@kloos
Als het zo is gaat het vanzelf over. Ik heb ze meerdere keren per jaar al jaren lang zo van af mijn 16e. Volgens de huisarts is het gewoon gauw onrustig daar bij mij en ik krijg ze zo vaak dat al die rommel er tegenin nemen ook niet goed is. Dus ik zit ze uit, ff geen sex, braaf katoenen slipjes en het is in een dag of 4 weer over…
Over je vraagje over meer zin in sex na de pil. Ik had echt geen sex drive meer na 2 jaar de prikpil en dat is nu zeker verbeterd. De eerste 2 weken zonder pil was echt heel erg (leuk).
@kloos
Als het zo is gaat het vanzelf over. Ik heb ze meerdere keren per jaar al jaren lang zo van af mijn 16e. Volgens de huisarts is het gewoon gauw onrustig daar bij mij en ik krijg ze zo vaak dat al die rommel er tegenin nemen ook niet goed is. Dus ik zit ze uit, ff geen sex, braaf katoenen slipjes en het is in een dag of 4 weer over…
Over je vraagje over meer zin in sex na de pil. Ik had echt geen sex drive meer na 2 jaar de prikpil en dat is nu zeker verbeterd. De eerste 2 weken zonder pil was echt heel erg (leuk).
ow ok…hmm balen dat je ze zo vaak al krijgt…ik heb er nog nooit last van gehad, dus weet ook niet precies hoe het voelt.
Ik vond het al erg dat toen ik getrouwd was en we op huwelijksreis waren ik pijn kreeg bij het plassen, bleek dus blaasontsteking. Dus lijkt mij helemaal niks als je dan een schimmel hebt…
Gaat het dus helemaal vanzelf over als je een paar dagen een katoenen onderbroek draagt?
ow norma…ik zie dat je al een poos overtijd bent(zie banner)? Maar ben je deze maand nog aan 't ontpillen dan? btje nieuwsgierig :oops:
Ik zal zo ff een nieuw deeltje openen!