ja dat zou kunnen maar ga nu al uiit van 30 dagen omdat ik met die clomid medicijnen zit he … moet eig nog t ziekehuis ff bellen om te kijken of ik een positieve eisprong heb gehad…
aah das minder nou hopen dat de volgende ronde raak is …
nou na bijna 6dagen overtijd te zijn geweest ben ik vanmorgen dan toch weeeeer ongesteld geworden terwijl dat haast niet mogelijk is met die medicijnen van mij… dus heel vreemd allemaal… moet toch weer binnenkort naar t ziekenhuis dus weer ff na vragen hoe en wat… maar vind t behoorlijk klote! (sorry hoor)
en hoest hier?? hoop goed! we blijven duimen!! :thumbup: :thumbup:
dag dames!
alles goed hier?vandaag weer ziekenhuis geweest…heb wel een eisprong gehad maar later dan normaal…krijg een contactpersoon die al me vragen "kan"beantwoorden enzo… dus dat’s wel fijn,… moet binnenkort ff “vrijen” en dan meteen na t ziekenhuis ofzo om te kijken of de sperma van me vriend wel blijft leven in mij… ofzo iets… dus hele toestanden wordt er gek van mja je moet er wat voor over hebben he…
(K)
Hoiiiiiii
Ik zie dat je 5 dagen over tijd bent, spannend. Hoop het van harte voor je dat het komt door een beebje in je buik.
Hoe is het verders met iedereen?
Hier alles goed .
kus claudia
hey hey ja ik snap t ook allemaal niet meer… zie nu dak al iets van 15 dagen overtijd ben :S ben vandaag naar t ziekenhuis geweest weer voor een inwendig onderzoek… deed best pijn! maar daar was nog niets bijzonders op te zien zei die … alles nog heel klein… moet woensdag weer terug… zit nu op me 10e dag … ohww word gek hiero! ken af en toe geen beeb meer zien:( en op me werk zie ik nix anders dan zwangere of pasgeboren beebs…(mja nu let ik er ook echt op denk)nou laat woensdag wel weer ff weten hoe en wat…
hoest hier met iedereen>??? hopelijk goed!
wie en wanneer is de volgende zwangere van ons clubje??
Assy , waardeloos die onzekerheid steeds.
Spannend woensdag. Zal voor je duimen meid.
Hier gaat alles goed.
Zou ook wel willen weten hoe het met de rest is.
Kus claudia
Goedemorgen dames,
Claud fijn om te lezen dat het goed gaat .
Assy hopelijk krijg je goed nieuws te horen…
Dit geldt natuurlijk ook voor de andere dames.
Hier gaat alles goed. De kwaaltjes zijn verwaarloosbaar, het buikje begint redelijk in de weg te zitten, maar mag denk ik niet klagen .
Nog ruim drie weken werken en dan heerlijk verlof. Kan niet wachten want door de groeiende buik en de hele dag zitten (achter mijn bureau) niet meer zo prettig en de beeb trappelt dan ook lekker tegen ribben…
Groetjes
Truus
Hoi Truus,
Lekker meid, bijna verlof.
Gaat opschieten nu he.
Ik zit ook al weer bijna op de helft :mrgreen: .
Weet je wat je gaat krijgen?
Gaat idd erg snel. We weten niet wat het gaat worden. Vind het leuker dat het een verassing blijft…
Groetjes
Truus
Thnxx Dames…
nou woensdag is er weer nix uitgekomen moet zondag weer terug… de 4e x deze week! mja hou me zelf maar ff voor dat t voor een goed doel is!!
laat t vande week wel weer ff weten hoe en wat!
damn bij jullie gaat ook snel! hopelijk wel alles in orde enzow?!
nou spreek jullie snel!
:-*
Wat een geduld moet je toch hebben Assy :hug: :-*
We blijven duimen voor je :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Dag dames…
hier weer ff een update van mij…
nou ik ben blij dak zondag geweest ben want die gyn zei hele andere dingen tegen mij… die andere zeiden dak eerst 12 eispronge moet hebben gehad voor ik andere medicijnen zou krijgen enzo… deze gyn zei van nee we gaan t na je volgende menstruatie waarschijnlijk al toepassen en hij vroeg an mij waarom t zaad van me vriend maar 1x was getest… d8 dat die andere t verstand wel hadden … niet duss. moet tussen de 1e en 3e dag van me ongesteldheid weer ff naar t ziekenhuis en dan gaan ze weer baarmoederslijm weg halen en t zaad van me vriend testen… en dan krijg ik injecties 2 per dag… hopen dat dat werkt… maar nu gaan ze tenminste Echte stappen ondernemen…
niet dat ik dit allemaal zo leuk vind maar wil toch wel graag een kindje…en daar moet je dus veel voor overhebben … ik dan iig…
sorrry voor me lange verhaal maar moest t ff kwijt…
hoest hier???
:-*
hoi meid,
Wat goed dat je nu echt geholpen wordt :thumbup: .
Niet leuk die onderzoeken enz., maar hopelijk effectief. Wat je zegt je moet er veel voor over hebben, maar het wachten zal vast beloond worden, :hug: :-* .
Hier gaat alles goed, geen klachten.
We hebben de 20wk echo gehad en die zag er goed uit.
We krijgen er een meid bij :inlove:
kus Claudia
hoi meiden, kom ook nog eens ff langs :oops: .
Assy, veel succes met alles, hopelijk lukt het snel he.
Claud, leuk zeg, nog een meid erbij, proficiat .
ik ben weeral ongi, we beginnen nu dus aande 18de ronde. ik ga morgen bellen naar de gyn voor een afspraak en Kurt gaat bellen naar de uroloog voor een zaadonderzoek.
…
hey dames!
alles goed hier?? nog nieuws? tis wel erg stil hier haha
maar daar komt nu verandering in
ik moet maandag naar de Gyn om 16uur voor een baarmoederfoto!!! :shock: als alles daar van binnen goed is en voor alles open staat ofzo haha dangaan we beginnen met IUI me is zoo happy!!
dus t gaat allemaal snel nu gelukkig!! ben erg zenuwachtig … schijnt nogal gevoelig/pijnlijk te zijn zo’n foto…
nou laat t jullie z.s.m weten!
groetjess AsSy
Het is idd heel stil hiero.
Wat fijn dat je binnenkort met verdere stappen ga beginnen.
Succes en veel geluk meid :-*
Hoop op goed nieuws voor je dit jaar.
Kus Claudia
hey dames!
nou hier weer ff een update van mij … na die maandag (baarmoederfoto)moest ik woensdag weer terug komen voor bloedprikken en inwendige echo en ze stonden allemaal perplex dat ik uit me eigen een eisprong kreeg!
dus meteen een afspraak gemaakt voor savonds pregnyl te prikken en vrijdags met iui behandeling te starten:D het was heel spannend maar ook heel snel voor bij!.. nu moet ik nog ruim een week wachten voor ik kan testen
ben zooo benieuwd!! hoest hier met alle dames?? nog nieuws??
ooh spannend Assy :D. ik duim he.
bij mijn man hebben ze vandaag sperma uit zijn bijbal gehaald. daar hebben ze levende zwemmertjes in gevonden :mrgreen: en meteen ingevrozen. volgende maand of in mei beginnen we heir met IVF.
jaa haha zeker spannend!!
maar voor jullie dus ook zo te zien!! duim hier ook voor jullie!! hopen dat t meteen goed gaat! wel goed nieuws dat ze zwemmertjes hebben gevonden:D
:thumbup:
keep me posted!