Ik vind josje en madelon ook het leukst
Noa :sick:
hier ook voor josje.
Hier Madelon…
Noa, :sick: :sick:
Madelon of Josje is hier favoriet… Vindt die Noa ook al niks maar dan zul je dus net zien dat zij het wordt!
Ik had 2 favorieten, Anneke is eruit (erg jammer, mijn kinderen vonden haar ook zo lief) maar Madelon is nog in de race. Ik vind haar echt bij het plaatje passen, zeker met die fotoshoot!
Noa, brrrrr :sick: Ik erger me steeds meer aan haar, barbiepop!
ik ook 2 favorieten hier. De ene is eruit en dat was Anneke en de ander zit er nog in…Madelon
@Marite wrote:
@sase0507 wrote:@Marite wrote:@Moon84 wrote:@Marite wrote:Klopt 't nou dat Axana (Ceulemans) in de jury zit?
Jep
Ok :mrgreen:
Het wordt Madelon, Anne of Josje. 8)
weet jij dat uit betrouwbare bron…of wil je dat graag :mrgreen: …
Nou… ik heb een vriendin die de familie C.eulemans (goed) kent en uuuh… daar was eens iets gevallen (of hoe zeg je dat?), maar ja helemaal zeker weten doe ik het niet. Voor hetzelfde geld proberen ze ons op het verkeerde been te zetten.
Ja, die zitten er allemaal nog in, met Noa.
Volgende week moet er nog 1 afvallen, met wie mag ik wedden dat dan Noa afvalt?
Ik wed ook dat noa eruit mag/moet… :mrgreen:
Ik hoop het :oops:
Josje of Madelon, desnoods Anne, maar geeeeeeeen Noa…
Ik ga voor madelon! Die vind ik echt heel leuk bij k3 passen.
Josje vind ik nét iets te stoer ervoor. En Anne…Nee…
Nee ik ga voor Madelon :mrgreen:
hoop dat madelon wilt die vind ik erg goed :thumbup:
@roosje83 wrote:
hoop dat madelon wilt die vind ik erg goed :thumbup:
Die vind ik ook het beste van de 4 die over is gebleven :thumbup:
Ik denk ook dat het Madelon word. De allereerste aflevering lieten ze haar zien en toen dacht ik het al. Ze heeft echt zo’n happy face, heel open en altijd lachen.
Kan goed zingen, dansen erbij ging redelijk (al is dat natuurlijk verder training vanaf nu). En bij haar klopt het plaatje gewoon.
Anne vind ik wel leuk ook, maar minder persoonlijk. Noa vind ik echt vreselijk! En Josje vind het volgens mij zelf helemaal niet zo leuk ( :oops: ), dat straalt ze tenminste naar mij uit.
Ik zeg dat het Josje gaat worden… Madelon vind ik ook erg leuk, maar Josje gaat het gewoon worden…
Madelon Vind die er ver ver ver bovenuit steken. Als Noa het wordt ga ik k3 saboteren :silenced:
@Elif wrote:
MadelonVind die er ver ver ver bovenuit steken. Als Noa het wordt ga ik k3 saboteren :silenced:
jij ook al… :silenced:
ik heb even geen plaatje van Noa voor ogen :think:
Overigens vond ik de reactie van Anne zo ingewikkeld he…
Ik kreeg er een “ik heb heel hard geleerd en toch maar een 9” gevoel bij.
Ik kijk het niet maar ik zeg… JOSJE!!
Alleen omdat ik zelf zo heet :mrgreen:
@lydia wrote:
ik heb even geen plaatje van Noa voor ogen :think:
Overigens vond ik de reactie van Anne zo ingewikkeld he…
Ik kreeg er een “ik heb heel hard geleerd en toch maar een 9” gevoel bij.
ja dat had ik dus ook… zo van ik weet niet wat ik fout heb gedaan… euhm, nou misschien wel niks, maar waren die anderen toch net iets beter??, of anders. Het gaat er toch niet alleen om dat je goed je best doet, kunt zingen en misschien ook wel kunt dansen, het gaat om het totaal plaatje!