Hoiiiiiiiiiii
Hier gaat alles zijn gangentje.
Volgens mij heb ik mijn vruchtbare periode net gehad, dus moet ik over een kleine 2 wk ongi worden, denk ik.
We hebben alleen weer amper geklust, bijna niet.
Dus het wordt hem vast weer niet .
Kus Claudia
Nou ja duimen dan maarā¦
Hier verder niet veelnieuws. Volgens mij heb ik vandaag/ of gisteren mijn ei. Afgelopen weekend flink :oops: ā¦
Dus duimen maar en blijven oefenen.
Truus
Hey meiden,
hier was ik weer ⦠tis weer een tijd geleden :oops: sorryā¦
ben ondertussen eindelijk (na 6 !! maanden!!) ongie geworden doormiddel van medicijnen die ik van de gyn heb gehad want heb t PCO-syndroom ofzo iets iig blaasjes op me eierstokken enzo en ken niet makkelijk zwanger raken en ongesteld raken dus nu helpen ze me een handje doormiddel van medicijnen maar anyway⦠moest vandaag weer naar t ziekenhuis en kreeg nu een dubbele dosis omdat het nog steeds niet goed is
hopen dat dat werkt!
maar hoest hier met iedereen?? al zwangeren onder ons??
en sorry dat ik zo lang niets van me liet horen!
Groetjess AsSy
Assy, das balen. En ik ben nu al ongedulig :oops: , jij hebt verdorie 6 mnd moeten wachten op een ongi :shock: :hug: .
Met de medicijnen gaat het je vast lukken.
Ik duim voor je.
Truus, duimderduim.
Het mag je tijd nu wel wezen he, op naar een kerstkindje .
Hoop dat we snel met zn allen kunnen beppen in een dec. of jan. mamas topic
Kus Claudia
ps Ik zit denk ik op het wachtbankje, denk dat ik het weekend ongi moet worden, liever niet, maar de kans deze maand is wel errrrugggggggg klein op een beebje.
Goedemorgen,
Assy iig fijn dat je weet waar het aan ligt en nu dus serieus bezig kan gaan.
Claud zal voor je duimen.
Heb gisteren mijn ei gehad en flink geklutst dus hopen dat het wonder spontaan gebeurd. We zijn van de week bij de uroloog geweest. Er is waarschijnlijk een spatader gevonden op de "bal"van mijn vriend. Hij moet volgende week een echo laten maken om dit te bevestigenā¦
Normaal hoeft dit geen probleem op te leveren, maar door zijn bijbalontsteking functioneert zijn (rechter) bal al niet meer (waarschijnljk) al er dan bij de andere een spatader zit is de kans groot dat dit de oorzaak is van de verminderde zaad(kwaliteit).
Ik heb begrepen dat de hoeveelheid 14 is terwijl dit normaal >20 is. Dus nog even volgende week afwachten. De uroloog zei dat er zeker een kans bestaat om gewoon zwanger te raken, maar dat we moeten plannen wanneer we klussen. Ik heb al aangegeven dat ik mijn temp al in de gaten houdt.
Hij gaf wel aan dat als dit allemaal niet het gewenste resultaat opleverd, we bij de gybacoloog terecht komen en dat we dan in de mmm terecht komen om ons een handje te helpenā¦
Nou goed, ik vond het geen slecht nieuws omdat ik eigenlijk al in de gaten had dat een spatader alleen een "makkelijke"behandeling was en kans geeft op verbeterde zaadkwaliteit.
Afwachten dus⦠en duimen
Groetjes
Truus
Hallo dames,
Hoe is het bij jullie?
Zoals jullie al zien aan mijn banner, ben ik āwaarschijnlijkā zwanger. Ik heb vanmorgen twee keer positief getest. Het zou nog heeeel vroeg zijn, maar ik begreep op het forum dat de test alleen positief is als je ook zwanger bent. Zal wel opgelucht zijn als ik ook idd echt overtijd benā¦
Groetjes
Truus
wooow proficiat Truus
Geweldig Truus, zo zie je maar het wachten wordt beloond :-*
he meidenā¦kwam weer even voorbij fietsenā¦
WAUW TRUUSSSSSSSSSSSS van harte meisā¦
foto foto foto !!!
Lekker genieten meis, klim maar op die roze wolk !!
Voor de rest van de meiden⦠:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Dank jullie wel. Het is best wel onwerkelijke allemaal. Het ene moment denk je dat je de mmm in gaat en aan paar dagen daarna heb je een positieve test in je handen. Hebt niet echt last van kwaaltjes. Af en toe hoofdpijn en 's avonds een beetje een weeig gevoel in mijn maag.
Vanacht wakker geworden van een behoorlijk vervelend gevoel in mijn liezen. Misschien bandenpijn??? Heb gisteren nogal intensief gesport.
Hoe was dat bij jou Diaantje?
Hoe is het met Claud en Tashke?? Hebben jullie nog nieuws?
