en lief zijn, daarmee red je het niet.
Vind kathleen echt de leukste… Die moet ook gewoon winnen… Maar eerst even genieten van haar mooie zoon hoewel daar nu eigenlijk geen tijd voor is…
Is ook dubbel trouwens… Ben je bezig 1 van de 3 te worden maar je bevalt ook van je eerste kindje… Pfff lastige keuzen hoor
die Kathleen is toch ook al een bekende van de andere 2??
hadden ze haar al niet eens eerder gevraagd om bij K3 te komen. in het begin???
Ja, Kathleen is voordat K3 ontstond ook gevraagd door Kathleen
Zie hier haar auditie nog eens op 17:15m :
http://www.sbs6.nl/web/show/id=540854/langid=43/media=93979/page=1
jaaa wie heeft er gekeken???
wat vonden jullie van de keuzes? vind wel erg leuk dat Anneke door is…die heeft wel wat vind ik :inlove: