Oeps ik zie het ja… Bij de juli stoppers is het een beetje druk!
Clau, ik weet wat je doormaakt, ik was eind mei uitgerekend. Vorige week was het 13 jaar geleden dat ik zwanger werd van de eerste…
Ook met moederdag heb ik het altijd moeilijk. Ik heb dan zo’n verdriet om het moeder zijn zonder kinderen…
Zoals je aan mijn onderschrift kan lezen was het dus niet goed. Vrijdag weer. Ik heb er weinig hoop op dat het dan wel goed is… maar ergers toch ook wel. We gaan gewoon maar door, wat kan je anders!
Hey dames!!
alles goed hier??
nou zoals jullie zien ben ik 1 dag overtijd en t lijkt wel een hele tijd! ghahah want door die medicijnen die ik moet slikken voor mijn PCOS ben ik altijd op “tijd” geweest met menstrueren… heb vanmiddag wel testen gekocht maar durfde t nog niet… denk dak t morgen ochtend tog maar ga doen! en nu maar afwachten/hopen & duimen!!
nou dames veel succes en sterkte hier!!
dikke kuss
nou dames goeiemorgen…
nouja “goeie” heb vanmorgen een test gedaan en die was Weer negatief! snap er nix van… door die medicijnen ben ik altijd op “tijd” en nu 2 dagen overtijd…morgen maar weer m’n gyn bellen…
hoest hier voorderest???
hey jammer van de nega test . maar ja, het kan nog altijd he.
ik ben ook overtijd maar ik weet niet juist of mijn cyclus weer zo kort zal zijn of niet dus wss word ik nog gewoon ongi van de week.
nou dames gister dan ongie geworden en damnzz wat erg! ben t nog nooit zo erg geweest en pijn dat t doet!
moet woensdag weer naar t ziekenhuis voor een check-up en morgen weer beginnen met Clomid…
hoest hier.,.??
en tashke… weet jij al wat meer??? ben benieuwd !
Meiden, hoe gaat ie met jullie.
Hier zit ik op het wachtbankje.
dikke kus Claudia
Claud, spannend, ik duim voor je hoor :thumbup:
Assy, jammer zeg (sorry, lees het nu pas :oops: ), hopelijk is deze ronde een goede ronde he, ook voor jou duim ik :thumbup:
ik sla deze ronde over, ga de pil nemen omdat we de eerste week van augustus op vakantie gaan en ik wil niet ongi zijn dan. volgende ronde gaan we weer verder met klussen :mrgreen: .
Kurt heeft hier een potje staan, dat gaan we van de week is vullen se hihi dat dat ook eindelijk getest wordt.
Zal voor je duimen claud. Hoop echt voor jullie allemaal dat het snel raak mag zijn… :-*
Truus
maakt niet uit hoor… haha
lees dit ook niet elke dag…
maar heb net weer me klusperiode gehad… nu weer ff afwachten… de dokter zag t rooskleurig in hahah hij zei eigenlijk moetje nu naar huiis en je hele leuke dingen gaan doen
dus dat hebben we gedaan:D
ben benieuwd nog iets van 13 daaagies wachten ofzo… echt spannend hoop t zo …
mja duim voor jullie allemaal!
en tot snel!
:-*
Assy, spannend meid. Zal voor je duimen :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: .
Ik heb goed nieuws, ik ben weer zwanger :dance: :mrgreen: .
Nu hopen en duimen dat het goed gaat,
dikke kus voor jullie allen :-*
wooow gefeliciteerd Claud
YEAHOOEEE
Gefeliciteerd Claud!!!
ben blij voor jullie:D
thx meiden :-*
Ik ga verder duimen voor jullie :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
hey meiden~!
alles goed hier??
nou zoals jullie zien ben ik niet zwanger tis weer niet gelukt… moest weer naar t ziekenhuis weer inwendige onderzoeken en bloedonderzoek gehad.moet maandag weer terug bloed prikken om te kijken of ik wel of niet een eisprong heb gehad en of onze klus (minuutjes) effect hebben gehad
He Assy, wat jammer . Wel weer spannende tijden he. Ik ga nog harder voor je duimen.
Dikke kus Claudia
jah dat zeker~!~
thnxxxx.!!!
hoest met jou en je buikie??? gaat hopelijk allemaal goed?
hmzz 1 dag overtijd… maar durf nog niet te testen… heb nu al tevaaak een nega test gehad… mjaa hoest hier?? nog zwangere onderons?? en hoest met Claud?? nou meiden succes en duim weer verder voor jullie :thumbup: …
hey meiden… nou zoals jullie zien ben ik 3 dagen overtijd… snap er nix meer van… had nou de goedkoopste test een keer gehaald en die gedaan maar zoals altijd negatief hoest hier voor de rest met iedereen??
nou, wie weet Assy. mss later eisprong gehad? en dat de test daarom negatief is?
ik ben zaterdag weeral ongi geworden. ronde 16 nu.