JUNI 2008 stoppers Deel 11, al 5 baby's

Fijne vakantie gewenst Marjolein, waar gaan jullie heen?

Fijne vakantie Mar!

Bloem~ volgens mij gingen ze naar spanje toch? haar ouders hebben toch net een huisje gekocht daar… of ik heb het mis hoor.

Wij dus gisteren lekker op stap geweest. 's middags een filmpje gepakt in amsterdam arena en daarna in utrecht heerlijk wezen eten.

Arola En? Lekker genoten met zijn tweetjes?

Ik heb net gebeld met de poli moet om 2 uur terug bellen of de gyn belt mij als hij tijd heeft. De assistente vroeg waar op ik allemaal onderzocht was omdat ze zo niet kon bepalen of alles binnen was… euhmmmm geen idee hahaha. Moet de gyn maar naar kijken hoor.

Ben wel meteen nerveus. pfff

bloem~ tja is ook wel allemaal heel erg spannend. te horen krijgen waarom je een mk hebt gehad en of alles wel goed functioneerd! Toch in je hoofd houden dat je wel zwanger kunt worden. Nou succes maar weer met wachten.

hallo meiden

even kort hoor.

bloem weet je al wat meid!

En de rest :hug:

Tot gauw!

Bedenk ik me net dat ik helemaal niet meer gepost had wat de gyn zei en toen gingen we nog een paar dagen weg… :oops:

Nou alle uitslagen behalve het chromosomen onderzoek waren binnen en alles was goed! Nu dus nog even geduld want het duurt minimaal 3 maanden tot dat soort onderzoeken klaar zijn.

sorry hoor was zo druk met uitpakken en weer inpakken en wederom uit en inpakken en zo…

Haai Meiden,

Ik ben dr weer!

We waren inderdaad naar Spanje :smiley: Maar niet naar het huis van mijn ouders hoor :wink: Dit was al gepland voor mijn ouders besloten een huis daar te gaan kopen :wink:

Wel hebben ze tijdens deze vakantie het koopcontract getekend dus officieel is het nu wel al van hun, maar de vorige bewoners wonen er nu nog 3 weekjes…

We hebben onwijs genoten.

Marlynn heeft ook onwijs genoten. Ze heeft elke dag meerdere keren gezwommen in ons zwembad van 25 graden(gister was het 28, maar zelfs dat vondt ze geweldig, ze ging als een dolle tekeer in het water! Ze sliep overdag en snachts als een roosje en ze heeft zich gewoon aan dr normale ritme gehouden. We hebben dr snachts niet 1 keer gehoord en ze ging ook nooit huilend naar bed. Het was liggen en meteen slapen.

Ook in het vliegtuig deed ze het geweldig! Alleen bij het landen moest ze even huilen, dan had ze echt last van haar oortjes maar dan kreeg ze de borst en dan was ze direct stil en op de terugweg lag ze zelfs te kreunen van genot…haha! Lekker wijfie! Ik ben dus echt super trots op haar. Zelfs gister heeft ze dr middag slaapje overgeslagen en ze was zo vrolijk als het maar zijn kon…en gewoon pas om 22 uur in je bed liggen…alleen maar lachen brullen gieren… :inlove:

Bloempje

Fijn dat de uitslagen goed zijn van de bloedtesten…hopen dat de rest ook goed is!

@ marjolein fijn dat jullie zo genoten heeft en dat Marlynn ook zo genoten heeft!

Zo daar ben ik ook weer even. Bloem alle eerste uitslagen zijn er dus en in principe is alles dus okay op dat vlak. Spannend he om zo te wachten en het plaatje compleet te krijgen.

Marjolein~ heerlijk genoten dus op vakantie. Nu weer aan de bak zag ik op je hyves hihi.

Nou ik heb vandaag de stoute schoenen aangetrokken om de vakantie te boeken. Ik had al een paar keer iets leuks gezien en nu inclusief een leuk prijsje. Yeahhh we gaan naar Frankrijk, Bretagne in een mooie stacaravan. Ik heb er nu al zin in maar we gaan pas eind augustus dus eerst hier op een mooie zomer wachten.

OOh heerlijk vakantie…ik wil ook wel weer :smiley:

nogmaals… sorry marjolein… had echt even geen flauw benul van je 12 dgn http://www…. hahaha

Wij zijn nu al bezig met Iris haar verjaardag… het onderwerp school is nu iig erg hot want madam WILT NU naar school. De meisjes uit de straat zijn nu al aan het wennen want de ene is in juli jarig en de ander in aug. Dan nog een vriendinnetje die al op school zit. Ze voelt zich dus een beetje buiten gesloten zeg maar.

@Arola1977 wrote:

nogmaals… sorry marjolein… had echt even geen flauw benul van je 12 dgn http://www…. hahaha

Wij zijn nu al bezig met Iris haar verjaardag… het onderwerp school is nu iig erg hot want madam WILT NU naar school. De meisjes uit de straat zijn nu al aan het wennen want de ene is in juli jarig en de ander in aug. Dan nog een vriendinnetje die al op school zit. Ze voelt zich dus een beetje buiten gesloten zeg maar.

Geen sorry hoor!

Snap dat je het niet snapte :wink:

Haha arme iris, ik snap wel wat ze bedoeld! Nog even geduld en dan mag ze echt!

Tja volgende week om deze tijd…poef wat had ik het toen zwaar een jaar geleden… Ik riep toen om 13 uur moet het er zijn…mijn moeder Mar dat gaat nooit lukken. Ja maar het MOET!

En wie was er om 13 uur :inlove:

ja dat zijn leuke gedachtes he!

vandaag sprong linn bovenop me toen ik op de grond lag en toen lag ze op mijn buik. En idd toen ging de gedachte door mijn hoofd van ooit heeft ze in mijn buik gelegen.

Iris heeft de 6e ziekte gehad. Heel fijn hoor. Besmettelijk voor Linn maar niet ernstig. Heel veel koorts gehad en nu vol met vlekjes. Dus nu is het bijna over.

@Arola1977 wrote:

ja dat zijn leuke gedachtes he!

vandaag sprong linn bovenop me toen ik op de grond lag en toen lag ze op mijn buik. En idd toen ging de gedachte door mijn hoofd van ooit heeft ze in mijn buik gelegen.

Iris heeft de 6e ziekte gehad. Heel fijn hoor. Besmettelijk voor Linn maar niet ernstig. Heel veel koorts gehad en nu vol met vlekjes. Dus nu is het bijna over.

He Jakkes, fijn dat het alweer bijna over is!

Ziek zijn is zo niet leuk!

Wij gaan vandaag naar het inlooopspreekuur bij het CB voor de inentingen. Vorige week heeft ze ze niet gehad omdat ik een oorontsteking had en zij er ook tegen aanzat…oor was geiriteerd dus hebben we niet gegeven. Daarvoor die keer ook al niet want toen gingen we een paar dagen later op vakantie en bleek madame die dag ook koorts te hebben dus had de hele afspraak afgezegd :wink: Dus vandaag moeten we er toch maar aan geloven…:frowning:

En idd die terugblik op de tijd dat ze in je buik zaten…is zo gek :inlove:

Halllo ik meld me ook weer even!

Heb alleen niets te melden :mrgreen:

Prettig weekend!

hoi hoi,

zo is weer ff geleden zeg maar hihi

zal ook weer eens wat schrijven

*vaderdag.… yeahhhh toch nog een kadootje gescoord voor paps! Een “grape” wijnrek en natuurlijk een supermooie creatie van Iris wat ze heeft gemaakt op de PSZ, een mooie WK stropdas

*peutermeisjes… zijn af en toe een hel! Dinsdag zag ik het echt ff niet meer zitten. Ben ik wel een goede moeder en waarom is het elke dag bonje!? Na een goed gesprek met mijn moeder was ik eruit. Streng zijn, dicipline, stout gedrag afkeuren enzo is helemaal niet erg. En vanaf dinsdag is het hier Nee=Nee! En als ze niet luistert gaat ze op de stoel in de gang. Ze was de volgende dag helemaal schor van al het geschreeuw. Maar goed als ik het nu niet aanpak wordt het helemaal niets hier en krijgen we overspannen situaties.

*dreumesmeisjes… doen vooral hun grote zus na! Aan de ene kant heel leuk maar aan de andere kant doet ze dus ook hele stoute dingen… NU AL! Ze kan tegenwoordig de bank op en af klimmen. Maar dat ging van de week dus fout. Ze ging staan op de bank en uitsloven. Na diverse keren van de bank te hebben gehaald maakt ze dus een mooie KOProl van de bank af. Enorme blauwe plek op d’r koppie.

Morgen hebben we hier straatfeest. Echt heel leuk want de straat bestaat 10 jaar dus hebben ze/we het groots aangepakt. Springkussens, paardjes enzo. Helemaal leuk! En zondag is er een zomer festival hier in Kasteel de Haar. Dus wij hopen op toch een droog weekend!

En laten we nu ook maar eens gaan hopen op zomers weer want dit is helemaal niets zo. Die harde wind enzo. Bah…

Nou daar ga ik weer… tot later!

Arola

Jeetje klinkt wel heftig zeg, maar goed dat je maatregelen hebt getroffen. idd je moet niet met je laten sollen en jij bent de baas! Maar moeilijk is het wel kan ik me zo voorstellen.

Je weekend klinkt erg leuk, geniet ervan!

Ik hoop ook op mooi en droog weer…want maandag gaan we bbqen :smiley: want…Lynnepin is dan jarig! 1 jaar wordt die kleine smurf alweer!

@ Arola idd niet schuldig voelen hoor al kan ik dat goed begrijpen, ik denk dat het alleen maar goed is als je het nu aanpakt. Kinderen die thuis grenzen krijgen hebben daar later alleen maar profijt van!

Marjolein ik hoop voor je dat het maandag prachtig weer zal zijn! En wat gaat dat toch snel he!

Hier nog steeds niet ongi, wel last van mijn buik gehad van de week hele gemene steken dus het zal er wel aan komen

prettig weekend

ps hoe is het met de anderen??