@Femke Fataal wrote:
Wat betreft duurder bij de Jumbo, je zou inderdaad denken dat het goedkoop is, maar echt niet hoor. De A-merken zijn iets goedkoper dan bij andere winkels, maar Jumbo eigen winkelmerk is soms nog duurder dan het A-merk. Ik kijk vaak op de schap, daar staat dan bij: prijs per kilo/liter, en toen vergeleek ik eens de schatkistje van red band met die van de jumbo, zak was goedkoper, maar er zat ook minder in, prijs per kilo was duurder :shock: . Nee, voor goedkoop shoppen ga ik naar de aldi of lidl.
ze maken idd reclame ervoor dat ze de goedkoopste zijn, maar daar zit wel een adder onder het gras, iedereen denkt dat, omdat ze het zeggen…
als je echt wil dat ze goedkoper worden, moet je er als klant wat voor doen, weet niet als jullie die 7-zekerheden kennen van ze ?? maar als jij bv bij een AH iets vind wat duurder is bij Jumbo ( moet wel in dezelfde plaats zijn), moet je het bonnentje maar eens meenemen naar de Jumbo en moeten ze jou het artikel gratis meegeven ( als inhoud klopt en geen reclame is) en de prijs binnen een aantal dagen aanpassen, zodat ze idd goedkoper zijn !!
en inderdaad de inhoud…daar kwamen wij pas zelf ook achter…
en dit zegt een jumbo-medewerkster :oops: :mrgreen: