Hahahaha nou je hebt in ieder geval centjes om de babykamer in te richten als het raak is!!!
Spannend hoor, nou nog hopen dat jullie de straatprijs hebben…
Nou Annemarie dat zijn betere berichten zeg, spannend hoor nu nog hopen dat het ook jullie letters zijn in de winnende postcode. Hier in het dorp is ook al eens de zomer of lentekanjer ofzo gevallen ik geloof 7 miljoen. Was erg gezellig ondanks het feit dat wij zelf niet meespelen. Versterkt toch lekker het wij gevoel in een klein dorp. Veel plezier met het feest.
2007 mag dan voor ons wel wat rijker beginnen, maar we gaan niet zwanger het nieuwe jaar in!!
Ben vandaag ongesteld geworden.
Nou ja dan kunnen we er maandag in ieder geval een borreltje op pakken.
Mijn volgende NOD is 26 januari
Hoi anne-marie - ben ook gisteren ongesteld geworden. Ik vind het goed dat alles weer normaal is na de mk. Ik was altijd heel regelmatig en nu zit ik weer op 28 dagen. Misschien wordt Januari een goede maand voor ons beide. 26 Januari is Australie dag, dus dat moet wat good luck brengen!
Ik zie veel nieuwe namen hier. Leuk!
Ik heb inmiddels een nieuwe baan. Mijn boss was echt niet normaal. Dus na 4 jaar bij een Japaans bedijf ga ik nu naar de Rabo werken. Het zal anders zijn. Het is de internationaal divisie maar mijn collegas zijn nederlanders en ik moet dus nederlands de hele dag spreken!
Meer nieuws, ik ben Nederlander geworden. Dus dat betekent dat ik twee paspoorten heb en dat vind ik fijn. Geen 1200 euro per jaar naar de IND voor mijn verblijfsvergunning.
We hebben veel feesten gehad, ook een bal masque!
Happy new year.
gr,
Suze
jammer anne-marie en suze
ik wens jullie allemaal een heel gelukkig en een vruchtbaar nieuwjaar
prettige avond meiden!! en dat 2007 maar super vruchtbaar mag worden!!
Hier voel ik me erg moe…Heb pijnlijke borste…Maar voel ook een koortsblaar aan zetten…Ben dus toch bang dat het de duivels zijn…
Allemaal een gelukkig en uiteraard vruchtbaar nieuwjaar.
Jammer Annemarie dat het niet jouw straat is geworden maar bijna
€ 8.000,- per lot is natuurlijk ook mooi meegenomen. Suze gefeliciteerd met je Nederlanderschap en goed dat je weer regelmatig ongi word na je mk.
Ik denk dat ik nu ook voorzichtig durf te zeggen dat bij mij de ongi normaal komt aangezien hij vandaag netjes na 26 dagen op gang is gekomen dan heb ik dus vrij nauwkeurig 6 cycli gemist na het stoppen met de pil :think: . Dus ik heb mijn mannetje gewaarschuwd dat hij na een week echt weer mobiel moet zijn zodat we in deze maand toch maar eens serieus aan de slag gaan :dance: .
Ja leuk he 8000 euro (=5500 euro netto).
Allemaal een super en hopelijk een zwanger 2007!!
Hallo Allemaal
Ik ben 20 juli 2006 gestopt met de pil en ben nu 4 weken zwanger.
Van ons eerste kindje.
@Anne-marie wrote:
Ja leuk he 8000 euro (=5500 euro netto).
Allemaal een super en hopelijk een zwanger 2007!!
Wauw goed zeg!!
(ben op vakantie geweest, dus een wat late reactie…)
@inge77 wrote:
Hallo Allemaal
Ik ben 20 juli 2006 gestopt met de pil en ben nu 4 weken zwanger.
Van ons eerste kindje.
Gefeliciteerd!
Fijn om te lezen dat het na zo’n lange tijd gewoon wél kan, dat geeft mij in ieder geval weer veel moed.

Ik ben één week op vakantie geweest en heb nu nog een vrije week lekker thuis. Meer zin en tijd om te klussen, dus ik hoop dat het nu écht raak is!

Lekker hoor Annemarie, en meiden 2007 wordt ons jaar toch
Hallo, ik dacht eens kijken bij de Juli-stoppers. Ik ben zelf ook op 29 juli (toen mijn vriend en ik elkaar precies 1 jaar kenden) gestopt. We hebben het nog 1 maand met condoom gedaan (sjeeemig wat een ondingen toch). Mijn cyclus was gelijk al aardig regelmatig, nl. 27, 26, 24, 25, 25. Tijdens die laatste 25 en de afgelopen maand hebben we elke ochtend getemperatuurt en bleek dat de eisprong op dag 14 kwam. Afgelopen maand dus geklust op (onder andere) dag 12 en 13… en nu zwanger dus ! :inlove: We hebben getest op 4 dagen overtijd, toen was de predictor niet echt overtuigend en na 6 dagen met clearblue. Toen was het kruisje toch overduidelijk zichtbaar.
Het lijkt me niet echt handig om al voor je NOD te testen, volgens mij kun je het dan vaak nog niet eens meten en het kost je kapitalen (nou ja, als je de postcodeloterij wint, kun je natuurlijk heel wat testen kopen) En volgens mij maak je jezelf helemaal gek door steeds zo vaak te testen.
Voor degenen die nog niet zwanger zijn in elk geval een heel vruchtbaar 2007 toegewenst ! :**:
@spirella wrote:
Het lijkt me niet echt handig om al voor je NOD te testen, volgens mij kun je het dan vaak nog niet eens meten en het kost je kapitalen (nou ja, als je de postcodeloterij wint, kun je natuurlijk heel wat testen kopen)En volgens mij maak je jezelf helemaal gek door steeds zo vaak te testen.
Voor degenen die nog niet zwanger zijn in elk geval een heel vruchtbaar 2007 toegewenst ! :**:
Allereerst proficiat…
Ik heb testen die je al 4 dagen voor NOD kunt gebruiken, ze zijn van Mat-care en kosten maar 1,50 euro per stuk (via internet)
De vorige keer had ik al een positieve test 5 dagen voor mijn NOD!!!
oh die kende ik niet. Maar wordt je er niet moedeloos van als je zo vaak gaat testen en het blijkt steeds niet raak te zijn?
Wanneer is je eerstvolgende NOD nu weer?
Nee ik vind het eigenlijk wel fijn, om het zo snel mogelijk te weten. Maakt toch niet uit of je het weet door een test of door “bloed”
@spirella wrote:
Tijdens die laatste 25 en de afgelopen maand hebben we elke ochtend getemperatuurt en bleek dat de eisprong op dag 14 kwam. Afgelopen maand dus geklust op (onder andere) dag 12 en 13… en nu zwanger dus !
Hmmm… misschien moet ik dat tempen ook maar 's gaan proberen. Heb dat eerlijk gezegd nog niet gedaan. Mocht ik over een dikke week weer ongesteld worden, dan ga ik maar een goede thermometer aanschaffen. Een digitale lijkt me het beste, heb nu zo’n ouderwets ding liggen.
Klopt het dat je met die digitale thermometers ook gewoon onder je oksel de temperatuur kunt meten? Of… moet het op de ‘ouderwetse’ manier?
Hallo Linde
Je kunt het beste op de ouder wetse mannier tempen is het betrouwbaarst, je moet het wel op het zelfde tijdstip doen van de dag.
Ik wens je veel succes.
groetjes Inge
@inge77 wrote:
Hallo Linde
Je kunt het beste op de ouder wetse mannier tempen is het betrouwbaarst, je moet het wel op het zelfde tijdstip doen van de dag.
Ik wens je veel succes.
groetjes Inge
Bedankt voor je reactie. Nu nog maar even duimen en hopen dat het helemaal niet nodig is.

meiden zie mijn banner!!!
gisteren 2x positief getest met de cb!!
ben zo blij!!!
en nu jullie nog he!!