Jammer dat je weer ongi bent geworden.
Spannend wat het zaadonderzoek gaat vertellen. :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: .
Deze ronde zal bij mij ook niet raak zijn.
Hebben door alle narigheid, niet tot nauwelijks geklust.
Waren allang blij als we konden slapen en rust hadden.
Als ik nu zwanger zou zijn, ben ik onbevlekt ontvangen .
Nee hoor zo erg was het nou ook weer niet.
Maar die keer dat we het gedaan hadden was niet in mn vruchtbare periode. En nu weer erna.
Dus die ei is echt gemist.
Maar zwanger worden, is ff op de achtergrond, hebben zoveel emoties gehad.
In een week tijd is mijn oma overleden , Dewi geopereerd en hebben we te horen gekregen dat mn schoonmoeder borstkanker heeft.
Dus dat gaat ff allemaal voor. Kan de gevoelens bijna niet meer plaatsen.
Op naar betere tijden zeggen we maar.
Kus Claudia
Goedemiddag,
Ben er nog wel hoor. Tashke jammer van de :evil: :evil: ā¦
@Claud wat een vervelende dingen allemaal, zal je wel niet in je koude kleren gaan zitten. Hoop dat je snel ook weer leuke berichten krijgt. :hug:
Hier niet veel te melden. Ben het eigenlijk een beetje zat aan het worden iedere maand maar weer dezelfde onzekerheid/spanning/ verhalen te melden. Vandaar dat ik niet zoveel heb gereageerd. Ben deze maand bewust er niet meer zo mee bezig. Waarschijnlijk gaat mijn vriend morgen zijn prutje inleveren en voor de rest zien we wel weer.
Sterkte Claud
Groetjes
Truus
Claud hoe gaat het met je?? En heb je verder nog nieuws.
Hier nog niets te melden. Het onderzoek is gedaan. Waarschijnlijk aankomende maandag de uitslag. Heb inmiddels mijn ei alweer gehad, dus wederom op het wachtbankje.
En hoe gaat het met jou Tashke???
Groetjes Truus
stilletjes hier he? maar ja, we zijn ook nog maar met 3 hihi dus kan dat gebeuren.
Truus, hopelijk een goede uitslag he? het was toch voor een zaadonderzoek he? Kurt zou dat deze maand ook doen maar is er nog niet van gekomen . hij zegt altijd wel iets maar het doenā¦
mijn ei komt er bijna aan dus nog ff klussen hier
hoi meiden,
Alles gaat goed hier.
Spannend Truus, hoop een goede uitslag voor jullie.
Enne misschien ben je ondertussen wel zwanger :thumbup: :thumbdown:.
Natasja, succes met klussen :mrgreen:
Ik zit nu af te wachten wat mn lijf gaat doen.
Ik zit nu op dag 37. Vorige cyclus was 36.
Mijn vriend wil nu dus dat ik toch ga testen.
Klinkt stom, maar daar heb ik geen zin in. Ben overtuigd dat er niks is, dus vind ik het zonde van de test.
Wacht liever ff af. Al heb ik wel eens, zo lijkt dat dan, dat als ik test en hij is negatief, dan wordt ik de volgende dag ongi :?
Ik moet straks werken van 17-21. Nu wil hij voordat ik weg ga, eerst nog ga plassen :lol: om te kunnen testen.
Zeggen ze wat over vrouwen :mrgreen: .
Nou jullie horen het wel.
Alvast fijn weekend.
Dikke kus Claudia
Heb getest, uiteraard negatief. Ongi komt u maar
Hallo,
Hoe gaat het met jullie? En Claud al duidelijkheid?
Hier even iets minder. De uitslag van vriend is terug en het is niet goed. De beweeglijkheid was niet goed⦠Hij krijgt geloof ik binnen twee weken een afspraak met de uroloog en dan kijken we wel verder.
Ik weet dus niet of het voor op dit moment mogelijk is om op een normale manier zwanger te raken
Groetjes
Truus
Truus, wat vervelend. Zeg maar gerust K@*.
:hug:
Hoop toch dat het voor jullie nog gaat lukken op de ānormaleā
manier .
Ik ben vanmiddag ongi geworden. Gelukkig nu maar, niet zwanger zijn en geen ongi is ook niks.
bah mijn hele cyclussen zijn in de war :?
Kus Claudia
Hoe is het met jullie?? Tashke???
Hier alles goed. Erg druk op het moment.
Groetjes
Truus
Claud, wat rot zeg dat je cyclus zo in de war is. ben je al eens naar de gyn geweest? want ik had vorige keer van de gyun pilletjes gekregn om mijn cyclus terug op^orde te brengen.
