k2 zoekt k3

wij kijken ook

brittany zingt ook mee dat is zo :inlove:

@chantalmvbrittany wrote:

wij kijken ook

brittany zingt ook mee dat is zo :inlove:

Oh lief, echt leuk!! :inlove:

Die Madelon gaat vast winnen, vanaf het begin zijn ze laaiend enthousiast, inclusief de dochter van lydia :wink:

Oh ik kan niet kijken :frowning:

Hub heeft de tv gepikt vanavond

(vreselijk cabaret :wall: :wall: :thumbdown: :thumbdown: )

ook hier is het gekeken en zelf heb 1 persoonlijk 2 die ik zelf wel in k3 zou willen zien hoe ze heten weet ik niet dat is de blonde die zwanger is en de nederlandse paris hilton wie vinden jullie???

@hendrika wrote:

ook hier is het gekeken en zelf heb 1 persoonlijk 2 die ik zelf wel in k3 zou willen zien hoe ze heten weet ik niet dat is de blonde die zwanger is en de nederlandse paris hilton wie vinden jullie???

die blonde zwangere was ook mijn eerste gedachte.

@MamaMarianne wrote:

@hendrika wrote:

die blonde zwangere was ook mijn eerste gedachte.

Maarja, die maakt denk ik ook een extra kans omdat ze al eens door Kathleen benaderd is…oehhhh ik had er zo goed in gepast, jammer dat ik de audities heb gemist… :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ik vond het echt stom hoe ze die meisjes teleurstelden, eerst laten denken dat ze door zijn en dan alsnog afvallen…IK houd daar niet van…

Sonja viel me tegen. Al die meiden in leuke kleurige kleding, haar leuk gekapt en dan staat Sonja er tussen alsof ze naar de sportschool gaat (ook nog lekker in stemmig zwart…)

Die zwangere had ik niet door laten gaan. Wat doen ze als ze twee weken later bevalt? Met kraamverbanden in je minirokje staan hossen bij het concert? Als ze dan al kan hossen? Baby eerder “halen”? En dat arme kleine kindje zeg… Moeder is meteen voor anderhalf jaar volgeboekt.

Laat dr alsjeblieft gewoon lekker bij haar kindje blijven zeg. Ik snap echt haar gedachtengang niet hoor.

Wij hadden een favoriet die helaas niet naar de laatste 8 ging. Ze was ze heerlijk aan het dansen. Ik vond heel veel dames enorm stijf.

@Frischling wrote:

Sonja viel me tegen. Al die meiden in leuke kleurige kleding, haar leuk gekapt en dan staat Sonja er tussen alsof ze naar de sportschool gaat (ook nog lekker in stemmig zwart…)

Die zwangere had ik niet door laten gaan. Wat doen ze als ze twee weken later bevalt? Met kraamverbanden in je minirokje staan hossen bij het concert? Als ze dan al kan hossen? Baby eerder “halen”? En dat arme kleine kindje zeg… Moeder is meteen voor anderhalf jaar volgeboekt.

Laat dr alsjeblieft gewoon lekker bij haar kindje blijven zeg. Ik snap echt haar gedachtengang niet hoor.

Wij hadden een favoriet die helaas niet naar de laatste 8 ging. Ze was ze heerlijk aan het dansen. Ik vond heel veel dames enorm stijf.

ja zo dacht ik ook maar ze is er zelf wel vrijwillig heen gegaan en weet waar aan ze begint vondt het wel eerlijk dat ze haar hebben beoordeeld na haar dans zang en niet na dat ze zwanger is en er zal dan vast en zeker wel een mouw aan te passen bedoel als zei nog echt de nieuw k3 is dan zullen ze dat vast en zeker niet over laten gaan voor een bevalling denk dat ze dan zonder moeite wel iets gaan schuiven en doen want het is natuurlijk wel een keuze voor jaren en inkomsten voor zn bedrijf ?

mijn stem gaat nog steeds uit naar madelon. Kathleen is wel leuk maar die kan elk moment bevallen… Nu moet dat natuurlijk geen probleem zijn, maar ze kunnen niet meer schuiven, die concerten in oktober zijn al geboekt!. het is wel wat hoor met al die babys daar, nu karen ook al weer zwanger pffff

Kathleen was toch 6 september uitgerekend, tenminste ik dacht dat ze dat zei gisteren. Dit is volgens mij allemaal al eerder opgenomen.

