k2 zoekt k3

Heb de herhaling gekeken en was idd ook een beetje :shock: van haar opmerking over hoe Josje dat momentje zou hebben gecreëerd. Jammer want ALLES wordt gefilmd en ook dat soort opmerkingen horen de programma makers, vandaar dat ze ook haar “momentje” kreeg!

En voor een meisje wat niet graag 24 uur op andermans lip zit heeft ze denk ik wel de verkeerde toekomst gekozen :roll: Ze zal met Kristel en Karen ook veel op elkaars lip zitten. zonder privacy.

Madelon is voor mij de favoriet, ze past gewoon perfect.

Josje haar wenkbrauwen ( :roll: waar let een mens al niet op hè) vind ik te donker. Maar goed daar is wel iet aan te doen toch?

Ze deed het idd goed de laatste show.

Ik ben erg nieuwsgierig naar de komende finales! IK denk dat het toch madelon gaat geworden!

Hoewel als het door stemmen van het volk gebeurd en jij stemt op Josje omdat ze bij jou uit de buurt komt, zal dan niet heel belgië op Noa gaan stemmen??? :think: :wink:

Ik heb er zin in vanavond :smiley:

@kaboutertje wrote:

Heb de herhaling gekeken en was idd ook een beetje :shock: van haar opmerking over hoe Josje dat momentje zou hebben gecreëerd. Jammer want ALLES wordt gefilmd en ook dat soort opmerkingen horen de programma makers, vandaar dat ze ook haar “momentje” kreeg!

En voor een meisje wat niet graag 24 uur op andermans lip zit heeft ze denk ik wel de verkeerde toekomst gekozen :roll: Ze zal met Kristel en Karen ook veel op elkaars lip zitten. zonder privacy.

Madelon is voor mij de favoriet, ze past gewoon perfect.

Josje haar wenkbrauwen ( :roll: waar let een mens al niet op hè) vind ik te donker. Maar goed daar is wel iet aan te doen toch?

Ze deed het idd goed de laatste show.

Ik ben erg nieuwsgierig naar de komende finales! IK denk dat het toch madelon gaat geworden!

Hoewel als het door stemmen van het volk gebeurd en jij stemt op Josje omdat ze bij jou uit de buurt komt, zal dan niet heel belgië op Noa gaan stemmen??? :think: :wink:
nee want niet heel belgië verstaat nederlands :mrgreen:

Ik zou het leuk vinden als naamgenoot Josje wint, al wint altijd diegene die ik het minst leuk vindt, NOA dus, aangezien K3 een belgisch concept is van origine vermoed ik dat Belgie massaal gaat stemmen voor Noa…

Wie ik echt het leukst vind is denk ik tóch Madelon, ben benieuwd!

Oh ja, zometeen op sbs6, K3 en het ijsprinsesje. Kunnen we alvast in de K3 sfeer komen. Dochterlief zit er al helemaal klaar voor ! :inlove:

Ik vind Madelon helemaal niet gemaakt :think:

Noa vind ik echt om te :sick:

En Josje staat me ook helemaaaaallll niet aan! Vooral die wenkbrauwen erger ik me aan :eh:

Ik vond het optreden van Madelon niet zo heel bijzonder. ‘HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL ZACHTJES’ zong ze. :mrgreen:

WOW die madelon zong goed :dance:

En Noa staat al als 1ste … huh :think:

Vond het juist super mooi! Juist een keer puur en niet zo gemaakt…

kippevel!

uit t andere topic even gekopieerd…

@Kroes wrote:

“hup Madelon, speelgoed speelgoed speelgoed” :lol:

(was t jullie opgevallen? Toy toy toy 8)

Ik vond het :zzz: Vorige keer is al tegen haar gezegd dat ze meer pop moet zingen

Madelon was echt super :inlove:

@Kroes wrote:

uit t andere topic even gekopieerd…

@Kroes wrote:
“hup Madelon, speelgoed speelgoed speelgoed” :lol:

(was t jullie opgevallen? Toy toy toy 8)

Ik vond het :zzz: Vorige keer is al tegen haar gezegd dat ze meer pop moet zingen

Ik kan dan toch niet laten om te zeggen toi toi toi:

Volgens Van Dale’s woordenboek: Jiddisch(taal die in de Middeleeuwen ontstond en een mengsel is van Hoog-Duits en Hebreeuws) toi-toi-toi: klanknabootsing voor het afkloppen op ongeverfd hout en voorafgegaan door onberoefen of onbesjrien, een bezweringsformule om de uitgesproken gedachte terstond weer te annuleren 1. uiting waarmee men een optredend kunstenaar succes wenst 2. bezweringsformule bij het afkloppen.

Dat ze toi-toi-toi verkeerd hadden geschreven was me ook meteen opgevallen :angel:

madelon zong ook wel goed maar josje zong echt goed, maar wat heeft die Noa dat liedje verkracht zeg :silenced:

ik geloof nooit dat het lang goed gaat met k3 als die noa er bij komt

Ik ben voor Josje!

Wat is Karen trouwens heerlijk zwanger :inlove:

ohja, die buik danst zo heerlijk mee he :inlove:

Ik ga voor Josje :thumbup:

jammer dat madelon er nu uit is…hoop dat t dan josje wordt…mn dochter vind t niks meer, die is acht en vond madelon leuk…haha…loopt echt te mokken nu :lol:

@kristalkindje wrote:

jammer dat madelon er nu uit is…hoop dat t dan josje wordt…mn dochter vind t niks meer, die is acht en vond madelon leuk…haha…loopt echt te mokken nu :lol:

Ja indd… Madelon vind ik leuker bij de dames passen!

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: