Jullie mening!!

Hoi hoi

Ik heb net een clearblue digitaal gedaan, uitkomst wat niet zwanger.

Maar als ik het patroon eruit haal zie je duidelijk 2 strepen staan.

Maar geen idee natuurlijk of dat ding zo werkt als een gewone test met streepjes!!

Help dus!

foto bijgevoegd

Heee Janine,

Tja moeilijk te zeggen. Ik hoop natuurlijk dat het raak is he!! Maar ze zeggen dat je bij CB nooit mag kijken naar het patroontje!! Joh, race ff gauw naar de drogist anders!!! Ben zeer benieuwd!! :pray:

Geen idee, lijkt me dat als je hem uit elkaar haald hij ook niet meer goed werkt.

Ik zou gewoon even een normale test halen en nog maals testen, of over 2 dagen ben benieuwd

ik had pas de patroon eruit gehaald nadat dat ding negatief zei.

Zit nu ffies op internet te zoeken,

de 1 zegt inderdaad dat je niet naar de streepjes moet kijken,

de anders zegt dat de test negatief was, de houder 2 streepjes had en daarvoor altijd maar 1 streepje had. En zij was dus wel zwanger.

Fijn om zo in de verwarring te raken hahaha

Ik moet zo sporten dus race ik eerst naar de kruidvat haha

Jeetje janine spannend zeg.

Zou het niet durven zeggen hoor.

Ga snel nog eens testen ik :pray: voor je

Mij is ooit verteld dat je nooit naar de inhoud van een digitale test mag kijken. De uitslag komt in het venster!!! Misschien is je HCG gehalte nog niet hoog genoeg voor een “zwanger” uitkomst?

Maar waarom doe je niet nog een gewone test?

Ik ga voor je duimen… :pray: :pray: :pray: :pray:

Ik zou uitgaan van niet zwanger en over twee dagen nogmaals een test doen.

Tja hier was de digitale CB positief 1 dag voor nod, maar staat duidelijk in de gebr.aanwijzing dat je niet naar het patroon moet kijken :think:

Ik zou morgen ofzo nogmaals testen, ik duim heeeeeeel hard voor jullie :pray:

Hier altijd twee streepjes op het patroon, ook al was ik niet zwanger, het zegt dus niks, het kan nog alle kanten uit. Ik zou over twee daagen nog een test doen en hopelijk staat er dan wel zwanger!!

Ja ik hou er ook maar niet aan vast!

Maar misschien toch handig dat clearblue dit opneemt in de gebruiksaanwijzing. Want dat staat ervolgens mij dus niet in

Hoi hoi

Ik kon he niet laten om een kruidvat test te doen, en daar stond dus in het afleesvenster een hele lichte streep.

Als je hem in het licht houdt zie je ook een streep. Dit heb ik nog nooit gehad.

Als ik er een foto van zou maken zou je het niet kunnen zien, maar zo met het blote oog kan je het wel zien.

ik hou me er nog niet aan vast hoor!!

jeetje Janine je houdt het wel spannend zo hoor.

Hoop het echt voor je :pray:

ben ik weer,

er staat in de gebruiksaanwijzing het volgende:

wanneer u wel zwanger bent, maar slechts een paar dagen overtij zodat de hoeveelheid hCG nog laag is, dat is het niet ongebruikelijk dat het blauw streepje in het vierkante venster vaag is.

Ik ben een muts in lezen en begrijpen: dus als ik het goed begrijp, kan een lijntje vaag zijn omdat de hCG te laag is.

Whaaaa om gek van te worden

O dit moet wel heel frustrerend zijn hoor.

Op welke dag zit je nu?

Probeer nog even vol te houden en over een paar dagen weer te testen.

dag 31 zie mijn onderschrift :mrgreen:

:oops: sorry niet opgelet.

in principe is een streepje, hoe ligt ook, dat je zwanger bent volgens mij. mijn eerste test was ook heel licht, maar wel degelijk positief! Dat bleek ook wel toen ik nog een andere test ging halen en deze een toch wel wat duidelijker streepje gaf… :slight_smile: Weet niet hoe ver je over tijd bent, je kan altijd idd 2 dagen wachten en dan nog eens een test doen. begrijp dat je graag nu uitsluitsel wil. Je kan evt. een digitale test halen, deze geeft aan : zwanger of niet zwanger. kan geen onduidelijk streepje zijn dus :slight_smile:

Je kan er ook voor kiezen een wat gevoeligere test te halen ( dus ander merk )

hier even een info stukje over gekopierd. misschien heb je er wat aan. suc6 in ieder geval!

hou ons op de hoogte!

groetjes,

Louise

Gevoeligheid van de testen
Zwangerschapstesten hebben een bepaalde gevoeligheid, welke ligt op extra gevoelig: 25ml/U hCG (Mat Care, Clearview) of standaard: 50mU/l hCG (Predictor, Clear Blue).
Het voordeel van een extra gevoelige test, is dat deze al heel vroeg kan worden uitgevoerd: al enkele dagen voor de gemiste menstruatie kan de zwangerschap worden aangetoond. Vooral als je al even bezig bent, wil je het zo snel mogelijk weten.
Het voordeel van een minder gevoelige test, is dat je op het moment dat deze test positief geeft, al een paar dagen verder bent (meestal 1 of 2 dagen overtijd) en de meest kwetsbare periode voorbij is. De kans dat de zwangerschap doorzet is dan wat groter.

oeps, lees net dat de 1ste test digitaal was. Deze digitale testen zijn trouwens wel een stuk minder gevoelig en dus minder snel leesbaar dan een gewone test…

groetjes,

Louise

Hoi hoi

bedankt voor je uitleg. Maar ik heb vanmorgen ook een digitale gedaan van clearblue en die was negatief maar wel 2 streepjes. Toen zeiden ze al dat ik niet naar de streepjes moest kijken maar ik kon het toch niet laten om nog een kruidvat test te doen. En daar verscheen een hele lichte streep.

Aangezien ik niet weet wat mijn cyclus is (5 maanden geleden een miskraam gehad en 25 januari weer clomid geslikt), heb ik misschien wel iets te vroeg getest voor die digitale maar kon de kruidvat test het al wel zien.

Whaa om gek van te worden. Helaas heb ik niemand die het even kan oordelen dus dat wordt de test meenemen naar het werk…

@mlk1982 wrote:

oeps, lees net dat de 1ste test digitaal was. Deze digitale testen zijn trouwens wel een stuk minder gevoelig en dus minder snel leesbaar dan een gewone test…

groetjes,

Louise

Fijn dat je dat zegt! Geeft me toch weer een soort van hoop!!

Ik denk dat ik zaterdag nog een test doet, zo een kruidvat ding, want dan is mijn man jarig en dat zou wel een heel leuk cadeautje zijn dan haha