k2 zoekt k3

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa…JOSJE :dance: :dance:

sjeeeeeee was ff bang dat ze Noa zouden zeggen.

Heeft me weer een paar jaar van me leven gekost :mrgreen:

Zo dat hebben we ook weer gehad :slight_smile:

Ik vind Josje er eerlijk gezegd helemaal niet bij passen…

Wel heel blij dat het Noa niet is geworden :dance:

pffff gelukkig Josje!!!

Was al bang dat ik de komende jaren naar dat gezicht van Noa moest kijken als Eline er een dekbed ofzo van wil, meisje is er nu al helemaal dol op :lol:

das in elk geval honderden procenten beter dan noa, dat had ik echt niet zo voor me gezien…ik had gewoon niet t gevoel dat er ook een klik was tussen de k-tjes en haar…en ik vond haar zo gemaakt

josje is een leuke meid…

liever had ik madelon gezien maar…josje is ook een mooie keuze denk ik

@Natascha1975 wrote:

sjeeeeeee was ff bang dat ze Noa zouden zeggen.

Heeft me weer een paar jaar van me leven gekost :mrgreen:

Ik ook, zeker toen Kristel zei ..... jullie kunnen haar ook in jullie hart sluiten, dat hebben wij ook gedaan :shifty:

@Moon84 wrote:

pffff gelukkig Josje!!!

Was al bang dat ik de komende jaren naar dat gezicht van Noa moest kijken als Eline er een dekbed ofzo van wil, meisje is er nu al helemaal dol op :lol:

hahaha jah of k3 behang met noa…brrrrrr

Blijft de naam K3 ondanks dat de drie finalistes andere initialen hebben?

Gert: „We hebben inderdaad overwogen of we een artiestennaam voor Noa, Madelon of Josje moesten verzinnen. Kim of zo. Maar uiteindelijk vonden we dat dat hun persoon geen recht zouden doen. Die meiden hebben een eigen identiteit waarmee ze het tot in de finale van K2 zoekt K3 hebben geschopt. Daar moet je niet aan tornen. Bovendien heeft het publiek door de shows al kennis met ze gemaakt en kun je de dames niet opeens gaan herdopen.�

Geen nieuwe naam dus :wink:

jaaah josje!! uit meppel komen ook leuke mensen he :mrgreen:

ik ben echt blij dat het niet noa is geworden

het maakte mij niet zoveel uit madelon of josje

maar vind het natuurlijk stiekem vetstoer dat het josje is geworden al is het alleen maar omdat ze uit meppel komt :mrgreen:

@lizzy wrote:

maar vind het natuurlijk stiekem vetstoer dat het josje is geworden al is het alleen maar omdat ze uit meppel komt :mrgreen:

Zou het daaraan liggen?

Als je zulke lippen alleen in Meppel krijgt kom ik daar ook wonen :inlove:

gewoon mag ook hoor graag!!!

mijn naaste buren zet het huis te koop dus kom gezellig!!

ik ben zo blij dat madelon het niet was …

eecht sorryik weet dat veel haar leuk vinden maar jeetje ik vond haar echt veel te over the top :oops:

Josje is leuk ! :inlove: :thumbup:.

@lizzy wrote:

gewoon mag ook hoor graag!!!

mijn naaste buren zet het huis te koop dus kom gezellig!!

Zou toch wel heel gezellig zijn he :mrgreen:

jaaaaaaaa :thumbup: je woont nu veel te ver weg :cry:

@lizzy wrote:

jaaaaaaaa :thumbup: je woont nu veel te ver weg :cry:

Lang leve de meetings :wink: … maareh we wonen idd te ver van elkaar :thumbdown: :frowning:

@kristalkindje wrote:

das in elk geval honderden procenten beter dan noa, dat had ik echt niet zo voor me gezien…ik had gewoon niet t gevoel dat er ook een klik was tussen de k-tjes en haar…en ik vond haar zo gemaakt

josje is een leuke meid…

liever had ik madelon gezien maar…josje is ook een mooie keuze denk ik

met het laatste kan ik het alleen maar eens zijn, en over het eerste, ze was ook gemaakt he, de ‘echte’ noa was in het begin ook helemaal anders… alleen al dat ze huilde dat haar pony was afgeknipt :shock: :wall:

Maar goed… KKJ vanaf nu(al was ik het eens met patty halverwege dat ze zei uhhh dan maar k5???)

@Affie wrote:

@lizzy wrote:

Zou het daaraan liggen?

Alleen jammer dat het zo ontzettend niet intelligent staat als je die mond bijna continue open hebt staan. Past wel mooi bij haar haarkleur… :silenced:

@ruud wrote:

@Affie wrote:
@lizzy wrote:

Zou het daaraan liggen?

Alleen jammer dat het zo ontzettend niet intelligent staat als je die mond bijna continue open hebt staan. Past wel mooi bij haar haarkleur… :silenced:

jah maar met zulke lippen is t ook lastig dicht doen hoor :lol:

Tuurlijk. :wink:

Ik hoor het haar de hele tijd zeggen “Duuuuhhhhhhhhhh” in mijn hoofd…

@ruud wrote:

Tuurlijk. :wink:

Ik hoor het haar de hele tijd zeggen “Duuuuhhhhhhhhhh” in mijn hoofd…

:lol:

Ik vind Josje wel een leuke keuze en ben benieuwd hoe we haar de komende tijd terug gaan zien.

Vroeg me nog wel af in hoeverre jury en publiek gisteren nu echt uitmaakten kwa keuze - die meiden moeten toch met een van de drie verder. EN dat ze echt wel wisten dat het Josje werd voor de avond begon.

En dat daar zo op aangestuurd werd, dat het een verrassing leek.