Ja, nog steeds errruuug rustig hier… :?
Ga morgen weer voor controle en dan wil ik een inleiding afspreken voor zaterdag (if possible), want dan ben ik ook 41 weken inmiddels.
Ben benieuwd, maar ik zal proberen jullie morgen een update te geven!
spannend stiekem :shifty: :shifty: :shifty:
hoest nu???
Helleu,
Nou, heb een afspraak staan voor inleiding voor morgen!!! :dance:
Heb nu 1 cm ontsluiting, dus schiet niet echt op, maar heb goeie hoop voor morgen! :mrgreen:
Moet om 06.00 bellen om te vragen of er plek is.
Neem wel de laptop mee, maar eens kijken of ik daar nog wat mee ga doen… dan kan jullie op de hoogte houden en anders horen jullie t via San (van de aug-mama’s).
OOOOOOOOO Stiekem!!!
wat spannend!!!
Heeel heeel heel veel succes!!!
:-*
Dank je meid! :-*
Zet hem op meiss! We denken aan je!
:-*
Je weet nog niet hoe laat je mag he?
Ik heb verlof meiden!
Wat een heerlijk gevoel zeg!
Ben bekaf maar vanaf volgende week is mijn enige verplichting zorgen dat Brigitte op tijd op school komt en daarna lekker rustig aan!
Ingrid: geniet van je verlof! :dance:
Nee, weet nog niet of ik mag. Als ik bel om 06.00 uur en ze hebben plek dan moet ik me voor 08.00 melden.
Heb wel na t toucher van vanochtend zo nu en dan harde buiken die wat pijnlijk zijn. Maar heb ze ongeveer 3x in t uur.
stiekem; succes morgen!! Hopelijk gaan ze je inleiden
ingrid; heerlijk zeg…verlof :thumbup: …wist niet dat je al zover zwanger was joh…wat gaat het hard zeg!!
hier een iets minder vrolijk gezicht heb vanmiddag 2 verstandkiezen laten trekken…en heb nu echt een zeurende pijn :x maja…ff doorbijten gaat vanzelf weer over… :eh:
stiekem,succes morgen,ik hoop voor je dat ze snel een plekje hebben en dat je bevalling dan ook een beetje doorzet!
Hang in there!!
Beebje,je hebt nog maar even om het zelf te doen hoor
Ik kom morgen weer neuzen!
groetjes schaapie
Stiekem, succes!
Dit las ik over stiekem bij haar maand mama’s:
Vanmorgen om half 5 vliezen spontaan gebroken. Daarna rustig
En om 10.30 uur:
Lig inmiddels aan het infuus en de weeen worden sterker. Moet ze echt wegzuchten nu. Komen om de 2-3 minuten.
oh wat spannend zeg,misschien heb je nu je kindje al op je borst liggen,spannend!!!
Succes!!!
groetjes schaapie
nog geen nieuws :shifty:
Nee ik kijk ook al om de haverklap in dat andere topic maar helaas nog niets.
We wachten (on) rustig af!
spannend :shifty: :shifty: :shifty:
krijg het gevoel van mijn eigen bevalling nu…apart hoor…
stiekem meis ik hoop dat je snel je kleine in je armen hebt!!! :-*
Eindelijk bericht van Stiekem:
Jari Dave is geboren om 19.32. Hij weegt 4420 gram en is prachtig! Ik ben moe maar voldaan.
Van harte gefeliciteerd met je zware man.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Stiekem, hub en grote broer van harte gefeliciteerd!!!
STIEKEM + FAM GEFELICITEERD MET JARI DAVE
en nu genieten
gefeliciteerd met jullie zoon en broertje!!!
Wat een zwaar jongetje maar gelukkig ben je voldaan!
Geniet ervan!!!
groetjes schaapie