Juni stoppers 2010 ... al 4 zwanger!

nog geen ongi hier!

Rittel bij jouw?

@marjolein98 wrote:

@poeizie wrote:
ohja hahaha nouja dat drakenstein dat had ik onthouden

maar joris … zegt die je wat?.. die vond ik zo zo zeg maar :roll:

Ja dat zegt me wat…maar dat was toen ik dr werkte nog geen gyn…

ja dat kan wel kloppen volgens mij was hij toen nog ass. geloof ik

misschien heeft hij in die 3 jaar wat meer ervaring opgedaan en is hij wat voorzichtiger geworden met toucheren :wink:

maar spannend marjolein… zou wat zijn als het raak zou zijn :smiley:

jij was trouwens ook vroeg op vandaag zeg :lol:

:lol:

het word hier iedere dag een half uurtje later en wedden dat hij morgen lekker slaapt tot een uur of 9

dat is altijd zo als ik moet werken en pat vrij is

ik ben ongi geworden en toch stiekem wel een beetje blij… Het was anders wel heel snel…

ja over dat toucheren heb ik idd wel vaker klachten gehoord…ik heb er gelukkig geen ervaring mee!

En ik lag om die tijd nog in bed hoor, was wakker en kon niet slapen en dan ga ik even internetten op mijn telefoon:)

marjolein; jammer maar ook niet erg dus…op naar de volgende rond :slight_smile: wat is te snel voor jou dan? Ik zou wel heel graag willen… :shifty:

poeizie en marjolein; grappig dat jullie uit hetzelfde dorp komen…kennen jullie elkaar nog niet in het echt?

poeizie; dat zou wat zijn he…jij aan het werk en dan slaapt je mannetje ineens wel door :naughty: :mrgreen:

rittel; hoe is het met jou?? :shifty: :pray: nog geen ongie hoop ik…

en je meissie al weer wat fitter of nog steeds grieperig?

sanne; :mrgreen: :think: geen idee meer wie dat was…ik vergeet zulke dingen te snel :oops: maar volgens mij kan het ook niet direct kwaad…en als je merkt dat je zwanger bent…direct stoppen lijkt mij :think:

nou hier weer aan het werk vandaag…eigenlijk veels te mooi weer voor, maar aan de andere kant is het wel lekker koel…

Verder ben ik erg benieuwd of ik over 2 weken ongie wordt of misschien wel… :pray: we zien 't wel…

Vanaaf gaan we lekker bbq en de troostfinale kijken en morgen gaan we alweer bbq-en en dan de finale kijken natuurlijk :drool: :mrgreen:

Nee we kennen elkaar (nog) niet.

TE snel zou deze keer geweest zijn…:wink:

Ik wilde vanaf april uitgerekend zijn…beetje richting het mooie weer :smiley:

hahaah nee we kennen elkaar nog niet idd

moeten binnenkort maar een bakkie doen :lol: :mrgreen:

ik woon er nog maar pas sinds april/mei dus dat is nog niet zo lang

maar als je een klein mollig propje met een bolderkar met blauw onderstel ziet dan ben ik het hoog waarscheinlijk :mrgreen:

jammer , maar toch ook niet marjolein… wie weet volgende ronde dan zit je in april toch :mrgreen:

ik denk niet dat het deze maand wat word , normaal voel ik altijd dat mijn ei eraan moet komen en nu niks nakkes nada

dus misschien dat ze een maandje overslaan ofzo?

heel vreemd iig :think:

achja het maakt ook niks uit 1, 2 maandjes verder zou ook eigenlijk beter zijn

al moet ik zeggen dat ik beter organiseer onder tijdsdruk … raar he

heb ik ruim de tijd dan denk ik van ach het komt wel en kan ik de aandrang niet vinden en als ik plots voor nu of nooit word gezet dan is alles zo klaar :roll:

ja rintel hoe zit het bij jou?

Hoi meiden,

Hier effe gauw een berichtje via de computer van mijn ouders!! Heb een nieuwe abonnement afgesloten via de kpn internetten, bellen, interactieve tv enz maar dat internet schijnt niet helemaal op tijd te zijn…Jammer maar ja het is zo…

Lees gauw jullie berichtjes nog even van de week hoor Dus ik ben er even een paar dagen niet…

Moet nog 2 avonddiensten en dan eindelijk vakantie!! Wat een warmte he dames!! niet normaal meer!! Hang s avonds schijndood voor die ventilator.

Nou tot snel weer. Misschien zijn er dan wel zwangere onder ons??? :pray:

Groetjes Bianca

@poeizie wrote:

hahaah nee we kennen elkaar nog niet idd

moeten binnenkort maar een bakkie doen :lol: :mrgreen:

ik woon er nog maar pas sinds april/mei dus dat is nog niet zo lang

maar als je een klein mollig propje met een bolderkar met blauw onderstel ziet dan ben ik het hoog waarscheinlijk :mrgreen:

jammer , maar toch ook niet marjolein… wie weet volgende ronde dan zit je in april toch :mrgreen:

ik denk niet dat het deze maand wat word , normaal voel ik altijd dat mijn ei eraan moet komen en nu niks nakkes nada

dus misschien dat ze een maandje overslaan ofzo?

heel vreemd iig :think:

achja het maakt ook niks uit 1, 2 maandjes verder zou ook eigenlijk beter zijn

al moet ik zeggen dat ik beter organiseer onder tijdsdruk … raar he

heb ik ruim de tijd dan denk ik van ach het komt wel en kan ik de aandrang niet vinden en als ik plots voor nu of nooit word gezet dan is alles zo klaar :roll:

ja rintel hoe zit het bij jou?

