Juni 2008 stoppers #2 **Al 2 zwangeren!!**

ik wil best t lijstje vanaf de volgende topic overnemen… maar dan moet je me even zeggen hoe t moet.

Gewoon de namen, nod’s, leeftijd, en hoeveelste kindje op een lijstje zetten.

Als je een fotoprogramma ofzo hebt, kan je dat doen :slight_smile:

Thanks!

Met 30 pagina’s ofzo, kan je een deeltje 3 openen van onze juni stoppers :wink:

Dan kan je het lijstje in het 1e berichtje van je zetten en daarin ook steeds aanpassen.

MEIDEN K HEB VAKANTIE!!!

Zo goedemorgen! :mrgreen:

Ik reageer ff niet hoor.

Ik wil het lijst je ook wel doen

:doh: ziet nu dat het al geregeld is!

Haha

fijne dag meiden!!!

xx

vliegje, ik ga dat vanavond even bekijken… nu eerst als de sodemieter van de bank af en na mijn werk…

Hallo

Nou mijn ongi is alweer zo goed als afgelopen…gelukkig! Het viel dus allemaal mee :wink:

@Vliegje wat super dat je een leuke dag hebt gehad, en van die andere fotograaf…wat een brutaliteit!

Ik wil het lijstje ook wel bijhouden hoor…ben opzich ook wel handig in dat soort dingen…maar wie het eerst kotm wie het eerst maalt :wink:

@ Stiekem

Ik vind het ook prima hoor dat je van 2 walletjes snoept :stuck_out_tongue:

@ Ingrid

Fijne vakantie…lekker hoor! Wij hebben gister ook eindelijk onze huwelijksreis geboekt…nog 45 dagen en dan hebben wij vakantie :slight_smile:

Ik ben nog steeds aan het wachten op werk…:s…om gek van te worden

Heb net ff gebeld en het is nog steeds rustig…

Ga zo dus maar ff Almere onveilig maken…we moeten nog opzoek naar trouwschoenen voor mijn aanstaand;) haha klinkt wel grappig

Heb gister een boek gekocht over zwanger worden…lekkere dikke pil…en ik hou niet van lezen :s Martin (mijn vriend) vroeg me moet ja daarvoor studeren ofzo om zwanger te worden…dus ik ja wist je dat niet dan. Dus hij zegt nou dan heb je nog flink wat te doen…haha!

Meiden Fijn weekend allemaal, en jullie zien me vandaag of morgen wel weer verschijnen.

Liefs, Marjolein

PS: zijn jullie wel al allemaal aan de foliumzuur…??? want in het boek staat: dat als 40% van de vrouwen die nu geen foiumzuur slikken, wel foliumzuur gaat slikken dat dat in nederland 22 openruggetjes met jaar scheelt…en dan nog maar niet te beginnen over het roken gedeelte…echt schrikbarend…

Nou als ik straks mijn pil van 370 blz uit heb…dan ehh…kunnen jullie me alles vragen :wink: haha!

Haha studie over zwangerschap :slight_smile: Ach, het is leuk om te lezen denk ik!

Ik slik al 2 maanden nu foliumzuur :wink:

Hi meiden, ben een beetje afwezig de laatste tijd. het zit allemaal niet zo mee. Maar ik slik ook al 2 maanden foliumzuur.

Kus, Gitje

Ik slik ook al twee maanden foliumzuur.

Verder geen nieuws hier, alles gaat goed maar kan jullie nog steeds niet bijhouden.

Goh we zitten nog niet half in Juli en al twee zwanger. gaat goed hier.

Kuss Miranda

gelukkig dat jullie het al slikken. Ik zelf slik zwangerschapsvitamine…zit ook foliumzuur in. heb al 1 pot op daar zaten er 90 in. Dus ben al ruim 3 maanden aan het slikken :slight_smile: Beter teveel…dan te weinig :slight_smile:

Liefs, marjolein

Gitje, gaat het een beetje met je??

Hallo meiden

Ik was even druk met van alles, vandaag weer werken van 7.00-15.00 sinds een lange tijd en dat was even wennen. Heb het ff te druk gehad om alles bij te houden.

Ik ben foliumzuur gaan slikken toen we bij de HA waren om te bespreken dat ik wilde stoppen met de pil dat was in mei geloof ik.

Hier nog geen ongi in zicht wel veel afscheiding en een branderig gevoel dus ik denk een schimmelinfectie bah :frowning:

Prettig weekend allemaal!!

@ Norma

Hoelang wacht je nu al op je ongi???