Ik kan me wel voorstellen dat je er ondanks je zwangerschap er helemaal voor gaat. Dit is een kans uit duizenden en je moet toch ook verder kijken dan die eerste anderhalf jaar. Kristel heeft toch ook twee kinderen gekregen.

Volgens mij is het begin juli opgenomen want ze zei dat ze 7 maanden zwanger was en 6 september was uitgerekend. (Hee, da’s vandaag, grappig).

Ik ben vanaf het eerste moment voor Madelon, hoewel ik Anneke ook wel heel leuk vind. Die heeft zo’n lieve uitstraling en Karen en Kristel zijn ook weg van haar. De klik moet er ook zijn natuurlijk. Gelukkig zitten ze er allebei nog bij :wink:

Die Madelon is toch degene die de allereerste auditie deed? Die vind ik iig de leukste, alleen weet ik niet zeker of zij Madelon heet… :mrgreen: Daar waren Karen en Kristel toch ook meteen heel enthousiast over?

En idd, die Sonja Silva…je bent bezig om bij een meidengroep te komen die voor kindjes zingen! Niet om een aerobicles te gaan geven, helemaal in zwart gekleed :roll:

@peter&caren wrote:

Die Madelon is toch degene die de allereerste auditie deed? Die vind ik iig de leukste, alleen weet ik niet zeker of zij Madelon heet… :mrgreen: Daar waren Karen en Kristel toch ook meteen heel enthousiast over?

En idd, die Sonja Silva…je bent bezig om bij een meidengroep te komen die voor kindjes zingen! Niet om een aerobicles te gaan geven, helemaal in zwart gekleed :roll:

Klopt, Madelon was de allereerste. Ik riep hier toen al, de eerste de beste?

En Sonja was idd niet om aan te zien. Jammer want haar stem was niet eens zo verkeerd.

Sonja was erg hé?!

Ik dacht steeds, ze zal zich toch nog wel omkleden?

Zou ze hebben verwacht dat iedereen sportkleding aan had?

Ben wel blij met de keuze van de laatste 8.

Die 7 die bleven staan vond ik ook echt 10 x niks. Fijn dat K en K zelf ook nog iets te zeggen hadden.

Vind Anneke wel leuk (wat wil je met zo’n naam 8) ), de Belgische ‘Paris Hilton’ en dat meisje met die hoed, Josje…? Die laatste iets minder maar ziet er wel leuk uit.

Ik weet zo even niet wie Madelon is.

damn… ik heb het gemist en het ook niet opgenomen :?

vanavond op uitzending gemist van sbs6… na half 10 geloof ik :thumbup:

Op woensdagmiddag is de herhaling ook op tv!

Ik heb t net ook bekeken, vlgs mij zijn t allemaal blondjes die door zijn he.

Ik twijfel toch echt over die zwangere, ze is vandaag uitgeteld, maar wie zegt dat ze op tijd bevalt, daarbij krijg je nog de kraamtijd en de hechting met je kindje…ze is dan meteen heel veel weg bij t kindje, zal mij benieuwen of ze dat wel aankan, zou zonde zijn om na een paar mnd weer een nieuwe te moeten zoeken.

@Natascha1975 wrote:

Ik heb t net ook bekeken, vlgs mij zijn t allemaal blondjes die door zijn he.

Ik twijfel toch echt over die zwangere, ze is vandaag uitgeteld, maar wie zegt dat ze op tijd bevalt, daarbij krijg je nog de kraamtijd en de hechting met je kindje…ze is dan meteen heel veel weg bij t kindje, zal mij benieuwen of ze dat wel aankan, zou zonde zijn om na een paar mnd weer een nieuwe te moeten zoeken.

Ik twijfel om die reden idd ook over haar, vind haar opzich wel passen in k3. Maar door die zwangerschap lijkt het me nu toch lastig.

Sonja Silva vond ik eerst ook wel wat, maar toen ik haar daar zo zag staan…in het zwart…had ik toch mijn bedenkingen.