Juni 2007 stoppers - DEEL 2

Hoiiiii iedereen!!!

check eventjes m’n indicator/banner !!! (hoe je t ook wil noemen) :smiley:

woww gefeliciteerd Assy :smiley:

Thank you!! :smiley: heb wel 3 testen gedaan konden t niet geloven hier :smiley:

hoest met jou voor de rest dan???

kan het wel geloven hoor, dat je 3 testen hebt gedaan, zou hetzelfde doen denk ik :smiley: .

met mij goed hoor. morgen afspraak bij de gyne, dan zal ik weten hoe het verder moet :smiley: .

haha ja inderdaad… heb er nog 1 liggen maar die doe ik maar niet heb geen nut hahahah :smiley:

oh spannend vandaag dus! ben benieuwd!! laat t me maar ff weten :slight_smile:

succes!!!

jeehoeeee 10 april me eerste Echo :smiley:

haha sorry maar moest het ff kwijt :D:D

Assy gefeliciteerd :thumbup: . Eindelijk goed nieuws.

Tashke nu jij nog…

Heeft iemand al iets vernomen van Claudia??

Hier gaat alles goed,

Groetjes

Truus

correctie gyn heeft me weer terug gebeld en moet 7 april al:D

iemand nog wat te melden???

Joehooeeee

dinsdag me 1e echo gehad :smiley: was heeeeeeeeeel erg zenuwachtig… me mannetje was gelukkig mee… enn… enn… we hebben t hartje horen en zien kloppen :D:D (L)

nou moeten we 1 mei weer voor een 2e echo:D

hoe is het hier voor de rest???

Hallooo,

Hier alles prima. Assy hoe was de echo??

Gr. Truus

Hooooooooiiii :smiley:

de 2e echo was nog veeeel mooier :smiley: haha het groeide mooi hartslag was goed alles was toppie (Y) :smiley: (voor foto(s) mogen jullie wel even op mijn hyves kijken :smiley: http://www.assy24.hyves.nl )

ennn ik mag nu opzoek gaan naar een verloskundige :smiley: hoef voorlopig niet meer naar t ziekenhuis :smiley:

:dance:

hoest hier met iedereen??

Oh wat fijn Assy, dus allemaal goede berichten van jouw kant.

Hier alles goed. Elin groeit als kool en “kleine” is d’r zo snel af… dus echt genieten van dat moment als het bij jou zover is. Echt superleuk hoor een kind

Gr. Truus

ik gaat zeker genieten van alle kleine en grote dingen :smiley:

ben zo blij :smiley:

maandag voor het eerst naar de verloskundige… spannend…

morgen vast vloer halen voor de kamertjes en dan vrijdag avond misschien al een kinderwagen bestellen :smiley: zaterdag met mijn mams op stap effe lekker shoppen :D:D (jaja vakantiegeld he :wink: )

tis alleen zo snel op :frowning:

hier voor de rest alles goed??? :open_mouth:

groetjes…

Gister hebben wij een geslachtsbepaling laten doen :smiley:

en wij krijgen een MEISJE :D:D

ik zei t al vanaf t begin dat t een meisje zou zijn … :smiley:

op de terug weg (almere/lelystad) begaf onze auto het, radiator is kaduk :frowning: mjaaa wel goed nieuws gehad en gezien… alles zat er op en er aan :smiley: voetjes waren bijna 3 cm :smiley: zoooo lief zag t eruit allemaal :smiley:

alles goed voor de rest met iedereen hier???

ooohhh een meisje :D, proficiat :smiley:

thnxx thnxx :D:D

hoest met jou dan?? enne met de IVF enzo??

wij zijn hier nog altijd aan het wachten op papieren van LIFE ( fertiliteitskliniek in Leuven). zodra we die hebben kan ik weer een afspraak maken bij de gyn en dan zal ik horen hoe het verder gaat.

hey meiden!!

hoe is t nou hier??..

met mij en de kleine meid gaat alles Top :smiley:

:thumbup:

ze is al lekker aan t indalen en ze maakt dr mama nu al errug moe:P haha…maar maakt nietss uit…

hoop weer iets van jullie ook te horen… we zijn zoooo stil geweest de afgelopen weken/maanden!

super Assy :smiley: , jij kan al bijna gaan beginnen aftellen :D.

wij zijn hier eindelijk bezig met IVF :D, gisteren is er 1 bevrucht eitje teruggeplaatst dus het is nu afwachten :smiley:

Oeehhh SPANNEND Tashke :smiley: !!!

Das goed nieuws!! :slight_smile:

ben hard voor jullie aan t duimen :thumbup: :thumbdown: :pray:

ik ben echt benieuwd!

hoop snel wat goed nieuws van je te horen! :smiley: