Heb een zwak… voor Anneke… vind haar een hele lieve, leuke, gezellige uitstraling hebben… misschien wat zwakker dan de rest on stage, ok… maar toch… :inlove:
Noa… nee heb er niks mee…
Kathleen vind ik wat ouwelijk… ??.. :think: :oops:
Fai, jij zegt wat ik denk over Kathleen, ik kon alleen niet op het juiste woord komen :mrgreen:
Maar wat ouwelijk ja.
Ik vind Anneke ook een schatje!
Ben het er helemaal mee eens: vind Kathleen ook een beetje ouwelijk…
Ben ook favoriet van Anneke, mijn kinderen van Madelon (of “die eerste” zoals ze het zeggen)
Die Anne, daar heb ik niet zoveel mee. Die Noa vind ik iets te overdreven en net als Josje, ook te jong.
Maar ja, denk wel dat de opvolgster al lang bekend is. Hoe kan iemand die pas op 3 oktober gekozen wordt aan het eind van de maand al volwaardig mee op het podium staan? Onmogelijk lijkt me.
het is toch ook wel eerder opgenomen??? net als bij boer zoekt vrouw
oh vanavond
Kathleen was 7 maanden zwanger ofzo en nu opeens bevallen.
@Elif wrote:
O excuses, dacht echt dat het Kathleen was… Maar dit maakt een hoop duidelijk, wat mij betreft past Anneke absoluut niet bij de 8 (ondertussen 6) besten… Klinkt gemeen, maar voor mijn gevoel is dit wel een verklaring voor dat ze steeds maar weer door is. (Al ga je nu natuurlijk overal wat achter zoeken, dat besef ik ook)
Anne heeft die relatie, niet anneke

Die finale is dan zeker ook niet life?
neen hoor t is allemaal niet live, de winnares is vlgs mij allang aan het meerepeteren.
Ik heb t spotje ook gezien, maar kan ook niet eruithalen wie t is, wel dat diegene stijl lang haar heeft.
Ik vind Kathleen en Anneke de 2 leukste! :mrgreen:
Ik ben er nog niet uit wie ik nou het allerleukste vind. Zolang het Noa maar niet is.
Ik was voor Flore, aangezien dat een oud vriendinnetje van mij is en ik haar echt heel goed in K3 vind passen. Het is een hele leuke meid, die super sociaal is. Maar helaas…
Lydia, Flore is dus inderdaad diegene die jij denkt dat ze is… :-*
hahah mijn tante heeft ook meegedaan :shifty:
Heb haar hard uitgelachen… Mede omdat ik ook helemaal geen contact meer met haar heb… Beetje ruzie met haar…
:roll:
Ik vind Anneke echt een verschrikking :silenced:
Hier is Kathleen favoriet met op een 2e plek Madelon
Klopt 't nou dat Axana (Ceulemans) in de jury zit?
Hoera! Anneke en Madelon zitten nog in de race. Indy is vooral voor Anneke. Ik vind Madelon af en toe wat overdreven (nep) overkomen. Noa, brrrrrr! Die past zooooooo niet bij Karen en Kristel!
@Stephie wrote:
Ik ben er nog niet uit wie ik nou het allerleukste vind. Zolang het Noa maar niet is.
Ik was voor Flore, aangezien dat een oud vriendinnetje van mij is en ik haar echt heel goed in K3 vind passen. Het is een hele leuke meid, die super sociaal is. Maar helaas…
Lydia, Flore is dus inderdaad diegene die jij denkt dat ze is… :-*
Hee Stephie!
Ik dacht al, die Flore komt me gewoon bekend voor met alles… Grappig.
Ik zag vandaag een reclame spotje van de K3 tour met de 3e onherkenbaar in beeld, als silouette zeg maar. Voor mijn gevoel kon het Anneke niet zijn, het was een slanke dame met 2 staartjes, best lang haar. Wil natuurlijk niet helemaal zeggen dat Anneke het niet kan zijn, kan natuurlijk extensions hebben gekregen, maar toch had ik het gevoel dat zij het niet was.
Heeft iemand een foto of linkje van het filmpje…
Ben nieuwsgierig… :mrgreen:
@Femke Fataal wrote:
Ik zag vandaag een reclame spotje van de K3 tour met de 3e onherkenbaar in beeld, als silouette zeg maar. Voor mijn gevoel kon het Anneke niet zijn, het was een slanke dame met 2 staartjes, best lang haar. Wil natuurlijk niet helemaal zeggen dat Anneke het niet kan zijn, kan natuurlijk extensions hebben gekregen, maar toch had ik het gevoel dat zij het niet was.kan dat niet gewoon een figurant zijn???
die alleen voor sit spotje meewerkt??
@faizaa wrote:
Heeft iemand een foto of linkje van het filmpje…
Ben nieuwsgierig… :mrgreen:
Ik zat ook al te googlen maar kan hem niet vinden…
Ik kan het ook niet vinden. Misschien de tv de hele dag aan laten staan :mrgreen: , volgens mij zag ik het spotje op sbs.