Ik hoop toch ook wel dat het een keer gaat lukken, maar kom hier niet zo vaak omdat ik het idee heb dat als ik te veel bezig ben met zwanger worden het helemaal nooit gebeurd…(stom hè :oops: )
@Marion wrote:
Ik hoop toch ook wel dat het een keer gaat lukken, maar kom hier niet zo vaak omdat ik het idee heb dat als ik te veel bezig ben met zwanger worden het helemaal nooit gebeurd…(stom hè :oops: )
Hoi Marion,
Nou ik word er ook een beetje chagrijnig van. Wil er niet te veel mee bezig zijn, maar onbewust doe ik het toch. Gisteren ongesteld geworden, weer een tegenvaller dus.
Ik vraag me af of het wel voor me is weggelegd en of het er ooit nog eens van gaat komen.
De laatste maanden ben ik erg druk geweest met mijn werk en ik heb het gevoel dat dat er toch een beetje mee te maken heeft. Heb gewoon te weinig rust in mijn lijf. Ben altijd aan het ‘hyperen’ door alles wat ik moet doen (eigen bedrijfje).
Gelukkig heb ik de komende 2 weken vrij, dus kan ik relaxen, hopelijk helpt dat.
Hebben er meer die ervaring? Altijd druk, druk, druk?
Dat is helemaal niet stom hoor Marion dat je denkt dat je er teveel mee bezig bent en daarom niet zo vaak op KOK komt. Het komt namelijk voor dat het daarom niet lukt. Ken een stel bij mij in het dorp die alles heeft geprobeerd tot de hele medische molen aan toe om een kindje te krijgen en op een gegeven moment zich er bij neer heeft gelegt dat ze kinderloos zouden blijven en promt een jaar later zwanger bleek te zijn en er eigenlijk helemaal niet meer op zaten te wachten…dus het gebeurt echt. Mijn moeder zei tijdens het wegblijven van mijn ongi al steeds je bent er veel te veel mee bezig en toen ben ik ook maar een poosje niet meer op KOK gekomen. Nu weet ik tenminste dat het eierfabriekje toch nog werkt en heb ook meer zoiets van het komt als het komt en we klussen alleen als we er beide zin in hebben en ik hou alleen een beetje rekening met mijn vruchtbare dagen maar dat doen de hormonen ook wel :oops:
Balen Linde dat je weer ongi bent en Annemarie veel klusplezier wie weet is het dit keer wel raak. En Claudie hoe is het met jouw testen afgelopen?
@Linde wrote:
@Marion wrote:Ik hoop toch ook wel dat het een keer gaat lukken, maar kom hier niet zo vaak omdat ik het idee heb dat als ik te veel bezig ben met zwanger worden het helemaal nooit gebeurd…(stom hè :oops: )
Hoi Marion,
Nou ik word er ook een beetje chagrijnig van. Wil er niet te veel mee bezig zijn, maar onbewust doe ik het toch. Gisteren ongesteld geworden, weer een tegenvaller dus.
Ik vraag me af of het wel voor me is weggelegd en of het er ooit nog eens van gaat komen.
De laatste maanden ben ik erg druk geweest met mijn werk en ik heb het gevoel dat dat er toch een beetje mee te maken heeft. Heb gewoon te weinig rust in mijn lijf. Ben altijd aan het ‘hyperen’ door alles wat ik moet doen (eigen bedrijfje).
Gelukkig heb ik de komende 2 weken vrij, dus kan ik relaxen, hopelijk helpt dat.
Hebben er meer die ervaring? Altijd druk, druk, druk?
Meiden ben de laatste tijd ook veel minder aanwezig op dit soort forums, en dat doet me goed!!
Ik slaap weer heerlijk, heb niet alleen maar meer dromen over babies

Kortom het geeft me veel meer rust…
De kaarsjes branden hier voor jullie allemaal :kaars: :kaars: :kaars: :kaars:
Nou ik ben vandaag ook weer ongesteld geworden :evil: :evil: . Ach bij Kian duurde het ook allemaal wat langer, ik ben nu eenmaal niet pats boem zwanger (mijn zusje was al zwanger als haar man maar naar haar keek :mrgreen:).
