k2 zoekt k3

Volgens mij zit er tussen de uitzending van zaterdag en die van de finale een gat van 2 maanden…Alles is al eerder opgenomen en de drie finalisten hebben dus twee maanden de tijd om zich voor te bereiden op de finale en dus ook op wat daarna kan komen :thumbup: (anders kon Kathleen nooit bij de uitzendingen rondlopen terwijl ze al bevallen was op 31 aug :wink: )

Ik denk dat je het zaterdag ook moet kunnen zien aan Karen, die is nu 5 mnd zwanger van de eerste…en op de foto’s van bijv. de opnames van de clip kun je nog niet zo heel veel zien…beetje een drie maanden buikje 8) Dus ik ben benieuwd naar haar zaterdag :thumbup:

Vind Noa te arrogant!! Madelon vond ik de zang toch minder te overdreven!! Josje kan goed dansen ze moet alleen even werken aan haar accent maar ik vind haar wel het leukste…

ik kreeg straks de schrik van mijn leven…

meende in het filmpje van de aankondiging dat K3 weer begint iemand te herkennen… en ditmaal erg goed.

NOA :shock: :shock:

@Pitje27 wrote:

ik kreeg straks de schrik van mijn leven…

meende in het filmpje van de aankondiging dat K3 weer begint iemand te herkennen… en ditmaal erg goed.

NOA :shock: :shock:

vreemd hoor. Aangezien de finale nog moet komen ??

Betekent dus eigenlijk oplichterij…

Maareuuhh ik hoop het eigenlijk niet :shifty:

Waar heb je dat fillmpje gezien?

Ik dacht toch echt dat ik Madelon zag! Vind 't maar stom dat ze het laten zien…

waar??!!??!!??

Was vanmiddag in een reclamespotje tijdens of na de herhaling van ‘K2 zoekt K3’

zouden ze gewoon niet de spotjes van alledrie de dames laten zien? :think: Als de een madelon ziet en de ander noa…

@WoLa wrote:

zouden ze gewoon niet de spotjes van alledrie de dames laten zien? :think: Als de een madelon ziet en de ander noa…
ik denk zelf dat ze gewoon een figurant gebruikt hebben want de finale is nog niet eens geweest. :think:

Ik vind dat Josje moet winnen, al ben ik van Belgie :wink: , is de natuurlijk mooiste, van binnen en vanbuiten :slight_smile:

@WoLa wrote:

Dat wilde ik net zeggen. Aangezien er een gat zit tussen de opnames en de finale zoals eerder uitgelegd, zijn ze alledrie al flink aan het oefenen geweest en kunnen ze heel goed alledrie een spotje hebben opgenomen.

Die Noa moet er echt uit… Wat een naar kind is dat zeg… Pffff :silenced:

Josje mag van mij wel winnen!

noa moet er uit ja…

Vind josje het leukste, maar Madelon is ook goed.

Maar is wel even wennen 2 belgische en 1 nederlands accent.

Vind madelon beetje gemaakt…

@Daantjuh wrote:

Vind madelon beetje gemaakt…

Héél erg gemaakt en toch past ze het best bij K3 vind ik! Qua vrolijkheid en uitstraling. Dan maar gemaakt, wat maakt kinderen dat nou uit. Die willen toch alleen blije k3 meiden zien! :mrgreen:

van mij mag josje winnen las vandaag in onze krant dat ze in meppel heeft gewoond en dat haar ouders hier nog steeds wonen.

:angel:

vind haar trouwens ook leuk hoor!!

noa mag van mij er ook echt uit blehh :thumbdown:

Ik heb net even gekeken na het adres van josje haar ouders (haar vader is predikant hier dus was makkelijk te vinden) ze wonen gewoon 2 straten achter mij. bij het winkelcentrum waar ik elke dag kom

morgen eens kijken welk huis :oops: :mrgreen:

Ik heb gisteren nog eens gekeken en wat is die Noa achterbaks zeg.

Tenminste zo kwam het gefilmde op mij over.

Zeggen dat Josje een momentje creeerd en dat zij dat ook zou willen en dan doet ze dat vervolgens over de rug van die andere meisjes.

Zeuren over 24 uur op elkaars lip terwijl ze volgens mij zelf verhuist is van kamer.

Steeds maar weer dat gezeur over de strijd tussen Nederland en Belgie.

Vond haar zaterdag nog wel aardig, maar toen ik het gisteren terug keek iriiteerde ik me aan haar.

Dubbel