Ik ben helemaal in mijn nopjes, vanmorgen bij het boodschappen doen hoefde ik niet te betalen :dance: .
De Jumbo hier in de buurt had flyers rond laten brengen in de hele regio, er zouden 200 prijswinnaars zijn die zijn boodschappen niet hoefde te betalen, en als je daar niet bij hoorde kreeg je een fles shampoo. Ik ging boodschappen doen, geen wekelijkse boodschappen omdat manlief van de week al een aantal dingen gehaald had, maar toch voor een kleine 40 euro, geef ik de flyer af bij de kassa en sta ik eigenlijk te wachten op de fles shampoo, zegt de kassiere: Gefeliciteerd, u hoeft uw boodschappen niet te betalen. Ik was helemaal blij en verbaasd! Toch maar weer mooi 40 euro bespaard :dance: :dance: :dance: !
Bedankt Jumbo Druten!
Wat een leuke actie en dan vooral ook nog als je wint :dance:
Scheelt toch weer!
jammer dat je dan geen grote deed, maar toch 40 euro, lekker hoor! leuke actie!!!
Dat is fijn :thumbup:
Wow wat een leuke actie…en vooral dat jij net 1 van die winnaars was :mrgreen:
Wowh dat is nog eens leuk boodschappen doen. Heerlijk hoor 40 euro bespaard. :thumbup:
Ik zou hebben gezegd, wacht even ben wat vergeten :mrgreen:
maar super die actie, en natuurlijk van harte gefeliciteerd :dance:
@Gab wrote:
Ik zou hebben gezegd, wacht even ben wat vergeten :mrgreen:
maar super die actie, en natuurlijk van harte gefeliciteerd :dance:
haha ja precies…

Dat is leuk :thumbup:! Hier zit sinds een week ook de Jumbo, ik ben er blij mee, vind het zo’n heerlijke winkel.
Ik dacht dat je de vierde in de rij was
@Karin2 wrote:
Ik dacht dat je de vierde in de rij was![]()
Heb ik een keer gehad.
en ik had een pakje shag in mijn handen :mrgreen: en dat was het
Nou ja toch mooi meegenomen

Ik ben momenteel niet zo blij met de jumbo… :roll:
Heb ik eindelijk vakantie wordt de super de boer onder ons om gebouwd tot Jumbo. Dus nui zit ik lekker in mijn vakantie thuis te luisteren naar geboor, getimmer, gezaag, gesloop, gesleep…
-zucht-
Maar als mijn vakantie over is de dag dat ik weer moet beginnen, gaat hier de jumbo open, dus kunnen wij ook genieten van de jumbo. 8)
Maar waarom moeten ze nou precies gedurende mijn vakantie gaan verbouwen… :wall:
Leuk zeg :thumbup:
Zo Femke, dat is lekker zeg :thumbup: :thumbup: :thumbup: Inderdaad jammer dat je niet je kar vol had :lol: :lol: Een echte Hollandse opmerking trouwens he :shifty: :mrgreen:
Daar zijn we dan ook Hollanders voor, om echt Hollandse opmerkingen te maken :mrgreen: .
@mallivy wrote:
Ik ben momenteel niet zo blij met de jumbo… :roll:
Heb ik eindelijk vakantie wordt de super de boer onder ons om gebouwd tot Jumbo. Dus nui zit ik lekker in mijn vakantie thuis te luisteren naar geboor, getimmer, gezaag, gesloop, gesleep…
-zucht-
Maar als mijn vakantie over is de dag dat ik weer moet beginnen, gaat hier de jumbo open, dus kunnen wij ook genieten van de jumbo. 8)
Maar waarom moeten ze nou precies gedurende mijn vakantie gaan verbouwen… :wall:
ik ben ook niet blij met Jumbo, lees Jumbo bedankt steeds als cynisch, zo erg is het :oops:
Hier wordt de super ook verbouwd, maar eerst moet al het super-spul op, en dan krijg je overal 2 van. Op zich heel leuk, maar ik wil dat niet altijd. Gelukkig kan ik het kwijt bij de voedselbank :thumbup:
De producten die ervoor in de plaats komen vind ik 9 van de 10 keer niet fijn… En ik spaar dus braaf al mijn bonnen om te zien waar ik mijn geld aan uit geef, en ik ben tegenwoordig meer kwijt bij de super/jumbo. Het is gewoon duurder en dat was volgens mij niet jumbo’s plan 8)
Wat betreft duurder bij de Jumbo, je zou inderdaad denken dat het goedkoop is, maar echt niet hoor. De A-merken zijn iets goedkoper dan bij andere winkels, maar Jumbo eigen winkelmerk is soms nog duurder dan het A-merk. Ik kijk vaak op de schap, daar staat dan bij: prijs per kilo/liter, en toen vergeleek ik eens de schatkistje van red band met die van de jumbo, zak was goedkoper, maar er zat ook minder in, prijs per kilo was duurder :shock: . Nee, voor goedkoop shoppen ga ik naar de aldi of lidl.
Jumbo heeft bijna alle goedkope producten eruit gehaald en eigen merk producten erin gelegd, maar die zijn duurder!!
LEUK! wij hebben die bon ook en gaan morgen boodschappen doen daar, ik denk dat er voor mij een fles shampoo in zit hahaha.
Wij hebben ook sinds kort een Jumbo (was Super de boer) en daar zag ik aangeplakt dat dagelijks elke 100ste klant een boodschappenpakket krijgt.
Ik ging altijd naar de SdB maar ben tijdens de verbouwing naar AH gegaan waar ik nog steeds ben blijven hangen nu.
Vind het assortiment heel prettig, de aanbiedingen ook (is me bij Jumbo nooit helemaal duidelijk op de 1 of andere manier) en ik krijg 10% korting op al mijn aankopen.
Maar wel fijn dat je je spulletjes voor nop kreeg!
Dat is altijd lekker meegenomen.