@marjolein

Ik had 6 juni mijn prikpil moeten halen. Nu dus 5 weken hormoon vrij.

hallo dames,

heb er weer een lange drukke werkdag opzitten.

marjolein, als jij er handig in bent en het wil doen, mag jij het van mij ook wel doen hoor… haha… dan hoef ik niet alles uit te zoeken hoe ik iets moet doen.

verder geen nieuws hier… ben erg moe, maar dat komt van het werken…

oja mannen, haha. zat ik van de week te vertellen dat ik waarschijnlijk vrijdag mijn eisprong had, gaat ie allerlei grappen maken over eieren… heb je je ei al gevonden?? oh, dan moet ik maar eens op zoek naar een zacht eitje… en ga zo maar door… haha

gitje, hoe gaat t dan met je??? Is alles ok?

Ik ben ook al 2 maanden aan het foliumzuur… trouwend, wie nog wil, ik heb nog steeds een bijna volle doos met etos zwanger worden vitamines… ik heb nu andere… Dus wie wil? Zonde anders.

@CVS wrote:

hallo dames,

heb er weer een lange drukke werkdag opzitten.

marjolein, als jij er handig in bent en het wil doen, mag jij het van mij ook wel doen hoor… haha… dan hoef ik niet alles uit te zoeken hoe ik iets moet doen.

verder geen nieuws hier… ben erg moe, maar dat komt van het werken…

oja mannen, haha. zat ik van de week te vertellen dat ik waarschijnlijk vrijdag mijn eisprong had, gaat ie allerlei grappen maken over eieren… heb je je ei al gevonden?? oh, dan moet ik maar eens op zoek naar een zacht eitje… en ga zo maar door… haha

gitje, hoe gaat t dan met je??? Is alles ok?

Ik ben ook al 2 maanden aan het foliumzuur… trouwend, wie nog wil, ik heb nog steeds een bijna volle doos met etos zwanger worden vitamines… ik heb nu andere… Dus wie wil? Zonde anders.

Ehh bedoelde je mij? :angel:

btw vliegje mijn NOD is 27 juli

nee, bedoelde marjolein… :?

maar ik zie nu dat ik het berichtje van jou er overheen heb gelezen, jij was eerder zie ik… :oops:

vechten jullie het maar uit hoor. haha… maakt mij niet uit. :smiley:

Mij maakt het ook niet uit hoor…daarom zei ik wie het eerst komt wie het eerst maalt…

Ga dr geen ruzie om maken :stuck_out_tongue: hoor :wink:

Ik hoef de etos pillen niet hoor. Slik mama puur van vsm…voel ik me toch al een beetje mama :wink:

hoihoi,

vandaag vet gechilld :lol: gisteren vet vroeg werken, bioscoopje gepakt Hancock ofzo en daarna verjaardag. Ik was bek en bekaf…vanochtend kon ik er niet uit komen…we zouden gaan klussen in ons huis, bedoel verven enzo :wink: maja…weer niks van gekomen. Snap dr niks van dat ik zo moe ben en vlagen van misselijkheid heb. Zou ik dan echt zo aan 't ontpillen zijn??

ik slik al vanaf uhmm eind mei foliumzuur, dus dat zit wel goed hoor marjolein…maaruh als je nog meer leuke nieuwtjes/feitjes hebt uit je boek, let me know…kan dr nog wat van opsteken :slight_smile:

ingrid; lekker genieten van je vakantie!! ga je nog ergens naar toe??

marjolein; al een keuze gemaakt waar jullie heen gaan op huwelijksreis??

norma; hoop niet dat je een schimmelinfectie heb voor je! maandag maar ff naar de huisarts, denk ik?

gisteren hoorde ik dat een vriendin van ons zwanger is…al 12 weken…wist wel dat ze al bezig was en ik gun het haar van harte! Maarrrr ergens wil je zelf dan nog sneller zwanger worden :oops: :oops:

Nog een weekje wachten en dan benieuwd of ik ongie wordt…

Voor de rest geen nieuws hier…

oh ja vraagje; is het nou echt waar dat als je met de pil bent gestopt dat je meer zin in sex hebt?? ik bedoel… ik had eerder wel zin, maar hoefde niet perse vaak. Nu denk ik er elke dag wel aan (ben soms wel te moe voor elke dag, maar om de dag zeker wel nu :o ) Of komt het omdat je graag zwanger wilt worden en dat je daarom meer zin heb?? hmm :think:

Ik flans wel een lijstje in elkaar en open een nieuwe topic, na een paar keer gun ik jou de eer! Geen ruzie!

:mrgreen: