Oh, da’s ook lekker dichtbij ja :mrgreen: Heerlijk hè, in de draagdoek! Wat voor een heb je? Ideaal ook dat je dan je handen vrij hebt voor Y!
Echo was leuk, ik geloof nu wel dat ik echt zwanger ben :inlove: :mrgreen:, alleen was de termijn even ‘schrikken’, volgens de echoscopiste hooguit 4,5 week :shock: Dat zou betekenen dat ik met nog geen 3,5 week al een superpositieve test in handen had :think: . Nou ja, over 3 weken mag ik weer, dan weten we vast meer!
Waar is iedereen? :-*
Tink: Gefeliciteerd met je goeie echo :inlove: Hier had ik ook al met 3,5 week een positieve test, dus kan heel goed :lol:
Ik heb een nati-draagdoek, mei tai, en een wrapsody. Wil eigenlijk nog een geweven dunne doek voor de zomer. Moet wel weer even oefenen hoor, maar wel makkelijk m’n handen vrij :thumbup:
Een hele collectie dus :mrgreen:. Ik heb alleen een ByKay, veel gebruikt toen L errug klein was. Vond het idd ideaal, handen vrij! :thumbup:
Poeizie, waar ben je? :think: Hoe is het met je?!
Tink: Gaat het nog steeds goed? Niet misselijk?
Ja Poeizi hoe is het bij jou? Al druk met verhuizen?
Hier gaat alles goed. Over een maandje gaan we ook verhuizen, dus er zit een drukke tijd aan te komen.
Hoi hoi,
Even snel…
Met mijn kanjers gaat het goed! Hier en daar wat ups en downs gehad en Jelte alsnog geopereerd aan zijn duktus maar inmiddels beide kindjes op de high care afdeling en maken grote sprongen! Amber weegt nu 1967 gram en Jelte heeft wat achterstand door zijn operatie maar weegt 1789 gram. Met beide zijn we aan het oefenen met drinken uit de borst en flesje wat goed gaat. Amber is volledige van ondersteuning qua beademing af en Jelte ligt aan de lichtste vorm, low flow.
Nog een week of 6 en dan hoop ik ze mee naar huis te kunnen nemen, eindelijk! :dance:
Ellen en Tink, Super gefeliciteerd meiden!!! :dance:
Opaal: Wat goed wat van je te horen. Je zal het wel druk hebben met al dat geheen en weer van en naar het ziekenhuis. Gelukkig doet Jelte het ook steeds beter en zijn ze weer lekker bij elkaar :inlove:
Nog 6 weekies…voor dat je het weet heb je je rijkdom thuis :inlove:
Nieuwe foto’s van Jelte en Amber http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=90306&postdays=0&postorder=asc&start=735
Ooooh Opaal smelt wat een schatjes! Wat heerlijk dat ze het zo goed doen en dat alles zo voorspoedig verloopt. Kan me voorstellen dat je niet kunt wachten tot jullie allemaal thuis zijn! :inlove:
Ellen, succes met de verhuizing alvast! En met het inpakken nu al :mrgreen: Tis voor een goed doel hè.
Ik heb gisteren weer een echo gehad, en het hartje zien kloppen :inlove: :inlove: :inlove: Ben zo ontzettend blij! Ik zit nu ongeveer op 8 weken.
Heb giga (.)(.) en ben erg moe geweest, gelukkig gaat het al wat beter. Afentoe vlagen van misselijkheid, maar nog niet gespuugd :dance: Bij L hing ik nu al een paar weken boven de pot :sick: .
Komende week ga ik een weekje naar Spanje voor m’n werk, dus hoop echt dat de misselijkheid wegblijft! Eerst een paar dagen Granada en dan Sevilla, heb er echt zin in!
Poeizie, al verhuisd?
Opaal: Wauw wat een kanjers :inlove: Zo lief elkaars hand vast :inlove:
En zie ik daar nou een foto van jou?? Leuk eens een gezicht bij een naam :lol:
Tink: Oh wat leuk weer even mogen spieken naar de iniminie in je buik met een heel mooi hartje :inlove: Het blijft mooi he!! Gelukkig gaat het met jou ook redelijk.
Veel plezier in spanje. Je gaat wel vaker zeker naar het buitenland voor je werk of niet?
Zo even naar me zus en dan vanmiddag naar me ma, want daar komt de kapper.
Verder gaat hier alles goed. C groeit erg goed en is een tevreden meisje…al begint er wel meer geluid uit te komen met soms geen tevreden geluiden :lol: Haha hoort er ook bij he…
Hoe is het met iedereen?
He dames…ik denk laat ik eens even kijken of er alweer is.
Poeizi: Al nieuws bij jou?
Tink hoe gaat het met je?
Opaal: Al thuis aan het genieten van je kanjers?
Ik dacht laat ik weer eens opzoek gaan naar jullie, maar jullie zijn ook niet erg actief meer…
Was vooral heel benieuwd hoe het met renate ging, maar die had ook al heeel lang niet meer geschreven zag ik.
Hoop dat alles goed gaat met jullie meiden!
Hier wel geniet enorm van mijn 2 schatjes