Truus, spannend zeg voor jou. wanneer ga je testen???
ik ben hier al weer de 4de dag bloed aan het verliezen . de nacht van vrijdag op zaterdag had ike cht hevige buikpijn en heb ik ook heel veel bloed verloren. nu is het zon heel donker bloed, wss oud bloed maar het is neit zo veel meer.
Ik heb van het weekend al getest, maar denk dat ik te vroeg zat. Normaal wordt ik iedere keer woensdag op donderdagnacht ongesteldā¦
Mijn temp was vanmorgen iets gedaald, dus kan ook zijn dat ik iets eerder ongesteld wordt. Denk dat ik als ik woensdagmorgen niet ongesteld ben er een test tegenaan gooi.
Heeft jouw vriend al een onderzoek gehad?
Groetjes
Truus
Truus, dan hoop ik dat je niet ongi wordt en een posi test zult hebben woensdag :thumbup:
nee, mijn man heeft nog altijd geen onderzoek gehad. hij zegt iedere keer wel van, nu ga ik een afspraak maken, maar het kopmt er nooit van :evil: .
Jammer dat je man nog niet is geweest Tashkeā¦
Vanmorgen was mijn temp nog verder gedaald dus verwacht dat ik ongesteld ga worden⦠eigenlijk had ik het al verwacht na mijn emo-dipje afgelopen zaterdag. Nog even wachten, denk dat ik snel duidelijkheid zal hebben.
Groetjes
Truus
Helaas deze maand niet geluktā¦
Begin april gaan we naarde uroloog voor verder onderzoek en dan maar verder kijkenā¦
Groetjes
Truus
Truus, balen hoor.
Heel veel succes en sterkte bij de komende tijd en dingen die gaan komen :thumbup: :thumbdown: .
En ik hoop wederom dat het de volgende ronde toch raak mag zijn bij jullie.
En dat hoop ik ook voor Natasja en natuurlijk ook voor mij.
Dikke kus allemaal :-*
ps Natasja, kan je je man echt niet zover krijgen dat hij voor onderzoek gaat
Ha meidenā¦ik breek ff inā¦
Heb in het begin ook mee zitten kletsen maar omdat ik het gevoel had dat ik er te veel mee bezig was ben ik gestopt hier bij jullie te schrijvenā¦
Kan jullie in ieder geval wel ff vertellen dat hier nog steeds weinig zwangerschap isā¦Het duurt ook iedere keer eeeeeerg lang voordat ik ongie wordt dus snap er weinig vanā¦maar goed we wachten af en klussen gewoon doorā¦
Heb niet alles terug gelezen maar wil ff iedereen die zwanger al is heel veel succes wensen en de meiden die nog druk bezig zijnā¦hoop dat we allemaal snel zwanger zijn!!
Succes!!!
Ik breek weer uit!! :lol:
hoi El73, jammer dat je nog niet zwanger bent.
Ben je er nu niet meer zoveel mee bezig? Is som moeilijk he.
Wat zijn bij jou lange cyclussen en heb je dat vaker gehad?
Truus, Natasja, hoe ie meiden?
Hallo
Ella dat is idd lang geleden. Jammer dat je ook nog niet zwanger bent.
Hier is alles goed. Heb eigenlijk het zwanger worden een beetje van mij afgezet. Heb eigenlijk altijd al het gevoel gehad dat het weleens langer zou kunnen duren, dus zie wel hoe het loopt.
Als het dan alsnog spontaan gebeurd is het alleen maar mooi, maar heb echt sterk het gevoel dat we de mmm ingaan en dan niet op de natuurlijke manier zwanger raak. Waarom zou ik mij er nu nog zo druk om maken .
Ben op het moment alleen nog bezig met 's morgens mijn temp op te nemen en ik slik voor de zekerheid nog foliumzuur en verder helemaal niets. Moet zeggen dat dat best wel oplucht.
Over twee weken moet vriend naar de uroloog en dan horen we wel hoe het verder gaatā¦
Hoe is het verder met jullie dan???
Al positief nieuws??
Groetjes
Truus
hey hier ben ik ook weer even.
ik mag dinsdag een dagje in het ziekenhuis blijven. ze gaan mijn baarmoeder schoonmaken, ik verlies altijd al vanaf mijn eisprong bruin bloed en daarna zoud at dus niet meer mogen gebeuren. de gyne denkt dat er een poliep of zo zit. Kurt gaat zijn zaad wel laten tetsen hoor maar wanneer⦠tja, dat is een andere vraag.
Hallo meiden,
Hoe gaat het? Nog nieuws onder de zon?
Tashke??
Hier verder niet zoveel te melden?
Groetjes
Truus