super boefje!!! :thumbup:
Gelukkig boefje !!
Boefje: Hartstikke fijn!!! Volgens mij kun je nu al haast niet wachten tot de volgende keer, lijkt me zo
Vanmorgen heerlijk met de kleine man gezwommen. Wat een waterrat, hij bleef maar in ht water springen :lol:
Daarna even bij mijn moeder op de koffie (thee eigenlijk) en toen nog met schoonma shoppen. Een truitje gescoord bij de outlet van m* etam. Die had ik een week of 10 al in het oog maar vond het toen nog te vroeg, en nu niet meer te krijgen in de gewone winkel maar dus wel in de outlet. :dance: Kom maar op met de buik dus.
De dag was dus zo om, nu even lekker bijkomen achter de pc en straks lekker met een boek op de bank.
Plut, hoe gaat het met je voet?
Lekker hè, zwemmen met je peuter!!! Vind ik ook heerlijk om te doen!!
't gaat goed met m’n voet, heb het heel goed gekoeld en er is geen zwelling gekomen. Schoenen dragen is nog wel pijnlijk omdat het open is geweest en bont en blauw is… Maar als ik maar rustig loop, gaat het wel!
Verder ben ik gisteren weer terug geweest bij de Arbo en met hem afgesproken dat ik die 2 ochtendjes voorlopig volhoud. Dat gaat ook prima voor mij, dus wat mij betreft een goede afspraak!!
Meiden, ik had van de week een stukje van m’n site naar de Kok-redactie gestuurd en die is nu op de verhalenpagina geplaatst :dance: :dance: :dance: Hier is de link, kunnen jullie 't ook lezen als jullie willen:
Klik hier
Plut,
:inlove: Wat een lief stukje heb je geschreven, wat leuk dat Matthijs er zo mee bezig is
Ben even niet misselijk, dus gauw schrijven! Ik mag echt niet klagen hoor, ik heb nog niet één keer naast de wc-pot gezeten. Maar heb wel de hele dag door dat weeïge gevoel, nergens zin in, nergens trek in. Gaat wel weer over, bij André begon ik me rond de 12de week een stuk beter te voelen, dus ik hoop dat dat nu weer zo is.
Mooie buiken heb ik gezien, Plut en Boefje… Lief hoor! Ik heb ook eindelijk een redelijke foto van de mijne kunnen maken. Is nogal lastig via de spiegel, ik krijg steeds zo’n rare flits. Maar Alex werkt nu zoveel dat het er steeds niet van komt om hem de foto te laten maken en ondertussen groeit die buik van mij maar door en is het echt tijd voor de eerste foto!
Plut, wat een ontroerend stukje over Matthijs en zijn kleine zusje. Wat heerlijk hoe hij kan verwoorden wat er in zijn hoofdje omgaat.
BTW, het is inderdaad vrij standaard hier, zo’n keizersnede. Als er ook maar even iets niet helemaal volgens het boekje gaat staat het operatieteam al klaar, bij wijze van spreken. Maarik ga er toch echt voor vechten nu hoor, ik wil zo graag in ieder geval proberen om het natuurlijk te doen. Natuurlijk niet ten koste van de gezondheid van ons kindje, maar met mijn bouw en lengte kan ik een iets groter kindje volgens mij best aan.
Beterschap met je voet, wat een pechdag had jij zeg!
Tara, wat naar dat dat onderzoek je zo’n pijn deed. Ik wou maar dat het allemaal niet nodig was en je gewoon lekker spontaan zwanger werd. Ik heb nog steeds hoop hoor, je ziet maar aan mij dat het ook in ronde 17 nog kan. Ik hoop dat het gauw woensdag is en dat je dan een uitslag krijgt waar je wat aan hebt.
Sophia, wat leuk dat de doop zo geslaagd was.
Mooi zo Boefje, weer een goede echo, zo willen we het zien! Op naar de 20 weken echo.
Nou, dan ga ik maar eens kijken of ik een fotootje (of twee) kan plaatsen…
Ineke, flinke buik al en wat een leuke foto van andre
Hier gisteren heerlijk geshopt, kwam echt met tassen vol thuis en bijna alles voor mij 3 broeken en wat shirtjes. Ik ben klaar voor de rest van de zwangerschap wat mijn eigen kleding betreft. Lekker hoor, zo in een keer slagen. Was lekker met mijn moeder naar Alkmaar en daar hebben ze veel meer winkels met zwangershapskleding dan bij ons.
Sinds vrijdag wat plofjes in mijn buik :inlove:
Oooh, Boefje, heerlijk die plofjes hè!!! Geniet er maar lekker van! En super dat je zw.schaps garderobe nu compleet is, is vaak nog een heel gedoe om leuke spulletjes te vinden, vind ik…
Ineke, wat een prachtbuik al :inlove: :inlove: Heerlijk idee dat daar zo’n mooi wondertje in groeit :-* En wat is André toch een cutie!!! :inlove:
Ik ben zelf een klein beetje van slag, in het dec.mama’s topic heeft een moeder haar kindje verloren dit weekend
Vind het zo onwerkelijk…
Plut, :hug: ik heb net even bij de decembermama’s gelezen, wat erg.
Bij de novembermama’s al 2 prematuurtjes. Bah, dat zijn geen leuke verhalen.
Zo…hier weer eens een berichtje van mij.
Zit ik net te zeggen dat mn verlof is ingegaan, en dat ik vaker kom schrijven vanaf dan. Beval ik gewoon 2 weken voor de uitgerekende datum. Jawel, je leest t goed. Zaterdag 22 september om 19.33 uur, ben ik bevallen van een prachtige zoon, genaamd Bram. :inlove:
Met bram gaat t allemaal prima.
