zo dat was me daar een straatfeestje… ik ben bekaf van eigenlijk alleen maar achter Iris aanrennen. hihi
Maar het was onwijs leuk gedaan allemaal en zelfs het weer viel mee. Een regenbui en toen af en toe een zonnentje
ff een foto showen:
ziet er mooi uit Arola!
ja ze was echt het mooiste meisje van de straat! << zegt mama vol trots
en toen was het alweer zondag… vaderdag goed gevierd hihi of iig zo gedaan als het hoort. Ontbijt op bed, kadootjes enzo. En toen was het tijd voor het zomer festival. Helaas was er vrijwel geen zon te bekennen en kon je beter het woord zomer weglaten. Maar het was een onwijs leuke dag.
http://picasaweb.google.com/carolavanderlee/ZomerfestivalKasteelDeHaar?authkey=Gv1sRgCJvVlYDMvv7BMA#
Marjolein~ GEFELICITEERD met MARLYNN d’r 1e verjaardag!
Marjolein van harte met je kleine meid!
Hier zijn eindelijk de uitslagen binnen maar we moeten tot 12 juli wachten om het te bespreken want mijn gyn is net op vakantie…
Pfff geduld raakt nu wel op hoor! En nog niet ongi maar wel beroerd gister buikpijn, misselijk en hoofdpijn volgens mij hang ik er echt tegen aan is ook aan mijn humeur te merken gezellig joh :mrgreen:
IK moet eerlijk zeggen dat de angst me om mijn hart slaat bij het idee om weer zwanger te worden… Ik was van de week 2 keer helemaal van de kaart ivm de mk. Dat had ik al een tijdje niet gehad. Een sms van een vriendin die ik al heel lang niet heb gezien en alleen nog wist dat we gestopt waren met de pil maakte me zo aan het huilen…
Van de week was ik bij mijn moeder om iets te zoeken op zolder en toen zag ik daar een wel heel duidelijk kado staan wat ze gekocht moet hebben toen ik vertelde dat ik zwanger was… Moeilijk opeens en dan blijkt maar weer dat het toch niet weg is terwijl ik dat wel dacht…
Bloempje~ ik kan het helemaal voorstellen hoor dat het onwijs eng is om nu zwanger te worden. Aan de ene kant wil je gewoon heel graag een kindje krijgen maar nu is het struikelblok zwanger zijn en blijven. Twee keer een miskraam is niet mis hoor en daar mag je ook helemaal van van slag zijn. Maar ja met die instelling kom je er ook niet. Wat een tweestrijd he!
En dan het wachten weer op de gyn. Bah… meiss heel veel succes met wachten weer. (ps zou je wel weer zwanger kunnen zijn of heb je je vruchtbare periode niet geklust?)
Marjolein~ is de beesjestaart op je website die van Marlynn? Want ook die is weer allemachtig prachtig!
HEhe sorry hoor…daar ben ik weer!
Bloempje, helemaal niet gek dat je hete r nog moeilijk mee hebt hoor! Het is idd niet mis wat je hebt gehad. En zoals Arola al zei aan de ene kant wil je een kindje en aan de andere kant wil je niet weer een miskraam.
Balen dat je ook nog eens zolang op de gyn moet wachten en nu nog niet ongi ben. Bah!
Arola
Wauh wat een mooi indianemeisje heb jij zeg… :thumbup:
En ook de fot’s van het zomerfestival zagen er super uit. Volgens mij hebben jullie van beide enorm genoten.
OOhja bedankt voor je lieve kaartje!
Marlynn is enorm verwend maar wat een mooie dag hebben we gehad. Helemaal top!
En idd de beestjes taart op de website was Marlynn haar taart :inlove:
bloem~ ben je al ongi??? Zie op je banner al 6dgn over tijd! Vind het zo vreselijk spannend voor jullie!
nou hier nu ongi, was niet spannend hoor want we hebben condooms gebruikt omdat we eerst groen licht willen wat betreft de uitslagen.
Heeft wel even geduurd voordat het doorzette en het is een stuk pijnlijker dan normaal, fijn met twee slaapdiensten bah. Was gister niet zo gezellig om met mij te werken :mrgreen:
verder gaan de gedachtes maar heen en weer wat betreft zwanger worden. Ik betrapte me er gister op dat ik dacht oh maar nu is de afspraak over 2 weken dan heb ik misschien net mijn ei en daar werd ik spaansbenauwd van…
bloem~ okay jullie zijn slim geweest, ik ff niet dus hhihi
Nou ikke ben moehhhh Iris lag de hele nacht te spoken. En dan ook nog weer op tijd op. Gelukkig is dat dan wel na 7.00 maar ik was er nog niet helemaal klaar voor. Linn overdag ook vrijwel niet geslapen. Dus zij was ook niet echt te genieten. Maar ja zo is het gelukkig niet altijd.
Over ongesteldheid enzo. Ik was aan de pil maar op een of andere manier vergeet ik hem steeds te slikken. Dus nu bij elke strip ging het weer mis… vreselijk. Dat heb ik echt nooit gehad hoor! Ik slikte altijd keurig de pil en het lukt gewoon niet. Dus dacht laat maar even zitten de pil en merk nu echt dat je lichaam zo sterk reageert op wel of geen pil gebruik. Volgens mij heb ik laatst mijn eisprong gevoeld en ben dus benieuwd of ik binnenkort ongi wordt. Wes niet bang voor kindje nr3 hier hoor want dat zit er echt niet meer in. Deze 2 waren een geschenk en een 3e zou ik echt niet aankunnen.
Wat gebruikten jullie als anticonceptie?
Ik hen altijd de pil gebruikt tot ik zat was van het ziek zijn van mijn ongi elke maand… Toen aan de prikpil en nu condooms. Heb nog getwijfeld aan een implanon maar de ha zei dat die dingen nog wel eens gaan ‘lopen’ in je arm en dat ze hem er dan uit moet graven :mrgreen: nou laat maar dacht ik toen
whaaaa uitgraven… uhm nee dat zie ik niet zo zitten nee. Nou ik ga maar eens langs de HA en kijken wat zij adviseert.
Ja precies dat dacht ik ook :mrgreen:
Mijn ha kan ook zo lekker plastisch zijn in haar uitdrukkingen, ik lig soms helemaal dubbel samen met haar
Dan gaan ze je vast een spiraaltje adviseren, no way dat die er hier ooit inkomt.
Eneh om op je vraag antwoord te geven : niks
Maar er is hier ook nog steeds een libido van 0,0% (van mij dan)
Bloempje…ik ben ook zo benieuwd naar jullie uitslag! Vast allemaal goed en hebben julie gewoon hele stomme pech gehad. ik blijf dus voor jullie duimen dat het allemaal goed is!
Het zal vast wel allemaal goed zijn maar ik denk dat de zenuwen nog aan blijven tot het verlossende woord er is…
hallo meisjes
ik ben er nog hoor.
mar ik zie je bannder :shock: wat gaaf!!!
ben hier ff helemaal op
Nog steeds geklungel met Seline…
Kom gauw terug hoor.
Knuf
@Ingrid28 wrote:
hallo meisjes
ik ben er nog hoor.
ben hier ff helemaal op
Kom gauw terug hoor.
Knuf
welke banner bedoel je? :shifty:
@marjolein98 wrote:
@Ingrid28 wrote:hallo meisjes
ik ben er nog hoor.
ben hier ff helemaal op
Kom gauw terug hoor.
Knuf
Ik neem aan dat je cyclus banner betekend dat jullie serieus voor een twee kindje gaan?
@Ingrid28 wrote:
@marjolein98 wrote:@Ingrid28 wrote:hallo meisjes
ik ben er nog hoor.
ben hier ff helemaal op
Kom gauw terug hoor.
Knuf
Ik neem aan dat je cyclus banner betekend dat jullie serieus voor een twee kindje gaan?
Niet heeeeel serieus want mijn libido is nog 0,0 maaaar ik heb weer een normale cuclus en we doen het niet veilig…en zelfs in de meest vruchtbare periode…haha