Ff snel moet zo weer gaan werken.
Ik zou het echt niet weten hoe dat zit met die testen. Maar als de test van het kruidvat ook weer een 2de streepje aan geeft denk ik stiekum toch wel dat je zwanger bent hoor meis. Maar ik zou over een paar dagen weer even testen en kijken wat hij dan aangeeft ik hoop voor je op een dikke vette 2 de streep !!! Ik hoop het zo voor je meis !!!
:thumbup: :thumbup:
:-* West
Bij eerste zwangerschap had ik pas 8 dagen overtijd een positieve test, terwijl de uitgerekende datum dus echt wel klopte. Bij MK had ik op NOD gelijk ene positieve test.
zoals ik het stopforum, een lichte streep is ook zwanger zijn hoor ik denk dat je over een paar dagen (als je man jarig is) een geweldig cadeautje hebt voor hem
ik had ook en hele lichte streep van twan* en toch was ik ook wel zwanger de mijne kon je bijna ook niet zien ook een kruitvat test…
dus meid ik duim voor je
groetjes willie :**:
spannend spannend spannend… Kan nog alle kanten op !
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
@JanineB wrote:
@mlk1982 wrote:oeps, lees net dat de 1ste test digitaal was. Deze digitale testen zijn trouwens wel een stuk minder gevoelig en dus minder snel leesbaar dan een gewone test…
groetjes,
Louise
Fijn dat je dat zegt! Geeft me toch weer een soort van hoop!!
Ik denk dat ik zaterdag nog een test doet, zo een kruidvat ding, want dan is mijn man jarig en dat zou wel een heel leuk cadeautje zijn dan haha
sorry dat ik je de hoop weer een beetje ga afnemen. Ik zit in hetzelfde schuitje als jij. Vorige maand had ik ook een test gedaan waar uit bleek dat het wel kon maar niet zeker was. Enkele dagen later was ik toch ongi. (na 11 dagen te laat te zijn) Nu deze maand ben ik al 17 dagen te laat en had de test maandag weer negatief uitgewezen.
Afwachten is het enige wat we kunnen doen want een afspraak bij de gyn zal er deze week wel niet meer inzitten.
spannend… ik hoop zo dat er weer een sept/okt-klusser zwanger mag zijn!
ik houd dit topic goed in de gaten!
:-* mees
Spannend zeg!
Bij Yuri had ik ook een digitale test gedaan en er kwam niet zwanger in het scherm. Bij het verwijderen van de strip stond er ook een lichte streep naast de controle streep. Een dag later stond er wel zwanger en was de streep donkerder van kleur.
Misschien dus toch te vroeg getest…het kan dus wel zo zijn! Ik duim voor je!!!
@JanineB wrote:
Hoi hoi
Ik heb net een clearblue digitaal gedaan, uitkomst wat niet zwanger.
Maar als ik het patroon eruit haal zie je duidelijk 2 strepen staan.
Maar geen idee natuurlijk of dat ding zo werkt als een gewone test met streepjes!!
Help dus!
foto bijgevoegd
Ik had mijn negatieve test nog in de CB digital houder zitten. Ik heb even gekeken en die test ziet er precies zo uit. Eén dag erna werd ik ongesteld. Als je wilt, kan ik een foto van die test maken.
@JanineB wrote:
Hoi hoi
bedankt voor je uitleg. Maar ik heb vanmorgen ook een digitale gedaan van clearblue en die was negatief maar wel 2 streepjes. Toen zeiden ze al dat ik niet naar de streepjes moest kijken maar ik kon het toch niet laten om nog een kruidvat test te doen. En daar verscheen een hele lichte streep.
Aangezien ik niet weet wat mijn cyclus is (5 maanden geleden een miskraam gehad en 25 januari weer clomid geslikt), heb ik misschien wel iets te vroeg getest voor die digitale maar kon de kruidvat test het al wel zien.
Whaa om gek van te worden. Helaas heb ik niemand die het even kan oordelen dus dat wordt de test meenemen naar het werk…
Lieve meid,
Over die digitale testen kan ik je helaas niks zeggen, maar toen ik de eerst kruidvattest deed had ik een heeeeeeeeeeel licht streepje (was dan wel voor mijn NOD) 2 dagen later was ie al iest donkerder en op de dag…tja dat heb je gezien.
Dus als jij zegt dat je bij die kruidvattest een heel licht streepje had hoop ik jou bij de oktobermama’s te zien
Dikke :-* van mij en helaas moet ik zaterdag werken maar kijk meteen 's avonds
ik ga heel hard voor je duimen!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
OOOH Janine!! Volgens mij is het gewoon raak hoor! Ik duim heel hard mee, zou geweldig zijn meis :-*
Mouse
Janine: ook ik duim heeeeeeel hard voor je meid!!! Het is je zo gegund!!!
Liefs Woezeltje
zie bijgevoegde foto
Meid, ik denk toch dat ik je mag feliciteren hoor! :dance: :dance: :dance:
Of je het nu gelooft of niet! :mrgreen:
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! Is dat de test van vandaag??? Die is vet positief!!!
O meid, al vast heel voorzichtig gefeliciteerd!!! Ik hoop zo dat het deze keer allemaal goed blijft gaan!!! Het is je zo gegund!!! :-*
Liefs Woezeltje
Ja van deze ben ik heel zeker, je bent echt wel zwanger, gefeliciteerd
Ja is de test van vandaag!!
:thumbup: Super hoor!!! :-* :-* :-*
Liefs Woezeltje
Nu ben je te vroeg om je man te verrassen hahahaha. Maar wel super geweldig