Dat ga ik dan in de gaten houden…heb ook al op je hyves gekeken :mrgreen:

Hier nog geen ongi, wel een negatieve test… :?

Ben vanochtend met mijn meisje naar de huisartsenpost geweest. Ze begint nl symptonen van uitdroging te krijgen…

Zetpilletjes tegen het braken gekregen, ze heeft nu al 1,5 uur niet overgegeven. Hopelijk knapt ze snel op. Zo ziek heb ik haar nog niet meegemaakt.

We moeten het goed in de gate houden, anders even naar het ziekenhuis, infuusje…

Iedereen suc6 met de warmte, pffff.

Marjolein, nog geen ongi bij jou??? Wij zijn allebei overtijd maar geen positieve zwangerschapstest…

Groetjes Britt

@rittel wrote:

Hier nog geen ongi, wel een negatieve test… :?

Ben vanochtend met mijn meisje naar de huisartsenpost geweest. Ze begint nl symptonen van uitdroging te krijgen…

Zetpilletjes tegen het braken gekregen, ze heeft nu al 1,5 uur niet overgegeven. Hopelijk knapt ze snel op. Zo ziek heb ik haar nog niet meegemaakt.

We moeten het goed in de gate houden, anders even naar het ziekenhuis, infuusje…

Iedereen suc6 met de warmte, pffff.

Marjolein, nog geen ongi bij jou??? Wij zijn allebei overtijd maar geen positieve zwangerschapstest…

Groetjes Britt

Ach arm meisje…sterkte er mee!

Enneh hier wel al ongi hoor…

rittel; balen zeg :frowning: maar nog geen ongie geeft wel moed…het kan alsnog he…en hoe oud is je meisje eigenlijk? Wat sneu dat ze zo ziekjes is…hopelijk houdt ze snel wat eten binnen :hug:

marjolein; nog een vraagje aan jou…toen je zei dat je voor de 1e x ongie werd na de borstvoeding, hoeveel dagen was dat nadat je veel slijm verloor?? Dan kan ik een btje gaan rekenen :oops: :eh: :angel:

bianca; irrie het met nieuwe abbo’s hopelijk kan je snel thuis inloggen weer…tot over en paar weekjes :-*

12 a 14 dagen, ik geloof dat het na een eisprong tussen de 11 en…rond de 14 dagen is. FF tellen hoeveel dat nu is geweest…

Dit keer was hij ook 12 dagen. Ik voel mijn eisprong altijd vaak verlies ik ervoor en erna wat slijm verlies en rond de eisprong is het op zijn ergst. Als je vruchtbaar bent (eisprong) dat je dan van je slijm draden kunt trekken wanneer je het slijm tussen 2 vingers houd…en dan je vingers uit elkaar doet…

hmmzz…dan hou ik gewoon 14 dagen ofzo aan…ik heb geen eisprong ofzo gevoeld…nog nooit van mn leven, dus dan weet ik nog niet wanneer ik er vanuit moet gaan…maar goed afgelopen weekend en tot woensdag was het …dus dan reken ik gewoon over 2 weken op vrijdag ofzo… :think: lastig hoor…

Heb net ff zitten tellen en na gezocht wanneer is ongi was. En bij beide zit er precies 30 dagen tussen…dus toch wel heel regelmatig. Dus nieuwe cyclus ingestled op 30 dagen :smiley:

oh dat is netjes…30 dagen! makkelijk om te tellen :wink: :mrgreen: ben benieuwd hoe de nieuwe ronde voor je is :-*

@kloos wrote:

oh dat is netjes…30 dagen! makkelijk om te tellen :wink: :mrgreen: ben benieuwd hoe de nieuwe ronde voor je is :-*

Ik ook. Zelfs mijn eisprongen kloppen op de dag precies…dus heb het gelijk in mijn agenda gezet :smiley: Weet ik wanneer ik martin weer moet verleiden…:stuck_out_tongue:

Rittel; wat zielig voor je meisje! Hoop dat ze snel weer opknapt…

En jammer van je negatieve test maar wie weet…het kan nog hoor!

Marjolein; volgende keer beter!

Hier even een boel ellende wat onze kinderwens ook wel een beetje naar de achtergrond drijft… vrienden van ons hebben al 2x een vroege miskraam gehad, en nu waren ze dan eindelijk ‘goed’ zwanger leek het…totdat ze gisteren de 1e echo kregen en er geen hartje was…kindje is al enkele weken gestopt met leven/groeien… het voelt echt zo oneerlijk!!! Waarom moeten zij dit 3x meemaken?! Waarom mag het nou niet gewoon eens goed gaan? Ik durf het bijna niet te vertellen als ik ooit wel weer zwanger blijk te zijn…en we zijn al gezegend met 1 kind… ik gun het hen zoveel meer!

Wat de blaasontsteking betreft; ik heb een antibioticum gekregen (nitrofurantoine) dat ook veilig gebruikt kan worden tijdens de zwangerschap. De assistente vond het ook slim om voorzichtig te zijn, ze vroeg zelfs nog: zal ik anders een testje doen?! Maar het was nog te vroeg natuurlijk… over een weekje moet ik weer alles laten controleren dus wie weet kunnen ze het dan wel al testen…

CAro

Fijn dat je meteen een juiste ab hebt gekregen voor bij een evntuele zwangerschap. Al is het idd zo dat je de eerste weken nog geen bloedcontact maakt met je kindje…maar toch!

Poeizie

Jij woont dicht bij het strand…zal je straks wel last hebben van die tering herrie…SLIK…vorig jaar werden wij zelfs uit ons ben gedreund…