Hier was eerst Madelon helemaal favoriet, maar ik ben om. Josje! Die past er echt tussen, klopt gewoon!
Wij hebben het gister gemist en ik kan niks vinden op de site van sbs 6 of k2zoektk3. Kan iemand me vertellen wie eruit is?
Ik kan ook geen uitzending terug zien, de laatste is die van vorige week :?
dat is ivm de uitzending op zondagavond in belgie… uitzendinggemist heeft hem er vanavond geloof ik na 22.00 op staan!
mama van anne
als het alvast wil weten wie eruit is
Anne
ik vind josje het leukst ,maar mijn dochter noa kiest voor noa omdat ze je raadt het al ,ze ook noa heet :o :lol: :lol: :lol: :lol:
Las net pas dat Noa haar artiestennaam is en ze eigenlijk Tamara heet, als ze het wordt zal ze toch wéér een andere naam met een K aan moeten nemen :mrgreen:
Ik ben nog steeds voor madelon, ik vind haar echt het leukste erbij passen. :thumbup:
@issie wrote:
alleen jammer dat eer WEER gesmst kan/moet worden…ben daar een beetje allergisch voor geworden en dacht echt in het begin…HEEEEEEEEEEEEEE…heerlijk…geen gesms gedoe en gestem en nu toch!..beetje jammer
ja maar karen en kristel gaan toch wel beslissen op het eind???
Madelon en Josje :thumbup: Heb eigelijk geen voorkeur, vind ze er beide leuk tussen passen.
Noa ook wel en is ook erg goed, maar ik vind haar zo vreselijk arogant en eigenwijs overkomen :snooty:
We hebben ook gekeken…
altijd leuk…no nonsens…
Maar die Noa :doh: waarom gooien ze die er nie uit
whaha Paris Hilton/Barbie…blegh !
Neeh wij zijn hellemaal pro Madelon…
Josje is ook leuk…stoere chick
maar Madelon past er t beste bij…vindt ik natuurlijk hahaha
@victoria wrote:
Ik vond Noa gisteren ineens sympathiek :shifty: ja echt :shifty:
Ik vond haar zaterdag dus ook voor het eerst wat ‘menselijker’ overkomen… En ze zong echt top, haar stem past er absoluut het beste tussen. Maar qua type vind ik haar dan weer absoluut geen K3-uitstraling hebben. Ze heeft natuurlijk wel een prachtige (artiesten)naam.

Madelon was vanaf het begin wel favoriet hier, maar ik vind haar nu toch wel wat neppig overkomen, zo gemaakt vrolijk. En dat zingen klonk inderdaad erg kleuterjuf-achtig.
Josje vind ik eigenlijk niet zo leuk, ze komt zo chaotisch over en dat gejank om niks kan ik ook nooit zo goed tegen. Maar in de videoclip deed ze het inderdaad wel weer super, toen paste ze er toch wel heel goed tussen ineens.
Hmm, ik vind het moeilijk hoor… :think:
Voor mij is t duidelijk:
1 Josje
2 Madelon
3 Noa
Ik heb gister de uitzending gezien via de pc. Ik weet niet wat ik van het huilen van Josje moet denken en het overdreven aanhalen van nederland belgie van Noa. Ik denk dat madelon hier nog meest favouriet is, maar als Josje bijtrekt vind ik haar ook wel leuk…Van Noa krijg ik geen hoogte.
O ja, ik heb belgische vrienden, dus ben niet bevooroordeeld
Vanaf het begin heeft Josje mij het meest aangesproken. Zoonlief was fan
van Anneke, dus die was hevig teleurgesteld toen zij eruit moest :lol:
Zelf denk ik dat als het alleen op het sms-en aankomt dat Noa dan de
nieuwe K wordt. Ik bedoel Nederland gaat kiezen uit twee, en heel Belgié
kiest voor Noa natuurlijk. Kan zijn dat ze als taktiek maar doorging over
de verschillen om zo al sympathie stemmen te winnen voor het sms-en,
of draaf ik nu door? :think:
Heel Belgie ? Alleen Vlaanderen De rest verstaat geen Vlaams denk ik. En de helft ervan luistert niet naar kindermuziek
Maar ik geloof wel dat Belgen ook voorkeur kunnen hebben voor Madelon of Josje, niet iedereen zal Noa sympathiek vinden denk ik :silenced:
Nederland is overigens vele malen groter dan Vlaanderen dussuh…
Of draaf ik nu door :mrgreen:
:lol: :mrgreen: :lol:
Ik had er niet aan gedacht dat niet heel België kijkt natuurlijk
@Noasmama wrote:
@victoria wrote:Ik vond Noa gisteren ineens sympathiek :shifty: ja echt :shifty:
Ik vond haar zaterdag dus ook voor het eerst wat ‘menselijker’ overkomen… En ze zong echt top, haar stem past er absoluut het beste tussen. Maar qua type vind ik haar dan weer absoluut geen K3-uitstraling hebben. Ze heeft natuurlijk wel een prachtige (artiesten)naam.
Madelon was vanaf het begin wel favoriet hier, maar ik vind haar nu toch wel wat neppig overkomen, zo gemaakt vrolijk. En dat zingen klonk inderdaad erg kleuterjuf-achtig.
Josje vind ik eigenlijk niet zo leuk, ze komt zo chaotisch over en dat gejank om niks kan ik ook nooit zo goed tegen. Maar in de videoclip deed ze het inderdaad wel weer super, toen paste ze er toch wel heel goed tussen ineens.
Hmm, ik vind het moeilijk hoor… :think:
Ja precies, ik vind het dus ook moeilijk … Noa zit er qua stem wel goed.
Madelon kleuterjuf achtig … en dat vind ik een beetje irritant :shifty:
En Josje hmmmm nee ook niet :think:
Misschien hebben ze iemand eral uitgestemd die er beter bij had gepast :eh:
Wat ik niet kan snappen is dat aanstaande zaterdag 3 oktober een liveshow is waar de nieuwe K3 gekozen wordt en dat ze 2 weken later (16okt) al alle shows mee moet doen :shock:
Nieuw K3 meisje direct na tv show mee op tournee.
K2 zoekt K3In het najaar zal de populaire meidengroep K3 met een gloednieuwe show door Nederland en Vlaanderen touren. In de nieuwe shows die beginnen direct nadat in de televisieshow ‘K2 zoekt K3? de zoektocht naar de derde zangeres is afgerond. Het televisieprogramma zal eind aan het einde van de zomer uitgezonden worden bij zowel SBS 6 als de Vlaamse zender VTM. Het meisje dat in de grote finale gekozen wordt als opvolgster van de dan gestopte Kathleen Aerts zal dus direct mee op tournee gaan.
De nieuwe K3 show zal in Nederland vanaf 16 oktober tot en met 20 december te zien zijn in Amsterdam, Rotterdam, Enschede, Den Bosch, Groningen, Zwolle en Eindhoven. Kaarten zijn verkrijgbaar vanaf vijftien euro.