Groetjes
Truus
Ja meis, ook ontzettend last van gehadā¦en nogā¦maar vind het ok altijd wel weer moeilijk aan tewijzen waar hetp recies vandaan komtā¦heb ook die reuma heā¦om over de bekkenpijn maar tezwijgenā¦
Maar sporten moet gewoon kunnen heb ik begrepen, als je het maar iets rustiger aan doetā¦lichaam geeft vanzelf aan als het net iets teveel is geweestā¦
Ging net even stukkie fietsenā¦pfffā¦banden speelde gelijk weer opā¦
Maargoedā¦het hoort erbijā¦geniet met volle teugenā¦want diep van binnen vind ik het toch ook wel weer jammer dat mijn buik straks weer weg is en alle kwaalttjes die erbij horenā¦
fijn weekend allemaal !!
xxx
Hey meiden,
Hoe gaat het hier al nieuwe ontwikkelingen/ nieuws/ roddels?
Groetjes
Truus
Hoi Truus,
Op een of andere manier loopt ons topic niet echt he.
Er waren ook niet veel juni stoppers.
Een paar weken geleden had ik ff een dipje mbt mijn miskraam nu gaat het weer goed.
Ik kan het soms niet los laten, omdat mn schoonzus nog zwanger is ( ik was maar 3 weken later zwanger dan haar). En dan is het soms erg confronterend dat je ziet wat zij meemaakt en bij ons weg is. Zij gaat bijna bevallen en ik moet maar eerst weer zwanger zien te worden en dan met goede afloop.
Hier gaat alles zn gangentje.
Heb oa het druk met mn opa helpen en mn schoonmama.
Verder moet ik weer veel geduld hebben voor mn komende eitje.
Ik denk dat ik vanaf volgende week mn vruchtbare dagen heb.
Heb langere cyclussen na mn miskraam.
Maar ja we zien wel.
Hoe gaat het met jou? Lekker aan het genieten.
Ben je al bij de vk geweest en wanneer echo enzo?
Kus Claudia
Hoi Claud,
Hier gaat alles zijn gangetje. Niet zo veel last van kwaaltjes, gelukkig. Alleen 's nachts wel eens wakker van krampen in de onderbuik/lies en af en toe een beetje misselijk, maar heb verder absoluut niets te klagen.
Duim echt voor je dat je ook (weer) snel zwanger bent. Kan mij wel voorstellen dat het soms moeilijk is geconfronteerd te worden met iemand/ je schoonzus als deze in de dezelfde periode uitgeteld is als jij zou zijn geweest. Dat is behoorlijk k*t als je niet zo goed in je vel zit.
Ik had het je al gezegd, maar mijn cylcus werd echt regelmatig van de pillen van de Etos/ zwanger worden. Had een vaste cyclusduur van 34/35 dagen. Misschien toch proberen?
Groetjes
Truus
Hallo meiden,
Ook ik ben een juli 2007 stopper! Ik was vrijwel direct zwanger maar kreeg na 6 weken een miskraam. Daarna ben ik geopereerd aan een endometriose cyste en ben ik nu dus al bijna een jaar bezig!
Omdat ik dus endometiose heb zit ik al in de medische molen. Vrijdag heb ik weer een follikelmeting, dus reuze spannend.
Het lijkt me leuk om met andere juli-stoppers te kletsen.
hoi,
Welkom hier.
Maar jij bent een juli stopper en dit is juni. Geeft niet hoor, maar je kan denk ik beter daar schrijven, dit topic loopt niet echt.
Heel weinig juni 2007 stoppers.
Wat rot dat je een miskraam hebt gehad. Helaas weet ik hoe je je voelt.
Ik heb ook een miskraam gehad bij 6 wk en ben nu ook een jaar bezig.
Ik was 3 juli a.s. uitgerekend.
Spannend vrijdag, zal voor je duimen.
Claud, is zo rot he dat ide datum dan dichterbij komt . ik hoop dat we allemaal binnenkort zwanger zijn hoor. ik heb eens laten pendelen en ik zou in de 6de maand bevallen, dit jaar natuurlijk niet meer. ze kon niet zeggen welk jaar dus nu maar hopen dat het volgend jaar is he.
Natasja, dat hoop ik dan ook voor. En liever dat de pendel niet klopt en je gewoon nu al zwanger bent
heey meiden!!
nou ik moest maandag naar de gyn voor inwendig onderzoek, waren er eindelijk 2 gegroeid moest woensdag weer terug komen waren ze nog meer gegroeid en vrijdag weer terug komen en waren ze bijna helemaal goed! dus ben nu eindelijk in me vruchtbare periode
en kennen we eindelijk aan de slag⦠nu is t wel een beetje jammer dat mijn vent nog moet werken vandaag! ahahahha
mja nou moet ik maandag weer terug komen voor een eisprong meting etcā¦
dus ben benieuwd!!
hoest hier allemaal met iedereen???
hopelijk goed!!