We gaan dus op voor een zwangerschap in 2007.
Zelf probeer ik er ook niet zo mee bezig te zijn.
Maar toen ik net gestopt was met de pil en mijn menstruatie uit bleef heb ik wel veel aan dit forum gehad. Om te zien dat het normaal is als het na het stoppen van de pil allemaal niet normaal loopt zeg maar.
Het is fijn om te weten dat je niet de enige bent waarbij het niet zo snel gaat. En als het je even dwars zit kun je hier je ei kwijt, want je vent zit er ook niet altijd op te wachten. (denk ik)
Joh, en ik zit nu even in een fase dat ik dolgelukkig zou zijn als ik zwanger ben, maar niet verdrietig ben als ik het niet ben. En zo hou je het denk ik ook het langste vol.
We kunnen iig een neut nemen met oud en nieuw, toch?
We kunnen iig een neut nemen met oud en nieuw, toch?
Hahaha dat dacht ik ook gelijk :P :P
Ik hoop dat 2007 een vructhbaar jaar wordt voor degene onder ons die nog niet zwanger zijn!!
Voor iedereen alvast hele fijne kerstdagen en een heeeeeel gelukkig nieuwjaar!!
(voor het geval ik hier niet meer kom voor het nieuwe jaar)
Nou het is me hier wel een dooie boel hè…
Ik heb ook niks zinnigs te melden. Ik heb net wel toastjes met filet-americain op…oeps, misschien ben ik wel zwanger :oops: :oops:
Ik ga proberen het vol te houden tot woensdag voordat ik ga testen, dan is het 3 dagen voor mijn NOD :mrgreen:
hehe dat zit erop…pff wat een drukke dag vandaag…
Morgen lekker na mijn schoonouders :mrgreen:
Nog maals fijne kerstdagen dames!!
Hallo dames allemaal een fijne 2e kerstdag gewenst. Ik zit ver in mijn vruchtbare dagen en mijn mannetje kan nog steeds niet i.v.m. het herstel na zijn operatie. Tjee nooit geweten dat hormonen zo frustrerend konden zijn…pfffff :wall:
Maar inderdaad kunnen we wel lekker drinken en alles gewoon eten deze feestdagen. Elk nadeel heeft zo weer zijn voordelen. Maar ik zal me maar weer eens gaan optutten…gisteren mijn familie vandaag de schoonfamilie. Fijne dagen.
Ik hoop dat ik niet kan drinken met oud & nieuw :mrgreen:
Mijn NOD is 30 januari
Hello meiden!!!
Nog 10 dagen tot mijn nod…Om mezelf weer niet voor de gek te houden houd ik 28 dagen ipv 26…
Ga niet alle kwaaltjes hier opschrijven, vooral op met biede benen op aarde te blijven staan :mrgreen:
Hoe is het met julli?
Ik heb vanochtend getest maar nog geen positieve :evil:
@Anne-marie wrote:
Ik heb vanochtend getest maar nog geen positieve :evil:
Wanneer was/is je nod anne-Marie?
Zaterdag of zondag, dus ik ben er vroeg bij :mrgreen: :mrgreen: Misschien wel te vroeg
Kan iemand mij trouwens vertellen waar de "tickers"staan? die je bv als cyclus banner als onderschirft kan gebruiken…
Annemarie ik heb het nu afgezworen niet meer voor mijn nod te testen…
Ik brand ene kaarsje voor je meid!!Missschien komt je hcg fabriekje later op gang
De vorige keer kon ik 5 dagen voor mijn NOD al positief testen.
Ik doe dat denk ik om niet zo teleurgesteld te zijn als ik ongesteld word, dan weet ik het alvast wat eerder.
Claudie de tickers staan onder hebbedingtjes in de opstartpagina van KOK-cyclus indicator. succes ermee.
Maar als ik niet zwanger ben, wie weet brengt 2007 ons meer geluk, en wie weet ook met dit
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=31633