he ingrid je bent mij voor.
Ik wilde het net gaan plaatsen.
@san2001 wrote:
he ingrid je bent mij voor.
Ik wilde het net gaan plaatsen.
Ja sorry ik kon mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen! :oops: :mrgreen:
Gefeliciteerd!!
Stiekem en familie,
Gefeliciteerd hoor met jullie knul :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Geniet ervan!
Groetjes chico.
Jaaah weer een baby
Van harte gefeliciteerd (nogmaals )
Heb nu dan toch echt maar eens het schemaatje aangepast!
Oh jee ik ben de volgende… :shock:
jaja…spannend ingrid!
Stiekem; gefeliciteerd meis!!! :dance: :dance: :dance: :dance: lekker genieten van je zoon!!!
jajaja ingrid…nu ben jij aan de beurt…schiet al lekker op :inlove:
@ Stiekem
Van harte met de geboorte van Jari!!!
Meiden, bedankt voor de felicitaties!!!
Jari is een heerlijk ventje en we genieten heel erg van 'm. :inlove: :inlove: :inlove:
Ingrid: you’re next idd, spannend he?
hoi dames, zo weer even een berichtje van mij. Linn is morgen gewoon 6 maanden!!! Dus morgen is een beetje een dubbele dag, feest en een beetje spanning. We moeten morgen namelijk naar het z’huis voor haar afgrijselijke blaf/hijg. Daarbij komt dat ze een beetje verkouden is en nu dus klinkt als een 80 jarige - kettingrokende - vrouw. Maar ondanks het gehoest nu is er een enorme lach op d’r gezicht daarna. Ze is een heerlijk meisje!
@stiekem; fijn dat je geniet meis!! :inlove: :inlove: En wat een leuke kaartje :inlove: thnx :-*
@arola; is Lin van de 26e?? Leuk N.oëmi ook namelijk…dus het scheelt precies 3 maandjes
Hoe is het gegaan vandaag??
hier alles goed…kleine meid gaat echt met de dag dingen leren niet normaal zo snel
Ze heeft vandaag gewoon op het grote bed (ons bed dus ) van rug naar buik gedraaid…zo lief :inlove:
Het wordt ook steeds leuker…en arola ik vergeet nooit wat jij zei…met 2/3 maanden krijg je een btje ritme er in en gaat het allemaal wat makkelijker…nou je hebt echt gelijk hoor :thumbup:
ook heb ik een mei tai wrap gekocht! Helemaal super…wat een handig ding zeg…kreeg hem vandaag op de post en heb hem gelijk gebruikt…mw heeft namelijk rond etenstijd altijd een huiluurtje…niks willen wel moe zijn etc.etc…nu in de draagdoek gedaan en ze was stil…tevens heeft ze heel ff er in geslapen…dus ik ben helemaal happy
@ stiekem, bedankt voor het kaartje
@ arola hoe is het gegaan?
Hier gaat alles wat minder , heb een borstontst. Bah!
Kloos~ heerlijk he die mijlpaal en het besef dat je het goed doet en alles lekker gaat (mar dat komt nog bij jou hoor let maar op)
En ja Linn is van de 26e dus een feestje vandaag hahaha.
Marjolein~ balen he van je ontsteking. je borsten hebben het echt zwaar hoor met al dat regelen enzo. Linn zit ook weer een beetje te schipperen tussen 4 a 5 voedingen en dat merk ik ‘s avonds wel. Ik probeer zo min mogelijk te kolven en de natuur zijn werk te laten doen. Maar dan heb ik s’ avonds al wel wat last van tintelingen hoor. Meiss ik hoop voor je dat het snel over is en dat je het kan volhouden met BV. En als het niet meer gaat dan heb je iig alles eraan gedaan om het te laten slagen. Toch?
Maar goed Linn werd nog even onderzocht in het z’huis en ze begint een verkoudheid te krijgen. Dit is nog maar het begin en ze hebben nog wel even de longarst erbij gehaald en die wilde echt even bij haar binnen kijken. Dus de operatie is echt wel nodig. Als je haar hoort hoesten is om naar van te worden. Net met slapen gaan was echt ellendig voor d’r. Volgens mij heeft ze echt pijn in d’r keeltje. De longarst heeft een kuurtje voorgeschreven die moet ik halen als ik echt denk nu is het nodig. Dus we kijken het aan. Eind september is dus de kijkoperatie en dan moet ze 1 nachtje blijven en ik mag gelukkig ook blijven.
Ook nog wel leuk nieuws… de helft van onze tuin ligt…yeahhh en het wordt echt moooi. Als het klaar is show ik nog wel even.
Nu naar bed… ben moehoooo
oja Stiekem~ wat een origineel kaartje, prachtig!
opgeven ga ik niet hoor! Ook hier sla ik me wel weer doorheen! Ik ga nu minstens voor de 1e 6 maanden volledige bv!
Zielig voor je meisje, hopelijk valt het allemaal mee! En fijn dat jij bij dr mag blijven! Om de hoeveel uur voedt jij nu dan? En krijgt ze er ook al wat naast?
@arola; wat sneu zeg…dus ze moet echt een kijkoperatie ondergaan? naja misschien ook wel beter om nu te doen…maar ik vind dr ook nog zo klein…
@marjolein; bah balen van je borstontsteking zeg! Niks aan…ik weet niet wat je dr tegen kan doen eigenlijk…heb het gelukkig nog niet gehad!
En ook ik ga voor de 6 maanden hoop dat het ook lukt als ik straks werk :shifty: :shifty:
Linn wordt al groot.
Stiekem, bedankt voor je kaartje, apart kaartje zeg. Leuk!
Kloos, je meisje wordt ook al groot.
Ingrid, hoe bevalt je verlof?
Hier alles oke. Nog steeds druk en niet met zwanger worden bezig. Heerlijk.
Linn krijgt rond de klok van 7.00 uur / 11.00 / 15.00 / 17.00 / 19.00
zeg maar en als ze dus langer doorslaapt valt er soms 1 voeding af. Ze krijgt nog vrijwel geen bijvoeding. Ben een beetje begonnen met rijstebloem en ga van het weekend beginnen met broccoli of wortel. Dan heeft ze iig de 1e 6mnd BV gehad. Voorlopig ga ik door omdat ik haar in het z’huis ook graag BV wil geven (troost/thuis gevoel enzo). En dan gaan we afbouwen hoor.
Nou spreek jullie later weer!
dus tussen 7 en 7 krijgt ze niks meer? En slaapt ze dan ook? Ben benieuwd wat ze van groente vindt!
Marjolein, alvast een fijne 1e huwelijksdag morgen!
Wij waren afgelopen woensdag 4 jaar getrouwd.