Tara; gecondoleerd met je oom. Veel sterkte gewenst voor jou en je familie. :hug:
Tara, gecondoleerd :hug:
marjan, jammer dat er nog geen duivels zijn geweest, duurt wel erg lang nu he.
Nog langs het huis gereden? Is het wat?
Veel plezier met de huizenjacht, ik vond het altijd leuk om funda af te strunen, op zoek naar een mooi(betaalbaar) huisje. Vind het nog steeds wel leuk om af en toe te kijken.
Tara, gecondoleerd joh! Wat naar als dat zo plotseling gebeurt, gaat het met je??
Marjan, wat een scheetje zeg! :inlove: :inlove: Jammer dat je nu toch moet verhuizen vanwege je buren, als je de verkeerde treft, kunnen ze je leven idd behoorlijk zuur maken. Hopelijk krijg je er een veel leukere woonomgeving voor terug :thumbup:
En nog steeds geen :evil: :evil: ? he bah, wat vervelend zeg. Ik weet hoe rot dat is en hoe onzeker je dat kan maken… laten we hopen dat ze toch gauw komen, óf dat je inmiddels lekker zwanger bent geworden!!
Boefje, ik doe niet mee met je voorgevoel hoor, zolang het tegendeel niet bewezen is in de vorm van een ongi, blijf ik lekker voor je duimen… :-*
Hebben jullie ook zo genoten van het heerlijke weer??? Dat hebben we toch maar weer geweldig getroffen hè??
Nou meiden, ik ga nog ff wat doen hier :oops:
:mrgreen:
Yep…nog steeds BIB…Over een uurtje moet ik me weer melden bij de VK. Eens kijken wat die deze keer te zeggen heeft.
Tara, gecondoleerd meis… :hug: Heel veel sterkte!
Marjan, fijn te horen dat je in ieder geval OK bent! Wel vervelend dat die :evil: zich nog steeds niet hebben laten zien (tenzij ze zich natuurlijk per ongeluk om de goede reden niet laten zien…).
Vervelend zeg, dat je vanwege je buren eigenlijk “moet” verhuizen…Maar je hebt groot gelijk dat je daar weg wilt hoor! Als ik zo’n buurvrouw zou hebben, zou ik waarschijnlijk hetzelfde doen.
Hadden jullie nog een afspraak gemaakt met die makelaar of viel het huis toch een beetje tegen?
Ik hoop dat jullie snel vinden wat jullie zoeken!
Boefje, hoezo heb je er weinig vertrouwen in deze maand? Ik blijf stug voor je duimen hoor! Laat die rotduivels maar lekker wegblijven!
Plut hoe voel je je? Begin je al een beetje aan het idee te wennen???
Oh…moet weg zie ik! Tijd om Basten van school te halen!
Later!
Kus Deb
Debke, 't wordt nu wel spannend hoor!!!
En Stephie, ik zie dat vandaag jouw dag is: voel je al iets???
Hihi, Leentje, laat je maar lekker verwennen hoor!!! Fijn dat er zo goed voor ‘jullie’ wordt gezorgd :mrgreen:
Ik voel me helemaal top! (nou ja, beetje moe zo hier en daar en wat misselijk, maar verder…) Ik voel me echt goed over deze zwangerschap en geniet er volop van!! Ben lekker aan het fantaseren over dat kleine beebje dat aan het groeien is in mijn buikje :mrgreen: :mrgreen:
Dankjulliewel allemaal voor de condoleances.
Zoals jullie al weten is mijn oom zondagochtend om 500 overleden, aan een hersenbloeding. S’avonds was hij nog tot 2400 aan het kaarten met vrienden en naderhand gingen ze altijd moppen tappen en toen kreeg hij een hersenbloeding. Doordat hij bloedverdunners gebruikten voor zijn hart is de bloeding waarschijnlijk veel erger geworden waardoor hij dus is overleden.
Twee weken geleden ben ik nog op bezoek geweest dus je kunt je wel voorstellen dat je dit amper kunt geloven. De komende dagen zal ik niet veel hier zijn aangezien mijn tante me heeft gevraagd om het een en ander mee te regelen.(ze hebben zelf geen kinderen dus ze staat er alleen voor) Donderavond is de avondwake en Vrijdag wordt hij begraven.
Tot nu toe gaat het redelijk hier, al denk ik dat de zwaarste klap nog zal komen, nu ben je druk met van alles en nog wat…
Iedereen bedankt nogmaals en voor jullie allemaal veel succes met bevallen/klussen/wachten!!! :: :: :**:
Veel liefs Tara
Tara, gecondoleerd met je oom. Ik wens je veel sterkte toe. Je hebt gelijk, als je zo druk bezig bent met alles regelen dan komt de klap en het gemis vaak later pas. Ik vind het trouwens heel lief van je dat je je tante zo goed helpt. Daar is ze vast blij mee.
Plut, je hebt nog steeds niet verteld hoe je ouders reageerden! Toch één van eerste leuke dingen in een zwangerschap… Geniet lekker verder van je roze wolk, je hebt er lang genoeg op moeten wachten.
Leentje, wat lief dat iedereen zo goed voor je zorgt. Mag ook wel natuurlijk, het is niet niks. Veel succes met de laatste loodjes en bedankt voor de :: :: :**: :-*
Marjan, ik ben ook benieuwd hoe het met de huizenjacht staat. Nooit leuk als je op die manier min of meer gedwongen wordt om te verhuizen, maar wie weet loop je op deze manier tegen een droomwoning aan. En ik weet dat het een cliché is, maar ze zeggen toch vaak… net verhuisd en ineens zwanger…
Boefje, je bent inderdaad weer goed op dreef met al dat gewandel. En ik denk dat ik wel kan raken waar je over dagdroomt als je onderweg bent. Ik hoop dat je voorgevoel er lekker naast zit en je gewoon zwanger bent! Ik ga voor je duimen.
Debke, nog eventjes meid… Ik vind het zo SPANNEND!!! Ik denk elke dag wel even aan je, want straks is het zo ver… Wat zei de VK trouwens?
Hier weinig nieuws, ben weer heel streng aan het lijnen en sporten, door de week dan. In het weekend mag ik uitrusten en iets meer eten. Wil erg graag weer onder de 90 kilo wegen deze zomer. Dus werk aan de winkel!
Goeiemorgen meiden!
Nog steeds BIB hier…Ach, ben ik in ieder geval niet tegelijk met Maxima bevallen (gelukkig).
Bij de VK was gisteren weer alles goed. Gisterochtend was ik even bang dat beebje besloten had toch nog flink dwars te gaan liggen (letterlijk), maar dat was gelukkig niet het geval. Uk ligt nog steeds mooi met het koppie naar beneden. Niet volledig ingedaald, maar wel ver genoeg. Ik hoef niet plat te gaan liggen als mijn vliezen zouden breken in ieder geval.
Plut, wat fijn dat je nu zo lekker aan het genieten bent! Hou dat vol hoor, want het is zo weer 8 maanden verder (daar kom ik nu achter…echt, wat zijn die zwangerschapsmaanden ontzettend snel voorbij gegaan!).
Oh ja meiden, mocht mijn uk zich aankondigen, heb ik Ineke gevraagd of ze jullie op de hoogte wil brengen van het “resultaat”. Mochten jullie dus een paar daagjes niks van mij horen…Ineke zal jullie op de hoogte houden!
Ineke, thanx meis! Ik vind het overigens ook echt spannend worden hoor…Ben zooooo benieuwd of uk heeft besloten een jongen of een meisje te worden. Ik heb er ook helemaal geen idee van! Geen voorgevoel of niks. Mijn intuitie laat me behoorlijk in de steek deze keer…
Hopelijk nog maar een paar daagjes en dan weten we het.
Nou, ik ga weer eens even verder (mijn dag is alweer een paar uurtjes oud…René moest vanochtend al om 6 uur op de veiling in Aalsmeer staan, dus om kwart voor 5 al weg…). Kijken of ik Basten zover kan krijgen om zichzelf aan te gaan kleden. Die heeft vandaag een schoolreisje!
Tot later!
Kus Deb
Hallow,
Hier ben ik weer even…
Tara: gecondoleerd met je oom, en sterkte met alles regelen :kaars: :hug: :-*
Marjan: idd vervelend dat je door de flodders gaat verhuizen,ik heb toen ook een gestoorde vent naast me gehad en werd er helemaal gek van,was ook blij dat ie toen opgebost werd :lol: dalijk als je lekker tot rust komt in je nieuwe huisje,dan is het snel raak voor jullie, ik blijf iig :thumbup: :thumbup: voor jullie.
Plut: lekker aan het genieten op je roze wolk??? wanneer heb je trouwens je eerste echo??? ben benieuwd ook naar jou buikfoto’s, hihihihi
Leentje: doe maar lekker rustig aan meid, ik moet dat nu ook, ik slaap heel slecht, hooguit 3 uurtjes per nacht (maagzuur) en heb erg veel harde buiken,dus ik doe de dingen maar zoals ze komen,en elke dag maar een klein beetje in plaats van het hele huis in 1 keer,dat lukt nu echt niet meer :roll: :roll:
Boefje: ook voor jou :thumbup: :thumbup: en
we !!!
Sandra: Hoe is het met je???
Debke: spannend he die BIB meldingen??,hahahha ik mag ook bijna !!!
Verder weinig nieuws, gister bij de VK was alles goed, mag over 2 weken weer terug, en ik ga zo ff naar de bieb, ff het boek veilig bevallen lenen,die had ik nog niet helemaal uit… :shifty: :shifty:
Tara, heel veel sterkte de komende dagen. Fijn dat je wat voor je tante kan betekenen. :hug:
Debke, bijna 40 weken…spannend
Ineke, succes met sporten en de lijn. Ik hoop dat dat lijntje van jou nu eens echt naar beneden gaat. Hier weer vreselijk veel paaseitjes gegeten(kreeg 750 gram van de pv en alles is op :shock: ). Maar de schade viel nog mee hier. Dankzij het vele lopen en fietsen.
Ben nu wel aan het afkicken, de eitjes zijn op maar mijn lichaam wil chocola, ben mezelf dus aan het negeren )
Hier zijn de wachtweken bijna voorbij, de eerste 10 dagen ging supersnel maar nu lijkt een dag wel 2 keer zolang. Heb totaal geen kwaaltjes dus verwacht de duivels. Maar waarom duurt zo’n dag dan evengoed zo lang?
Leentje, lekker verwend door de fam. Groot gelijk en wel rustig aan blijven doen hoor.
Goeiemorgen meiden!
Allereerst: nog steeds BIB…
Gisteren (en dan vooral aan het eind van de dag) niet zo’n beste dag gehad. Hoofdpijn en een buik die echt zeer deed. Die buik is af en toe toch met wat “voorwerk” bezig. Niet dat het veel voorstelt hoor, maar gisteren was het echt even vervelend. Maar goed, vannacht heerlijk geslapen en nu is er helemaal niks meer aan de hand, dus we wachten gewoon weer verder af.
Boefje, fijn he, die paaseitjes…Ik heb ook een paar dagen mijn best gedaan om de lichamelijke “drang” naar chocolade te negeren…Ging niet echt goed, dus heb ik wat drastischere maatregelen genomen. Ik heb de paaseitjes die hier nog in huis waren zo de kliko in gekieperd! (waren toch alleen nog maar eitjes van pure chocolade over en die vind ik lang zo lekker niet als de rest… :mrgreen: )
En die wachtweken…tsja, die duren inderdaad lang, zeker de laatste dagen. En dan doet het er ook niet toe of je er wel of geen vertrouwen in hebt deze ronde. Die hoop blijft toch overduidelijk aanwezig (en da’s maar goed ook!). Maar joh, die paar laatste lange dagen gaan echt voorbij en het worden een paar geweldige dagen om lekker buiten te zijn en leuke dingen te doen!
Ja Juul, ook voor jou breken de laatste loodjes aan…Spannend he! Nog bij de bieb geweest?
Ik ga weer eens een paar envelopjes schrijven voor de geboortekaartjes. Ben al een heel eind op weg! Iedere dag een beetje…
Kom later nog wel even spieken hier!
Kus Deb
Ineke, wat boefje ook al zegt! Dat dat lijntje van je nu maar eens een enorme snoekduik de goede richting in gaat nemen! Je werkt er zo hard voor! Wel opletten dat je goed voor jezelf blijft zorgen he…
Plut, ik heb je net een mailtje gestuurd, denk ‘ga es effe kijken of er al een nieuw deeltje is’ en DAN BEN JE ZWANGER!!!
Wat geweldig meid, echt supergefeliciteerd!!!
en hoe gaat die spreuk ook alweer…goed voorbeeld doet volgen :mrgreen: ooh meiden ik hoop echt dat de rest van jullie ook gauw zwanger is!!
hier verder weinig bijzonderheden…ik zit ook in m’n ‘wachtweken’ en m’n geduld is nogal op… :silenced: 't is mooi weer genoeg om naar buiten te komen beebje! Ben erg benieuwd wie van onze ‘aprilmama’s’ de eerste wordt, Debke, Stephie, Brechtje of ikke… 't is Brechtje d’r dag vandaag geloof ik!
nou, ik ben d’r weer vantussen! Groetjes Annemarie
Lees net bij de aprilmama’s dat stephie in het ziekenhuis ligt en morgen wordt ingeleid…onze eerste beeb hier.
steph, :thumbup: :thumbup: dat alles goed gaat.
Brechtje, debke en annemarie, voor jullie ook spannend als de eerste hier al gaat bevallen.
ooooooooooow spannend, de eerste junistopper die gaat bevallen !!! ben benieuwd!!! :dance: :dance:
Stephie, ik denk aan je vandaag hoor! Heeeeeeeeeeeel veel succes! Nog heel eventjes en dan mag je je ukkie in je armen houden!
Stiekum ben ik ook wel een beetje jaloers…Gaat Stephie gewoon bevallen op mijn dag…En ik? Nee hoor! Mooi niks! Maar goed, daar valt weinig aan te veranderen. Het komt wanneer het er klaar voor is en mijn beebje heeft duidelijk nog geen zin. Zit zijn papa en mama nu al te pesten (want die zijn echt heel ongeduldig).
Gisteren zat ik er even helemaal doorheen. Niks ging zoals ik het wilde, ik voelde me opgesloten in mijn eigen lijf enz. enz.
Nu, na een toch wel redelijke nacht, gaat het weer wat beter. Voel me nog steeds een zeekoe, maar verder kan ik er wel weer tegen geloof ik.
Wel wil ik gewoon heel snel bevallen nu. Ik wil mijn beebje zien!!!
Tara, ik wilde je nog even heel veel sterkte wensen vandaag… :hug: :hug: :hug:
En Leentje, jij heel veel succes bij de VK vandaag. Ik ben ook wel benieuwd wat ze te zeggen heeft over je harde buiken…Laat je het nog ff weten?
Meiden, ik ga een wasje vouwen en dan lekker de douche in!
Tot later!
Kus Deb
Hallo meiden!!!
Ik ben eventjes niet geweest hier, want we zijn onverwachts samen een nachtje weggeweest!!! We waren gisteren 5 jaar getrouwd en Jonathan had een hotelletje gereserveerd voor woensdag op donderdag… En dat had hij woensdag pas gedaan, dus we waren ineens weg!!! Lekker hoor… we waren naar Scheveningen, wat was het heerlijk weer!!!
Stephie meis, ik denk aan je vandaag!! Hopelijk heb je je beeb nu gauw in je armen :inlove:
Tara, ook jij veel sterkte vandaag :hug: :hug: :hug:
Debke, laat die kleine maar komen, vandaag is jouw dag!!! Haha, ben benieuwd hoe lang die ukkepuk nog op zich laat wachten. Vast niet lang meer :lol: :lol: . Wie weet kondigt die kleine zich vandaag nog aan, 't kan zomaar gebeuren!! Rot dat je het zo zat was, je bent er natuurlijk gewoon aan toe nu… hoop dat je (on)geduld gauw beloond wordt…
Boefje… hoe is het bij jou meis?? Flauw he, dat die laatste dagen altijd zooooo lang duren. Ik hoop heel eigenwijs toch op een goed resultaat voor je…
Annemarie, bedankt voor je felicitatie, ja zo zie je maar weer dat het ineens heel hard kan gaan he! Nog even doorzetten die laatste loodjes…
Juul en Leentje, doe maar lekker rustig aan idd, wat zei de vk, Leentje??
Meiden, ik geloof dat ik niet iedereen gehad heb, maar heb niet zo heel veel tijd, volgende keer weer wat meer van mij :-*
Oh ja, ik zou nog vertellen hoe de ouders reageerden… hoezo zwangerschapsdementie??? :mrgreen: :mrgreen:
Ja, ze vonden het natuurlijk geweldig… en toen ik m’n broer belde met het goede nieuws, bleek dat m’n schoonzusje ook in verwachting is en wrs maar 2 weekjes eerder uitgerekend is!!! Haha, erg leuk!! :thumbup: :thumbup:
Morgen komt MvM langs, ik ben benieuwd!!