Ik ga vanaf vanavond ook 100% voor Josje :mrgreen:
Ik hoop nog steeds dat Noa t niet gaat worden.
madelon en Josje zijn hier echt favoriet
Madelon is nog steeds mijn favoriet. Indy weet het niet meer, ze vindt Noa wel mooi, hihi. Noa heeft me écht verbaasd vandaag in positieve zin!
Ik ga voor Madelon, maar Josje is ook goed.
Alles behalve Noa… dan ga ik echt K3 boycotten
Josje is vanaf het begin mijn no1!
Is er nu niemand uit?
ja hoor Anne!
GO JOSJE GOOOOO
Nog steeds voor de volle 100% Madelon :mrgreen:
Heb het net ook even zitten kijken - die Noa is echt helemaal niets.
Ik denk dat ik voor Josje ben.
Het wordt voor mij nu ook belangrijker met een dochter in huis :mrgreen:
Moeilijk moeilijk moeilijk…
Ik vind Noa niks. Maar Madelon een beetje gemaakt, en Josje vind ik eigenlijk de leukste. Maar soms vind ik haar een beetje te ‘stoer’ voor K3…
Ik ben benieuwd volgende week! :thumbup:
Off topic, Mariek, het gaat goed hier. Wel erg ziek geweest allemaal, maar nu gelukkig weer beter. En bij jullie? :-*
Yep hier ook prima, wanneer hebbie tijd voor een bakkie thee?
ja hoor ook weer gekeken, ben voor josje, madelon kan ook nog, maar noa
Ben alleen bang omdat noa belgische is ze het misschien kan worden… :?
En dat ze zo aan het zeuren waren over de stemmen die bij elkaar passn en dat ze te nederlands praten… :eh:
Klopt belgische klinkt mooier… maar de persoon niet.
en vind dat je moet kijken hoe kinderen er tegenaan kijken… daar is het per slot voor.
en die zullen echt niet erover vallen of iemand teveel als een kleuteleidster klinkt of teveel de N uitspreekt… of ben ik de enige die dit vond.??
qua uitstraling Josje
qua K3-gehalte Madelon
en tja…dan noa nog :sick:
Ja lekker dan… mijn bron heeft het ietwat bijgesteld wat A.x.a.n.a gezegt zou hebben… het is “er zit een nederlandse in de finale”… ja duh… :shifty: :roll: Wordt 't straks toch nog Noa!
Ik vind Noa niets en tot gisteren vond ik Josje er eigenlijk ook niet zo tussen passen. Maar ik vond haar er het leukst tussen passen bij die videoclip. Dus van mij mag het of Josje of Madelon worden.
ben ook geen NOA fan…heb al kaartjes voor de 18e oktober…kunnen die nog terug als noa het wordt?
:mrgreen:
Ik vond Noa gisteren ineens sympathiek :shifty: ja echt :shifty:
@purpled82 wrote:
Ik vind Noa niets en tot gisteren vond ik Josje er eigenlijk ook niet zo tussen passen. Maar ik vond haar er het leukst tussen passen bij die videoclip. Dus van mij mag het of Josje of Madelon worden.mijn voorkeur komt ook door die clip. Dochter is echt voor noa.
Hier ook Josje en Madelon, vind Noa nog steeds niks…
Ben wel benieuwd!
alleen jammer dat eer WEER gesmst kan/moet worden…ben daar een beetje allergisch voor geworden en dacht echt in het begin…HEEEEEEEEEEEEEE…heerlijk…geen gesms gedoe en gestem en nu toch!..beetje jammer