Met moeders helaas iets minder…Ik heb borstonsteking gekregen, met daarover een flinke griep. Zo erg dat ik niets mer zelf kon lopen/douchen/voeden/toilet bezoeken. Gelukkig begin ik nu weer een beetje op te krabbelen. Maar vandaar dat ik t nu kan pas laten weten.
Nou…ik hoop dat k eerdaags weer wat meer in staat ben om wat bij te komen lezen enzo…maar wilde het toch even laten weten aan jullie.
:-*
YEAAAAAAH TRUUSJE EN HUBBIE GEFELICITEERD MET JULLIE ZOONTJE BRAM!!!
Geniet ervan en we willen graag fotos zien als je weer een beetje bij bent, geniet van je kraamtijd,het gaat zo snel voorbij helaas !!! O ja enne beterschap :hug: :-*
Plut: Wat erg voor je mede-zwangere, ik heb het verhaal gelezen,kan me voorstellen dat het indruk op je gemaakt heeft :hug:
Truusje, van harte gefeliciteerd met je zoon Bram.
hopelijk gaat het snel weer wat beter met je en idd dan de foto’s…
Truusje van harte gefeliciteerd met je zoon BRAM!!!
Geniet ervan meid! Zoals Juul al zegt, voor je’t weet is het voorbij, en het is zo’n heerlijke tijd!
Hier gaat alles goed! We zijn enorm aan het genieten van onze kleine vent, gisteren alweer 4 maand!
Vreselijk Plut, van je mede decembermama…
dikke :hug:
Boefje geniet maar fjin van de plofjes!
ff ons prachtige mannetje showen
Truusje, gefeliciteerd met je zoon Bram!
Doe het maar rustig aan, zodat je weer goed kan herstellen!
Hier nog even een paar foto’s van Jesse:
Truusje: Van Harte Gefelicteerd met jullie zoon Bram!!!
Ik hoop dat het een beetje met je gaat, ik heb vroeger meerdere malen een borstonsteking gehad dus ik weet hoe ziek je ervan kan zijn!! Ik hoop dat je je gauw wat beter voelt en lekker kan genieten van je kleine mannetje!
Plut: wat een afschuwelijk bericht, ik hoop dat het een beetje met je gaat, want dit brengt je wel van slag… :hug:
Liefs Taartje
Boefje: Sorry, ik vergeet het beste paard van de stal !!! :oops: :oops: Heerlijk he die plofjes?? Geniet ervan meid :inlove: :-*
En Ineke wat een heerlijk mannetje is andre toch en je buik :inlove: :inlove:
Famke: Jou andre is ook om op te vreten, ik wil hem wel een keer “live” zien hoor !!!
Sophia: Wat een heerlijk ventje en die haartjes !! :inlove: :inlove:
Tara: Hoe is het met jullie?? Wanneer moet je weer naar de gyn???Sorry maar ik vergeet elke keer vanalles :roll: :oops:
Truusje, wat een verrassing! Van harte gefeliciteerd met jullie zoon Bram. Wat vervelend dat je zo ziek bent (geweest). Ik hoop dat je snel opknapt zodat je lekker van je grote wonder kunt gaan genieten. Doe maar rustig aan.
Boefje, wat fijn dat je beebje al contact met je zoekt :inlove: Echt heerlijk lijkt me dat weer. Geniet er van! En wat goed dat je kleren hebt kunnen scoren. Ik slaag alsmaar niet. Het is hier echt nog warm buiten, maar de zomercollectie is zo goed als op. En met André had ik pas in november positiekleding nodig, dus alles wat ik heb is winter.
Plut, wat zal je geschrokken zijn. Wat een vreselijk bericht, je ergste nachtmerrie. Sterkte ermee.
Leentje, ik snap het heel goed hoor. Als je gewend bent om veel te werken, dan gaat er een wereld voor je open als je ineens hele dagen thuis zit. Je zou denken dat je dan zeeën van tijd hebt, maar dat is helemaal niet zo. Ineens kun je van alles wat je eerst niet kon en is de dag nog tekort Geniet maar lekker van je mooie meisje en je hoeft je nergens voor te schamen, hoor :lol:
Mirjam, wat een beauty is André zeg! Echt een superknap manneke.
Net als Jesse, wow, ook al zo prachtig. Nou kan het natuurlijk zijn dat ik zwaar bevooroordeeld ben, maar ik vind het toch opvallend hoe mooi de baby’s van de junistoppers zijn!
Tara, hoe gaat 'ie nou? Kreeg jij vandaag niet de uitslag van je onderzoek? Ik ga straks even teruglezen, want ik weet het niet precies meer. Ben duidelijk uit vorm wat dat beteft, want ik vergat vrijdag gewoon de verjaardag van mijn mama. :oops:
Toen ze hier was hebben we samen een cadeau voor haar uitgezocht en daarna heb ik er helemaal niet meer aan gedacht… Hoezo een beetje veel met mezelf bezig?
Het gaat hier trouwens lekker. Ik durf het bijna niet hardop te zeggen, maar het lijkt wel of de ergste misselijkheid voorbij is. De laatste drie dagen gaat het echt stukken beter. Zou wel heerlijk zijn als het zo vroeg alweer voorbij is. Als het volgende week nog zo lekker gaat ga ik weer beginnen met sporten, want ik mis het wel.
Ah, zie nu dat het woensdag is Taar, nog even geduld dus. Ik duim voor je hoor!