Ik was eerst ook voor Madelon,maar tijdens de show gisteren vond ik haar helemaal niet leuk meer en was blij dat Josje heeft gewonnen.
Ik vond Kathleen(de ex K3)ineens zo’n oud gezicht hebben gekregen. :shock: Oke,ik snap,met een andere styling dat ze er sowieso ouder uitziet,maar ik bedoel echt haar gezicht.
@Bella wrote:
@Huggie wrote:Ik ben blij dat het Josje is geworden, al denk ik wel dat als de 2 K’s tussen Madelon en Josje hadden moeten kiezen, ze voor Madelon waren gegaan…
Dat vraag ik me dus af - je gaat me niet vertellen dat zij zich iemand in de maag laten splitsen die ze liever niet hadden gewild.
Ik denk eerder dat als madelon en josje te verkiezen waren dat het publiek wellicht meer voor madelon was geweest en dat het dan lullig was alsnog josje te kiezen.
Nu kwam er twee keer Josje op 1 uit en voila zij wilden ook josje.
Ik weet niet of ik het goed uitgelegd krijg maar ik denk dat Noa bewust naast josje gezet is zodat het publiek duidelijk voor josje zou kiezen. Behalve in belgie wellicht.
Ja zo zou je het ook kunnen zien, ach zo lang het Noa maar niet zou worden was ik al blij

Die Noa kon echt niet - wat een schaap.
Dus mijn bek viel open toen de jury haar op twee zette met een serieuse kans dus om het te winnen :think:
Ik ben spuit 11, heb gister weinig tijd gehad. Maar wij blijven Madelon het leukste vinden en het beste erbij passen. Natuurlijk zijn we blij dat het NOa niet is geworden, maar ik vind het een beetje stinken eerlijk gezegd. Madelon stond voor alles open en is altijd een vrolijke meid geweest, zo is z enu eenmaal. Josje kan goed dansen, maar staat te rillen als een rietje al vanaf het begin van alle uitzendingen. Maar goed, het zal op de een of andere manier gestuurd zijn en de ‘jury’ zal haar wel het beste hebben gevonden. Als er nog een keer een nieuwe gezocht wordt, mag het van ons meteen Madelon zijn.
ben eigenljk ook wel erg benieuwd naar het boek van Kathleen, wordt hier vanaf morgen verkocht. Gaat vooral over het leven achter de schermen als lid van K3. Zal ook niet allemaal rozegeur en maneschijn zijn vermoed ik.
Ik ben blij met de uitslag! :thumbup: Madelon had ik trouwens ook prima erbij gevonden hoor.
Ben erg blij dat het Noa niet geworden is.
Ik denk dat wij als kijker eigenlijk helemaal geen objectief oordeel kunnen geven over wie nu het beste bij Karen en Kristel zou passen. Je leert de dames “kennen” via televisie. Madelon kan wel een hele grote smile opzetten op tv maar hoe is ze achter de schermen ? Het is maar net hoe je neergezet wordt.
Dus stinken ? Nee, ben ik het niet mee eens.