Ik ben ongi
laters
Jammer Claud, beterschap…
Heb vandaag mijn ei, want mijn ovu test was vanmorgen negatief. Dus vanaf nu :thumbup: :thumbup: :thumbup: .
Groetjes
Truus
misschien voor de zekerheid vanavond nog effe… we zien wel
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :-*
Hoe gaat ie met iedereen?
Leuk weekend gehad?
Mijn ongi is bijna weg, dus daarna zien we wel weer.
Voorlopig moet ik toch geduld hebben voor mn ei in zicht is.
groetjes Claudia
Goedemorgen,
Ja super weekend gehad. Mooi weer, lekker met de honden gewandeld en eindelijk bevestiging gehad van mijn eisprong… Dus zit op het wachtbankje.
Verder gaat alles goed en met jullie???
Groetjes
Truus
Klinkt allemaal goed Truus.
De duimen draaien voor je :-*
Truus, nog 8 dagen wachten. Lekker aftellen he en hopen op goed nieuws.
Mijn meisje moet geopereerd worden. We zijn al zo lang aan het tobben met haar, echt zielig.
Nu wordt ze 14/2 geopereerd, keel - en neusamandelen gaan eruit.
Wel spannend allemaal. Dewi kan er alleen maar van opknappen, toch vind het wel een beetje eng.
A.s. woensdag is er een voorlichtingsavond en moeten we naar de aneasthesist.
laters, waar is iedereen verders?
Goedemorgen,
@Claud, heb dat zelf vroeger ook gehad als kind. Kan mij eigenlijk alleen maar herinneren dat ik het zo fijn vond dat ik de hele dag appelsap en waterijsjes mocht hebben. Volgens mij beleef je het als kind toch anders dan je ouders het doen. Misschien valt het allemaal nog wel mee…
Haar maar even extra verwennen.
Hier alles goed. Las van wat klachten en gisteren een temp dip gehad en vandaag dus een stijging, maar ja kan van alles betekenen he.
Moet zeggen dat het me deze maand wel zwaar valt om te wachten. Vind het toch wel vervelend worden om al een aantal rondes bezig te zijn, terwijl je eigenlijk verwacht/hoopt zo zwanger te zijn…
Groetjes
Truus
Claud, is wel eng he, die gedachte van een operatie bij je kind. ik weet nog goed hoe bang wij waren toen ze bij Alexi die port-a-cath gingen steken, dat was dan vlak bij zijn hart, krijg je echt de kriebels van maar het was zo gebeurd en Alexi heeft er weinig last van gehad, de chemo was heel wat erger.
Truus, ik ken eht maar al te goed hoor. ik hoopte (tegen beter weten in eigenlijjk, want na een hersteloperatie bij de man word je niet zomaar zwanger) ook dat ik direct of toch in de eerste maanden al zwanger zou zijn. valt echt wel tegen als je dan zo lang (ale, lang…) bezig moet zijn. eigenlijk zouden we alledrie tegelijk zwanger moeten worden, anders blijft er uiteindelijk maar eentje over en dan moet die tegen zichzelf praten :lol: .
Idd Natasja :lol: .
We zijn al met zo weinig hier.
Hopelijk worden we alle 3 snel zwanger. :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Zou idd leuk zijn…
Begin hem wel echt te knijpen, had woensdag een dipje in min temp en nu al twee dagen 37.1…
Vanaf woensdag ook al last van ongiekrampen en 's avonds knap misselijk (helaas voor vriend…)
Groetjes
Truus
Truus, hoe gaat ie?
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Hier staat het klussen ff op een laag pitje, ik ben steeds ziek enzo. Bah bah bah. Enne mijn meisje die gaat ff voor. Die is ook steeds ziekies.
Het zwanger worden is ff op de achtergrond.
Komt later wel weer.
Kus Claudia
Nog geen rode duivels. Dacht vanmorgen een positieve test te hebben, nmaar bleek dat er urine op het venstertje geplakt zat… Dus niets bekend. Nog even afwachten dus… Mijn temp blijft wel hoog, maar ja dat is eigenlijk iedere keer wel voor mijn ongesteldheid.
Hoe is het verder met jullie.
In ieder geval beterschap claud. :hug:
groetjes
truus
Halloooo,
Hoe is het bij jullie?
@Claud alweer beter? En je dochtertje?
Hier niet zoveel te melden. Voel me niet goed vandaag. Vanmorgen is mijn temperatuur flink gedaald (zoals iedere keer voor mijn :twisted: :twisted: ). Verwacht dus dat het weer niet is gelukt deze maand.
Groetjes
Truus
Dat zou jammer zijn Truus, hoop dat je toch zwanger bent.
Is het zaad van je vriend al onderzocht, dat zou toch gebeuren?
Ik voel me weer beter en met Dewi gaat het ook wat beter weer.
tot morgen, :-*
Helaas ben ongesteld…
Mijn vriend laat zich nu onderzoeken. Hij wilde deze week nog even afwachten…
Groetjes
Truus
pffft zo jammer Truus . als ik deze maand ongi word gaat ook Kurt zijn zaad laten onderozeken.
Truus, nou moe , niet leuk :hug: . Wel heb je een mooie regelmatige cyclus, bijna de laatse 4 van 35. Hoop dat je wat verder weet over je vriend zijn zaad. Ga voor jullie duimen en hoop heel erg voor je dat de volgende ronde toch raak mag zijn.
Natasja, het is ook voor jou spannend wat betreft het zaad he.
Duim duim.
Hier gaat het ff niet zo lekker, mn oma is erg ziek en ligt nu op sterven. .
Het lijkt wel of ik alleen maar naar nieuws heb, bah.
Hoop dat ze niet te lang hoeft te lijden, het is zo zielig.
tot snel Kus Claudia
Meiden, waar zijn jullie. Hoe gaat ie?
Hier ff een rotweek achter de rug en nog wel moeilijke momenten.
Mijn oma is overleden en vrijdag gecremeerd .
Dewi heeft de ok goed doorstaan en ze gaat nu opknappen.
laters, xxx Claudia
Claud, gecondoleerd en nog veel sterkte, is nooit leuk als er iemand sterft . en hopelijk is Dewi snel weer opgeknapt :thumbup: .
ik ben zaterdag ongi geworden, we beginnen dus aan ronde 9. Kurt gaat deze maand nog (hoop ik) zijn zaad laten testen, dan weten we daar toch al iets van of het eigenlijk wel zin heeft om nog verder te oefenen.