Juni Stoppers 2006 deel 7! JOEHOE!!! INEKE, gefeliciteerd!

Nou meiden, hierbij een nieuw deel met een nieuw lijstje!!

:mrgreen:

hahaha, ja da’s waar! Straks als Matthijs op bed is ga ik eens even lekker rommelen!!

Gefeliciteerd Plut!!!

In ieder geval weer iemand zwanger!!

Ik moet zeggen dat ik er zelf wel een beetje depressief van wordt, al die zwangeren om me heen. 3 collega’s, 2 vriendinnen en onderhand bijna alle junistoppers zijn zwanger…

Nou ja, ik probeer er maar zo min mogelijk aan te denken, maar dat wordt wel lastig zo.

Kop op Sandra!!! :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Echt meis, jouw tijd komt ook!

:-* Deb

Sandra, ik begrijp je zooo goed! dikke :hug: voor jou en voor de andere meiden die nog steeds op een zwangerschap moeten wachten. Ik zou willen dat ik het ter plekke voor je kon veranderen meis :-

Leentje, jij zult je wel verveeld hebben meis, zoveel plat liggen. Bah, je hoopt toch dat je zwangerschap wat voorspoediger verloopt als nu het geval is hè. Ik hoop voor je dat het gauw weer een beetje bij trekt en je weer wat mobieler wordt :-

Verder ben ik een beetje kwijt wat jullie geschreven hebben, maar dat vergeven jullie me wel hè?

Ik ben trouwens wrs ergens in december uitgerekend, zelfde periode als Matthijs, die is 15 december geboren… Wij krijgen het dus echt druk in december :mrgreen: :wink:

En Marjan…Ik bedenk me net dat we alweer een tijdje niks van je hebben gehoord…Is alles goed met je???

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

HELEMAAL GEWELDIG!!!

ECHT SUPERGEFELICITEERD MET JE ZWANGERSCHAP!!! WAUW

Geniet ervan meis!!! En ook de felicitaties aan je hubbie en grote broer Matthijs!

hele dikke :-* van famke

Ik ben hier een paar dagen niet geweest. En wat lees ik als nieuwe topic!!!

Helemaal super. Wat heerlijk voor je Plut…gefeliciteerd. :thumbup: :thumbup: :smiley:

Ik hoop dat de rest je gauw volgt.

WAAAAAA, ik kom één dagje niet kijken en dan is Plut ineens zomaar ZWANGER!!! Helemaal geweldig, mijn hart gaat hier als een gek tekeer.

Meid, van harte gefeliciteerd!!! Dit is je zo gegund, maar dat wist je al.

Ga er lekker van genieten en ik wens je een heerlijke onbezorgde zwangerschap toe. Ben ZO blij voor je!

Ik kom later de andere berichten lezen, maar Sandra…kop op meisje, ik ben er ook nog! Het is toch ook best bijzonder om bij de laatsten te horen die zwanger worden? Als iedereen hier straks over slapeloze nachten, tepelkloven en poepluiers komt kletsen zitten wij misschien net op die roze wolk van de eerste weken :inlove: Houd moed, ook bij ons is het strakjes raak, zal je zien! :-* :-*

Liefs, Ineke

ff snel:

Plut, hoera…zwanger, gefeliciteerd

Bedankt voor al jullie lieve reacties!!! Dikke :-*

Ik zit echt helemaal in de 7e hemel, maar kan het ook nog niet helemaal geloven…

Maar blijkbaar was m’n gevoel dit keer toch goed. Ik had al een tijdje wat last van misselijkheid 's ochtends. Niet heel erg hoor, echt maar een klein beetje, maar het kwam iedere ochtend terug, vond ik toch wel vreemd. Daarnaast werd ik helemaal flauw als ik niet op tijd at, echt trillerig en licht in m’n hoofd. En van de week moest ik niezen en deed dat pijn onderin m’n buik, precies zoals ik dat bij m’n vorige zwangerschap ook had. Gisteren zei ik ook nog tegen Jonathan: “M’n borsten voelen anders, ik lijk wel zwanger”… Hahaha, dat lijkt dus niet alleen zo, het is ook echt zo.

Ik heb bewust niet al teveel verteld hierover, omdat ik mezelf niet gek wilde maken. Vanmorgen heb ik stiekem getest, zo van: Dan weet ik in ieder geval zeker of ik mezelf nou voor de gek zit te houden of niet. En tot m’n grote verbazing kwamen er twee mooie streepjes in het schermpje. Jonathan begreep er niets van toen ik die test onder zijn neus duwde, want hij wist niet eens dat ik zou gaan testen. Hahaha, die moest echt eventjes bijkomen boven z’n sokkenmandje (hij stond namelijk net sokken uit te zoeken…).

We gaan het morgen meteen aan onze ouders vertellen, we gaan niet wachten op de 12 weken grens, ook als het mis gaat vinden we het juist fijn als mensen om ons heen op de hoogte zijn.

Meiden, ik hoop zo dat dit een goed begin is van nog veel meer positieve testen, dat zou pas echt geweldig zijn :dance: :dance:

Oh, ja, mochten jullie nog aanpassingen hebben voor op het lijstje, stuur maar een pb :-*

hier een eerste kwartaal stopper, gefeliciteerd Plut!!! Heerlijk dat je nu zwanger bent!!! Ik wacht mijn :twisted: af, heb gisteren negatie getest! Eerste ronde 28 dagen, en nu maar wachten wanneer ze komen… lees dat jij eerder negatieve testen hebt gehad, zou willen dat het bij mij ook nog omsloeg in een positieve :mrgreen: maar dat kan toch niet?

JAAAAAAAAA!!! Plut, GEFELICITEERD!!!

Helemaal super! Inderdaad eindelijk weer een zwangere en hopelijk het begin van een hele rij positieve testen!

Hoe voel je je? Hoe reageerden jullie ouders?

Voor de meiden die nog wachten op zo’n mooie test: :hug: :-* :pray: !!!

Ik leef met jullie mee en hoop dat jullie niet al te lang meer hoeven wachten en dat het allemaal op een natuurlijke manier lukt!

Leentje ook voor jou een :hug: ! Heb je wel verdiend meid, laat je maar lekker verwennen door je omgeving.

liefs sophia

PLUT JOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
SUPER GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAF
OHHHH IK BEN ECHT SUPERBLIJ VOOR JE!!!!!!!
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

En Ineke en Sandra: Zo zie je maar, wie weet zijn wij volgende maand wel alledrie zwanger!!! Sandra geef de moed niet op, dat probeer ik ook niet te doen! En dit nieuws maakt alleen maar duidelijker dat het nog helemaal niks wil zeggen dat we niet zwanger zijn!

:-* Tara

Amy82, wat leuk dat je me hier komt feliciteren! Ik hoop voor je dat niet lang hoeft te wachten :-

Sophia en Tara: ook jullie bedankt voor jullie lieve felicitaties!

Ik zit nog steeds op een wolk! Heb vandaag toch nog maar een nieuwe test gehaald: hartstikke positief natuurlijk, haha! Ik heb nu soms al pijntjes in m’n buik als ik draai in bed en verder een beetje misselijk 's ochtends en gespannen borsten. Precies hetzelfde als m’n vorige zwangerschap… Maar goed, toen werd ik steeds misselijker en misselijker, ik hoop dat dat deze keer gaat uitblijven…

Mijn ouders hebben we nog niet gezien, maar Jonathans ouders wel, die waren natuurlijk hartstikke blij! Vanmiddag gaan we het mijn ouders vertellen :lol:

Inderdaad Tara, het maakt wel weer duidelijk dat je met 10 maanden dus ook nog best ‘gewoon’ zwanger kunt worden, ik hoop zo dat dit jullie ook gaat gebeuren, hier alvast wat :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: :: ::

Leuk hoor, om die vriend weer te kunnen verwelkomen! Je hebt dus nog een leuk uitje in het vooruitzicht! Ik vind die musicals ook zo leuk om te bezoeken! (ben pas 1x geweest, maar vond het echt geweldig…)

:-

Jeah, nieuw deeltje, dat we in dit deeltje maar allemaal zwanger worden toch!

Vandaag weer lekker aan de wandel geweest, weer 19.5 km gelopen, weer viel erg mee, best veel zon gezien.

Tara, wel mijn eitje gespot maar meer aan de hand van de ovu-pijn. Weet nu dmv tempen dat de eisprong na de ovu-pijn is. Wel geklust maar of het raak is moeten we nog maar zien. heb er weinig vertrouwen in deze maand

Plut, geniet lekker van je roze wolk. Ik had al een vermoeden dat je te vroeg had getest de eerste keer omdat je later zei dat je op 11 dagen hoge temp zat. Vind het super dat je met zo’n onregelmatige cyclus gewoon zwanger bent geworden.

Sandra :hug:

blijft moeilijk als je zelf zo graag wilt.

Ik vind het bijvoorbeeld ook wel moeilijk als ik hoor dat er iemand in september is uitgerekend, dat had mijn maand moeten zijn.

Maar kop op, we blijven doorgaan tot een positieve test.

Marjan, alles goed??

Hey meiden, alles goed hier!

Maar eerst:

Plut:

VAN HARTE GEFELICITEERD!!! Wat ontzettend geweldig voor jullie! Ik wist niet wat ik las net.

Hier alles goed. Maar ik ben nog steeds niet ongesteld geworden. Ik was begonnen met temperaturen, maar dat is er deze week even bij in geschoten :wall: .

We hebben hier de website van Funda helemaal uitgeplozen. We willen nl verhuizen. Ik heb wel eens verteld over mijn buurvrouw geloof ik, en ik heb er geen zin meer in. Kort samengevat, wij wonen naast ma Flodder. Dat mens is contactgestoord. Zij heeft nooit iets gedaan, altijd een ander. Jeugdzorg en alles komt daar over de vloer. Wij hebben waarschijnlijk weer eens iets fout gedaan, want hallo zeggen kan er amper vanaf.

Het verpest echt ons wonen hier, lekker in de tuin zitten is er niet bij, want je kan zo een voetbal op je kop verwachten, laat staan van het lawaai, het lijkt soms wel een jeugdsoos. Kauwgom wordt in onze tuin gegooid en ga zo maar door. De buren die aan haar andere kant wonen, waar wij heel goed mee overweg konden, zijn verhuisd. De nieuwe buren, tja daar zijn wij naar toe gegaan om kennis mee te maken, maar die zoeken verder geen contact met wie dan ook.

Al met al, hebben we een mooi huis gezien. We gaan er vandaag even langsrijden en mocht ons de ligging bevallen, dan maken we met de makelaar een afspraak.

Wel spannend hoor!

Met mijn vriendin gaat alles goed, ook met de kleine :inlove:

:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Hoi hoi

Marjan: wat een knapperd zeg :smiley: , echt een hele leuke foto! Wel balen dat je langs de flodders woont, ik hoop dat het huis waar je naar gaat kijken erg mooi is, succes!

Boefje: Ik ga toch duimen hoor, want zoals je al zei, in deel 7 moeten wij maar eens allemaal zwanger zijn :lol: , succes en sterkte met wachten!

Plut: Hoe bevalt het op die roze wolk,hihi… :inlove:

Hier vandaag een slechte dag gehad, mijn oom is vanacht plotseling overleden aan een hersenbloeding. Ik was er 2 weken geleden nog en kan het nog niet helemaal bevatten… :cry:

Ik hoop dat jullie in ieder geval allemaal wel heeeeeeeele fijne paasdagen hebben en tot van de week!

Liefs Tara