had vanaf de audities al een gevoel dat Josje heel veel kans zou maken om te winnen…en ben er blij om…super leuke meid…gweldig stem…helemaal goed gewoon…(en idd die lippen… :inlove: )
Jaaah Josje! :thumbup:
Alleen mocht Patty van mij wel een avondje thuis blijven…
@ruud wrote:
Tuurlijk.
Ik hoor het haar de hele tijd zeggen “Duuuuhhhhhhhhhh” in mijn hoofd…
Zou ze echt blond zijn.
Heb zo’n idee, met haar wenkbrauwen dat ze een kleurspoelinkje heeft :lol:
Dat idee hadden wij ook maar ze “speelt” het goed. :mrgreen:
Dat dachten wij eerst ook, maar op de kinderfoto’s was ook blond…
Ik was vroeger ook hoogblond, nu 23 en tegen het zwarte aan bijna
Als ik nu mijn haar zou blonderen zou het niet matchen met mijn wenkbrauwen.
Ik denk dat ze er dus wel degelijk een spoeling doorheen gooit :mrgreen:
En niet alleen dezelfde naam, ook nog eens even oud!! :lol:
En allebei donkere wenkbrauwen…
Wilt de echte Josje nu opstaan :mrgreen:
Hahaha, RISE!!!
:silenced:
misschien dacht ze … Katleen was blond, laat ik een blonde kleur spoelinkje nemen :mrgreen:
Haar wenkbrauwen zijn idd donker voor een blonde
maar ik ben blij dat zij het is en niet Noa :mrgreen:
Oh ik vind d’r nog steeds er niet tussen passen :thumbdown: :wall:
Ik vind het ook helemaal geen gezicht!
Met zo’n pinnig type hebben mijn dochters echt geen afiniteit volgens mij.
Maar gelukkig dat Noa het niet is geworden, dan had ik ze echt geboycot denk ik.
Echt jammer van Madelon Zullen we voor haar een M1 oprichten? Dat ze zelf haar eigen kinderidool word? :mrgreen:
Er zijn anders gewoon mensen die donkere wenkbrauwen hebben en blond haar. Zo raar is dat dus niet hoor;-)
Karin is ook niet zo-niet-pinnig zeg maar. Ik denk wel dat Katheen het zachst overkwam van de drie - op het zoetige af zeg maar.
Ach als de liedjes maar zwingen, en ze hebben leuke pakjes aan met een danspasje erbij - is menig meisje al om denk ik.
tsja we moeten ook niet vergeten dat het publiek van k3 snel “vergrijst” :lol: er komen steeds nieuwe jonge fans…de kindjes die dit jaar voor t eerst de liedjes leuk gaan vinden zien josje als de enige echte,…hebben kathleen niet gekend…gemiddeld houden kleine meisjes een paar jaar van k3 en dan gaan ze verder met wat pittiger muziek
Ik vind Kristel het leukst, altijd al gevonden :mrgreen:
Kristel leek gisteren echt teleurgesteld toen Madelon eruit moest
Mijn wenkbrauwen zijn ook donkerder dan mijn haar (ok ik verf mijn haar ook, maar volgens mij is dat bij iedereen die zijn haar lichter maakt…)
Snap dus niet zo goed waarom dat een probleem zou zijn.
ps, volgens mij verven Noa, Madelon en ex-kathleen ook hun haar…
@M&J wrote:
Kristel leek gisteren echt teleurgesteld toen Madelon eruit moest
Zou het echt niet een beetje gestuurd zijn naar met wie zij verder wilden - uiteindelijk moeten zij toch echt verder met degene.
EN dat het dus vantevoren al soort van vaststond dat het josje zou worden.
Kan me wel voorstellen dat ze het moeilijk vonden en emotioneel om de twee anderen te moeten teleurstellen ofzo.
Ik ben blij dat het Josje is geworden, al denk ik wel dat als de 2 K’s tussen Madelon en Josje hadden moeten kiezen, ze voor Madelon waren gegaan…
@Huggie wrote:
Ik ben blij dat het Josje is geworden, al denk ik wel dat als de 2 K’s tussen Madelon en Josje hadden moeten kiezen, ze voor Madelon waren gegaan…
Dat vraag ik me dus af - je gaat me niet vertellen dat zij zich iemand in de maag laten splitsen die ze liever niet hadden gewild.
Ik denk eerder dat als madelon en josje te verkiezen waren dat het publiek wellicht meer voor madelon was geweest en dat het dan lullig was alsnog josje te kiezen.
Nu kwam er twee keer Josje op 1 uit en voila zij wilden ook josje.
Ik weet niet of ik het goed uitgelegd krijg maar ik denk dat Noa bewust naast josje gezet is zodat het publiek duidelijk voor josje zou kiezen. Behalve in belgie wellicht.