Ach, Indy en ik zullen het 24 oktober wel zien
:dance:
Maar kan ook evengoed een figurant zijn voor het filmpje.
Ik vind Anneke er ook wel tussen passen.
Ik begon me er alleen wel aan te ergeren dat ze constant in tranen uitbarstte…
Maar idd,wel een lieffie.
En die Paris Hilton vind ik helemaal niet leuk voor kindjes,volgens mij worden die eerder bang dan blij. :lol:
(die opmerking van Patty dat de volgende stap AC/DC was… :mrgreen: )
@dietske wrote:
www.k3.be en dan op play op het filmpje klikken. Dan zie je de silhouet.
Op het eerste gezicht zou ik zeggen dat het Madelon is maar het kan natuurlijk ook gewoon een stand in zijn…
Ik ben erg benieuwd. Ik moet trouwens eerlijk zeggen dat ik er wel aan zou moeten wennen als het een Nederlandse wordt tussen dat Vlaams, ben erg benieuwd wie het uiteindelijk gaat worden. Ik vind Anneke ook erg leuk, maar dat huilen moet inderdaad wel een keer afgelopen zijn, anders gaat ze het niet trekken denk ik.
Ik zeg ook Madelon! Definitely!!
@Fleur wrote:
@dietske wrote:www.k3.be en dan op play op het filmpje klikken. Dan zie je de silhouet.
Op het eerste gezicht zou ik zeggen dat het Madelon is maar het kan natuurlijk ook gewoon een stand in zijn…
ja dacht ik ook
@Moon84 wrote:
@Marite wrote:Klopt 't nou dat Axana (Ceulemans) in de jury zit?
Jep
Ok :mrgreen:
Het wordt Madelon, Anne of Josje. 8)
Ik zag het filmpje en dacht ook meteen Madelon! Helemaal dezelfde houding…
Maar we moeten nog eventjes geduld hebben :mrgreen:
Aan de hand van die foto’s denk ik ook dat het Madelon is…
Ik ben benieuwd!
Ik zag Flore gisteren lopen in Rosmalen met haar 2 kinderen :inlove:
Ik irriteer me aan Noa
Verder vind ik Madelon of Anneke er leuk bij passen :mrgreen:
Noa had er van mij meteen uit gemogen, wat een diva
Ik wist helemaal niet dat Karen zwanger is! Dat verklaart de tranen
En nog iets dat ik niet wist, is dat zij het ooit deed met Gert :silenced:
@Karin2 wrote:
Noa had er van mij meteen uit gemogen, wat een diva
Ik wist helemaal niet dat Karen zwanger is! Dat verklaart de tranen
En nog iets dat ik niet wist, is dat zij het ooit deed met Gert :silenced:
hahahaaa :lol: :lol:
@Marite wrote:
@Moon84 wrote:@Marite wrote:Klopt 't nou dat Axana (Ceulemans) in de jury zit?
Jep
weet jij dat uit betrouwbare bron…of wil je dat graag :mrgreen: …
ik vond Madelon eerst wel leuk maar idd voordat zij zijden dat het overdreven gekunsteld is had ik dat ook al verteld tegen mijn vriend dat ik dat vond…niet naturel…en noa vind ik ook geen typ voor K3…anneke wel…anne vind ik een beetje niet eerlijk als zij het zou worden en vind ik te serieus soms…kathleen vind ik ook wel leuk voor k3…josje twijfel ik nog…ik vond die 2 die eruit zijn juist 2 van de leuksten samen met Anneke…
Mijn moeder zweert bij anneke, zij vind haar zo’n lief ‘meisje’
Ik zelf heb nog geen favoriet, ik vind iig de paris look a like niets.
Ik erger me kapot aan die Noa, wat een stuck up little b*tch. Nee, die past gewoon echt niet in het plaatje van K3.
Ik vind Anneke wel erg goed passen ondanks haar mindere muzikale kwaliteiten, ze heeft gewoon de juiste touch. En zang kun je verder ontwikkelen, uitstraling en touch met kids heb je of heb je niet. Maar of ze de druk aan zal kunnen. :think:
Ik vond Flore ook een hele leuke om in K3 te komen, Noa & Josje vind ik niets.
Madelon vind ik wel leuk, maar ik denk dat ze iets te veel toneelspeelt nu, vind haar afentoe wel wat fake overkomen.
Kathleen vind ik ook wel leuk, maar idd wat ouwelijk en ik vraag me echt af hoe ze het gaat doen zo direct na de bevalling…
Anneke vind ik ook wel leuk, vind haar pruma bij k3 passen ook wat kinderlijk wat ik bij kathleen van K3 ook altijd vond.
Haar tranen snap ik heel goed, want ik zou het toch ook niet leuk vinden als iemand me zo aansprak…
@sase0507 wrote:
@Marite wrote:@Moon84 wrote:@Marite wrote:Klopt 't nou dat Axana (Ceulemans) in de jury zit?
Jep
weet jij dat uit betrouwbare bron…of wil je dat graag :mrgreen: …
Nou… ik heb een vriendin die de familie C.eulemans (goed) kent en uuuh… daar was eens iets gevallen (of hoe zeg je dat?), maar ja helemaal zeker weten doe ik het niet. Voor hetzelfde geld proberen ze ons op het verkeerde been te zetten

Mijn twee favorieten zijn eruit :? . Wie moet het nu gaan worden?
Ik volg het niet helemaal, 20.00 uur is veeeels te vroeg voor mij om voor de tv te zitten 8)
Maar zoals ik het nu gezien heb vind ik Josje en Madelon het leukst passen bij K3. Ik weet niet goed wat ik van Anne moet vinden :think: , Noa vind ik h-e-l-e-m-a-a-l niks :sick: . Erg nep en gemaakt…bah