Jullie mening!!

Hier ook nogmaals gefeliciteerd meis!! :inlove:

Wat een mooi cadeau voor je man! :inlove: En beter te vroeg dan te laat :wink: Nu gaat vast alles goed meis, de :thumbup: duimen draaien hier :-*

Janine, het lijkt mij dat…

ik mag zeggen…

Gefeliciteerd!!!

Super geniet ervan, het is volgens mij echt zo hoor ook al geloof je het zelf nog niet!!!

Liefs wienie

Ja dit is zwanger hoor!!! Ik neem aan dat de dikke streep de controle streep is en de lichte streep de 'zwanger’streep.

Ja, dit is inderdaad zwanger. Gefeliciteerd! :-*

gefeliciteerd!!! toch gelukt he?!

veel plezier en succes…

groetjes,

Louise

gefeliciteerd, kan niet missen toch? :thumbup:

:dance: gefeliciteerd met je zwangerschap :dance:

Gefeliciteerd! :dance: :dance:

Heey meiden, nu geloof ik het echt…

:dance: :dance:

Duidelijker kan toch niet?

Gefeliciteerd en geniet van je zwangerschap.

Liefs Lotte

He Janine B, gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet er lekker van!

Liefs, Daantje xxxx

P.s. Ik heb 5 maand geleden ook een mk gehad en ben nu ook weer zwanger :smiley: Volgens mij schreven we toen in dezelfde tijd mee met de mei-mama’s, kan dat?

gefeliciteerd leuk he ik heb zelf zondag positief getest bij mij was het wel erg duidelijk de zwanger streep was er eerder en duidelijker dan de controle streep hahaha nou zie je dan wel op het andere gedeelte van het forum groetjes en geniet ervan

Deze topic mag verwijdert worden.

Het gaat niet goed, ik verlies veel bloed en waarschijnlijk ben ik net het ‘zakje’ verloren.

Dus modies: deze topic mag van mij verwijdert worden

:hug:

@JanineB wrote:

Deze topic mag verwijdert worden.

Het gaat niet goed, ik verlies veel bloed en waarschijnlijk ben ik net het ‘zakje’ verloren.

Dus modies: deze topic mag van mij verwijdert worden

Snotverdorie. Veel sterkte meid. Wat een rotgevoel :hug:

:cry: :hug:

ach nee dat meen je toch niet zeg!!! dikke knuf hoor!!! :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: