Juni stoppers 2010 ... al 4 zwanger!

Hoi dames!!

Kennen jullie me nog??? :lol:

Ik ben weer terug van vakantie…erg lekker gehad.

Heb nog niet bijgelezen, het is wel erg veel, dus hoop dat ik het vanaf nu allemaal een beetje bij kan houden.

Is er al iemand zwanger??

Hier een beetje in spanning. Ik had donderdag ongesteld moeten worden. Vorige week dinsdag en woensdag een heeeel klein beetje slijmerig bloed verloren, in totaal misschien maar een paar druppen. Kon het echt geen ongesteldheid noemen. Maar nu dus tot op heden niks…vanochtend een test gedaan in duitsland, maar was negatief. Dus het is nu afwachten. :? Wat moet ik hier nou weer van denken :think:

heel even voor ik me bed in duik… tssssjeee wat een weer zeg!

had avond dienst dus moest er ook weer door naar huis

ik dreef bijna nde snelweg af en kon bijna geen hand voor ogen zien door het geflits en de stortregen.

nouja ik duik mijn bedje maar in, mijn voetjes schreewen om rust

Hoi Ellen84: Ik ben één dag overtijd, dus kan nog komen maar ben bij jou erg benieuwd! Ik had ook een negatieve test dus ongi zal wellicht vannacht gaan komen (hoop t niet natuurlijk!)

Veel suc6 en hou me op de hoogte… gedeelde smart is halve smart, ofzoiets hahah!

Truste!

we houden de spanning in de groep :slight_smile:

men wat een weer was het zeg! Nu snel de ramen open en doortochten maar!

:zzz: tygo stond hier alweer om 6 uur naast mijn bed en heeft energie voor 10 , pat heeft hem wel opgevangen maar om 8 uur ben ik er maar uit gegaan. ben nu alleen wel een beetje brak

hier ook de ramen open gedaan, het was gewoon nog benauwd in huis

gelukkig dat het iets is afgekoeld… maar ben bang dat dat voor korte duur is.

spannend rintel… er zijn vrouwen die testen zelfs pas met 10 dgn overtijd pos. dus er is nog hoop :smiley:

Men ik ben hier toch ongi…loop helemaal leeg. Zelfs langs de tampon heen…dus nu maar geen tampon in gedaan…zo smerig met dit warme weer maandverband…maarja we moeten wat he :wink:

Hopelijk loop ik zo hard leeg dat vanavond alles op is aan bloed :wink:

Lynnepin was hier ook om 18.10 uur wakker. Gister avond wilde ze niet slapen, was ook 29 graden op haar kamer. Uiteindelijk lekekr koel met haar gedouched en in bed gelegd en toen ging ze gelukkig slapen. En nog wel door het noodweer heen. Terwijl ze normaal bij elk geluidje wakker is…zo maf dat ze dan hierdoor heen slaapt;)

Ellen hoe was je vakantie?

Rittel: Oh bij jou dus ook spannend…hoop dat je dan straks toch een mooie test in handen hebt :pray:

Hier vanochtend getest met de cler blue, maar gaf weer niet zwanger aan…maar als ik de test eruit haalde zag ik toch een heeeellleee lichte 2de streep. :think: Ik hou nu toch nog een beetje hoop zolang de :twisted: niet komen.

Marjolijn: Vakantie was echt heerlijk. Eerst een week oostenrijk. Kwamen met slecht weer aan en 9 graden, maar na 2 dagen klaarde het gelukkig op. Me dochter sliep in oostenrijk wat minder, werd 's nachhts wakker en wilde dan bij ons liggen. Naja ook goed natuurlijk, maar zijn we niet gewent, dus eerste 2 nachten slecht geslapen, maar de 3de nacht was ik er al aan gewent :lol:

Daarna 2 weken italie, daar ging het slapen een stuk beter en vermaakt ze zich ook veel beter. Waren ook veel kinderen en dat vindt ze erg gezellig. In italie was het wel heel warm. Rond de 40 graden, dus voornamelijk in de schaduw en geregeld een frisse duik in het zwembad of de zee. De 3 weken zijn omgevlogen.

Dinsdag weer werken, dus dan begint het echt leven weer…alhoewel al die wassen die nu gedaan moeten worden is ook niet echt genieten meer :lol:

Oh en bah zo ongi is natuurlijk geen pretje, hoop dat het snel wat minder gaat worden.

Poeizi: Hier ook 1 om 6uur wakker, maar na water te hebben gedronken toch weer lekker gaan slapen tot 8uur.

hoi meiden ff een snelle zwaai…

het is warm hier…echt niet leuk meer, dus ik vlieg zo lekker naar buiten en dan het badje in…heerlijk!!

bbq gisteren was super gezellie…en Emi heeft het lang volgehouden en geslapen op een vreemd kamertje :dance: helemaal super!

@romi; welkom terug! Hoe was je vakantie…spannend bij jou zeg…wanneer wil je nog een keer gaan testen??

@rittel; wanneer ga jij nog een keer testen?

@marjolein; warm he…kan me wel voorstellen dat de kleintjes niet goed kunnen slapen 's avonds…hebben wij zelf ook last van toch…

Balen dat je zo leeg loopt…helemaal met dit weer :? wat dat betreft ben ik blij dat ik het nog niet ben…hihi

poeizie; je mannetje was weer vroeg wakker zeg…balen dat je dan zelf zo weinig slaapt…maar lekker weinig doen vandaag :wink:

loes; hoest met jou??

nou ik ga gauw weer naar buiten…toedels :-*

Hier nog geen ongi!! Ik durf niet te testen… ik denk dinsdag weer (als ik dan nog niet ongi ben en het tot kan kan weerstaan).

Het is idd heet zeg, pfff. als het wat cooler is kruip ik weer achter de comp… later meer dus!

Groetjes Britt

Ellen

Heerlijk klinkt de vakantie…wordt er jaloers van :o

Maar bij een clear blue moet je niet naar die streepjes kijken hoor als je de test uit elkaar haalt…dat zegt namelijk helemaal niks!

hier was Marlynn ook om 6.10 uur wakker vanmorgen (normaal is ze nooooooit voor 7e wakker.

Ik heb haar toen de borst gegeven en daarna heeft ze geslapen tot 10 uur :shock: En nu ligt ze er ook weer net lekker in.

Mijn buik doet ook onwijs zeer :frowning: Ik voel me altijd zo zielig als ik ongesteld ben :cry: Net de sproeikop van de douche op mijn buik gezet…zelfs dat deed pijn???

Kloos

Wat goed van Emi, jij hebt ook zo’n voorbeeldig kind he?! Die van mij slaapt ook overal…als ze maar in haar bedje ligt. Wij gaan straks naar mijn ouders daar bbqen en de planning is om daar voetbal te kijken…Dus Marlynn leggen we daar eerst op bed…ben benieuwd of dat gaat werken met wakker maken en dan thuis weer op bed leggen…

Hey meiden, hier erg druk, mijn zus is hier met 3 kids, dus we zijn nu met zijn 7en …

Met dit weer ook helemaal geen pretje …

Mijn man is natuurlijk wat ik al eens heb verteld naar Belgie, zit nu in Maastricht om voetbal te kijken in de stad …

Dus druk druk druk …

Strakkies met de hele zaak voetbal kijken bij mijn werkgevers in de tuin, gezellig, bbq’en, daarna als ze winnen nog lekker de stad in …

Mijn ouders komen hier bij mijn zus voetbal kijken!!

Ik heb alles een klein beetje gelezen, maar mijn plicht roept weer, als alles weer wat rustiger hier in huis is, kom ik weer lekker meeschrijven haha …

Fijne wedstrijd vanavond!! :-*

marjolein wat naar dat je zo’n pijn in je buik heb

toen ik de eerste keer na de bevalling van tygo weer ongesteld werd toen had ik ook zo’n ontzettende pijn

bij mij werkte toen femenatal van alleve erg goed, ik werd gewoon niet goed van de pijn.

oh ellen ik zie nu dus pas dat je overtijd loopt :wink:

maar dat lijstje komt goed hoor morgen ben ik een dagje vrij dus dan kan ik me er even op storten

moet toch ook weer eea aan veranderd worden

nou gisteravond best lekker gewerkt, stond als gediplomeerde ingedeeld maar werkte ook met een gediplomeerde en zij is erg relaxed dus heb ook relaxed gewerkt ondanks dat we een dame hadden die wat extra aandacht vergde

het scheeld echt of je iemand alles moet vertellen of dat je iemand een lijstje mee kan geven en kan afspreken we zien elkaar dan en dan

na afloop nog een compliment gehad dat ik het goed had geregelt

ook van de dag ervoor… ze hadden geen klachten gehoord en we hadden niemand vergeten… dus ging met een fijn gevoel naar huis

maar wat jammer he, spanje gewonnen… en ik hoorde op de radio onderweg naar huis dat de scheits iets meer naar de kant van de spanjaarden was … en dan al die gele kaarten :shock:

zeker zijn lievelings kleur :roll:

maar goed over 4 jaar weer nieuwe kansen

gister pat en tygo opgehaald uit hoorn… daar wonen mijn zus en zwager en mijn zwager en pat zijn al heel lang vrienden van elkaar

langer als mijn zus en ik pat en mijn zwager kennen dus nouja die wilde heel graag samen voetbal kijken’

maar goed we hebben dus maar 1 auto tot onze beschikking dus mijn zwager had pat al van mijn werk opgehaald en ik heb hem dus opgehaald uit hoorn

hij mocht wel terug rijden want ik was een beetje moe zeg maar

vanavond nog een avond en dan ben ik een dagje vrij

ik ben daarna sowieso vrij t/m zo daarna vrij

dus lekker relaxen

Hallo meiden,

Nou ik ben er weer! Gelukkig sneller dan gedacht. hahah Manlief heeft mijn laptoppie eerder aan de praat gekregen. Zijn eigen laptop geeft nog nul komma nul signaal!

Kon gewoon niet zonder jullie joh hahah. Ondanks dat ik niet zo heel veel mee kletst is het toch echt een soort van verslavend geworden :lol:

Gisterenavond mijn laatste avonddienst gedraaid en heb nu 3 weken vakantie. We gaan wel niet weg maar leuke dingen in het vooruitzicht. Gewoon het niets hoeven en alles mag is al prettig.

Moet jullie nog vertellen dat ik deze ongie ronde maar 4 dagen ongesteld was. De eerste twee dagen had ik al 4 pakken maandverband verbruikt maar ja het was ook van dat mega warme weer!! Dus het gaat de goeie kant op.

Marjolein ik heb ook altijd zo’n buikpijn als ik ongie ben. Ik heb van die kleine kruikjes die ik dan op mijn buik leg. Washandje erom heen en het voelt weer een stuk minder. Je koopt ze bij de blokker met een klikkertje erin. Eenmaal gebruikt kan je ze even laten koken in warm water en hoppa klaar voor nieuw gebruik. Wel balen trouwens he? dat je ongie geworden bent!!

Rittel en Ellen: Jeetje zeg allebei overtijd!! Het kan inderdaad zo zijn dat je pas na een week een positieve test krijgt dus meiden ik duim heel hard voor jullie!! Spannend! :pray:

Ellen: Fijn om te horen dat je vakantie leuk was! Gaat altijd heel snel voorbij he? maar je hebt in ieder geval iets leuks om op terug te kijken!

Poeizie: meid nog een avond! die avonden zijn altijd zo anders dan de dagdiensten he? Maar ik vind de mensen ook zo dankbaar als ze eenmaal fris en fruitig in bed liggen. Heb jij dat ook? Laatste avondje voor jou en dan even vrij!! Genieten dus.

Nou meiden tot gauw weer!

Jammer he? dat Nederland verloren heeft bah…Het feest gedruis hier was snel verdwenen…

Groetjes Bianca

ja heel anders… maar voor mij in positieve zin, vind het een stuk minder druk, tenminste het is wel druk maar anders

we zijn met zo veel overdag … het lijkt af en toe wel een kippenhok :oops:

dus ben best blij als ik weer eens een avonddienst heb… dan kan ik tenminste goed nadenken :wink:

Ik ben denk ik de enige die het niet erg vindt dat Nederland verloren heeft :smiley: Maargoed ik zal er niet te veel woorden aan vuil maken…wil geen ruzie hier :mrgreen:

Hier gaat het goed, ongi loopt op zijn einde…denk ik :smiley:

Rittel hoe is het bij jouw?

Alweer getest?

Ellen en bij jouw?

Spannend hoor meiden, duim vollop voor jullie!

Bianca

Welkom terug :wink: Fijn dat lappie het weer doet :smiley:

Poeizie

Omdat ik nog bv geef wil ik geen pillen dingen etc slikken. Ook al zeggen ze dat het wel kan…ik doe het liever niet. De pcm die ik genomen heb in mijn zwangerschap/bv periode zijn ook nog op 1 hand te tellen…

Heerlijk als je zo kan werken he.

Ik vondt de dagdiensten ook altijd zo druk, idd net een kippenhok!

HEEERLIJK die regen!

Hier staat alles lekker openen, hopelijk waait het een klein beetje door :smiley:

hey meiden…

heerlijk het koelt af hierzo…marjolein ook al alle deuren en ramen open :mrgreen: is het bij jullie ook zo pikdonker…heb gewoon lampen aan in huis…en dat doe ik zelden overdag!

bianca; super dat je sneller op je laptoppie kan…altijd makkelijk om dingen op te zoeken enzo…geniet van je vakantie/vrije dagen…heerlijk geen verplichten hebben!

marjolein; naja voorbeeldig :think: ze is wel makkelijk iig… :slight_smile: dat scheelt een hele boel! was de eerste paar maanden van dr leventje wel anders…maar goed dan moet je elkaar ook ff leren kennen enzo…

rittel; spannend :pray: hopelijk hou je het vol tot morgen om te testen…

hier alles goed…sinds gisterenmiddag mag ik emi ook een flesje gewone melk geven :dance: dat scheelt zoveel dat ik haar nu tussen de middag gewone melk ga geven…hopelijk komt ze daardoor minder vaak voor de borst :slight_smile: net als marjolein zou mij wel ideaal lijken…gewoon 2x op een dag ipv…5,6,7 x… :slight_smile:

het regent hier pijpenstelen…dus ik denk dat ik vanmiddag maar niet meer uit huis kom…heb gelukkig al veel in huis gedaan, dus kan straks lekker met Emi kletsen, broodje eten en spelen…verder weinig te vertellen…hopelijk zit ik ook op het wachtbankje… :pray: maja…je weet t niet he… 8)

:frowning: ben gisteren ongi geworden…

volgende keer beter.

later meer… groetjes

rittel; balen zeg :hug: :hug:

Rittel…wat jammer! Volgende ronde beter… :hug:

Bianca, welkom terug! Fijn dat je laptop het weer doet…is toch wel erg handig zo’n ding! Ook ik schrijf hier niet al te vaak, maar vind het zeker gezellig en fijn om af en toe iets te kunnen vragen… dus geen probleem wat mij betreft hoor. Alleen dat bijlezen is altijd zo lastig he…en op iedereen reageren vind ik al helemaal een onmogelijke opgave hihi…

Zucht, hier is het alweer super warm… vanochtend heftig onweersbuitje gehad met harde wind (hele straat lig vol met takken, stukken plant en struik enz) en dat was ff lekker fris… Maar wil niet klagen hoor, heb liever dit snikhete weer dan die suffe grijze regenachtige dagen die we meestal hebben!

Zijn er hier meiden die bij een eerdere zwangerschap de innesteling hebben gevoeld? En hoe voelde dat? Ik had net echt iets megaraars, en ik wil er geen conclusies uit trekken, maar toch… het houdt me wel bezig. Ik zat op de bank en kreeg opeens een intens gemene pijnscheut onderin mijn buik, duurde maar een paar seconden… moest echt even puffend naar adem happen en het werd me zwart voor de ogen… maar daarna was het ook weer helemaal weg. Ik herinner me dat ik dat bij Mik ook exact zo gevoeld heb, 10 dagen later had ik een positieve test in mijn handen! En daarna heb ik dit ook echt nooit meer gevoeld…tot nu! Ben gewoon benieuwd naar jullie ervaringen, en zal mijn best doen om er op een nuchtere manier mee om te gaan :wink: